CHAPTER 1

66 3 0
                                    

The story starts in a dark chamber where i saw the Prince of Mikagura School. Well, he is not a Prince but he was entitled as the prince of our school. Siya lang naman si Prince Etherion Jefferson Guiveras. Siya lang naman ay may makisig na katawan, may makinis na mukha, mga matang parang kumikislap kislap pag ito'y tinitignan, may kissable lips, matangkad, mayaman, at tagapag mana ng kanilang ari-arian. He's almost perfect, "ALMOST".. Well back to the topic.

I was in a dark chamber where i can only see Prince . Here goes again, my heart was keep on beating like a drum. Parang isang rythmo na napakabilis! He was heading towards me.. Habang siya palapit ng palapit. lalo pang lumalakas ang pagpitik ng puso ko.. Malapit na siya. Palapit ng palapit ang mukha niya sa mukha ko. He was like going to kiss me. He is leaning closer to me. Our lips is just centimeters away when...

RINGG!! RINGG!! RINGG!!

Urgh! It's just a dream! Hayst!! Oh! Before anything else. I am Sky Light Antoine Rosque. I'm 17 yrs. Old, i was born in the day when Jesus was Born, December 25. My father is Joseph Archie Rosque owner of the Rosque 5 Star Hotel and Restaurant, my mother is Andrea Rem Rosque, owner of Rem Fashion line.

If i would describe myself, katamtaman ang laki, di payat at di sexy at mas lalong di mataba, sakto lang, i have a blue green eyes, and a golden curly hair, and lastly i am an unkown girl and INFAMOUS person in our school!

Why? Because if I go to school I wear my gooffy glases and dress like a nobody tho i have a sense of fashion and my mother is an owner of fashion line. I just don't like being exposed to Public. I am an honor student in our school.

MY STORY REALLY TRULLY BEGINS 1 MONTH BEFORE THE BLACK AND WHITE BALL!

I was walking down the hallway to go to my first class when someon shouted my name..

"Sky!! Light!!"

That was my bestfriends voice. Michelle Donna June Rey in short Mich or Don. We were became bestfriend in the day that i can't remeber.

"Oh Mich! anong sinisigaw sigaw mo?"

"Wala lang.. uhmm may gagawin ka ba after class??"

"Wala naman bakit?"

"Samahan mo nga ako sa dance practice namin mamaya.."

Siya nga pala ay member ng dance troupe while ako sa Choir.. Magkaiba pero magkatugma.. Naalala ko pa one time in our School nung nagperform ng sabay ang dance troupe at choir. Kami ang kumanta ng sinayaw ng Dance troupe. Ang saya nung araw na iyon. Never kong makakalimutan.

"Sure! No problem.."
sambit ko sa kanya.

Nang makarating kami sa First class namin ay tumunog na ang bell.

Ding! ding! DONG!

Pagpasok namin sa clasroom laking gulat ko ng makita ko si...

~To be continued~

Authors note:
SANA PO AY INYONG MAGUSTOHAN FIRST TIME KO PO.. SANA GABAYAN NIYO AKO OR TULUNGAN SA PAGSUSULAT.. THANK YOU PO.

NOBODY TO YOUTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon