Tajemnicze spotkanie

607 23 2
                                    

     Miałam wtedy 16 lat i lubiłam oglądać horrory. Pewnego razu szłam przez park. Było około 19:00 i była zima więc było ciemno,cicho i zimno. Wracałam z treningu siatkówki,tak jestem zawodową siatkarką. Pewnie uprzedziłam twoje pytanie. Wracając do historii...Szłam przez ten nieszczęsny park i usłyszałam coś...jakiś szmer...ze względu na moją wyobraźnie nie przejęłam się tym za bardzo. Pomyślałam że to mój głupi wymysł,ale jednak,ten szmer był prawdziwy...do teraz żałuje, że nie uznałam go za prawdę...

 Usłyszałam kolejny szmer,tym razem za mną...potem kolejny...przede mną,potem koło mnie i nagle ze wszystkich stron. Zaczęłam uciekać jak nigdy dotąd. Biegłam co sił w nogach, ale nadal je słyszałam ! To było okropne,tak jakby coś wżerało mi się w głowę! To było nie do zniesienia! Nie życzę tego uczucia nikomu! Zatrzymałam się...i ujrzałam go...był chudy...z jakiś powodów miałam mu ochotę pomóc...wiem,głupia jestem... Jego widok był odrażający...połowa jego twarzy była pokryta krwią swoich ofiar. Jego sylwetka podobna była do wilka. Tylko...wilk ma futro...a on był goły! Jego skóra była blada niczym kartka papieru. Wyglądał jakby miał anoreksję. Trochę się wystraszyłam,gdy zobaczyłam jego ogromne pazury. Miały około 10 centymetrów długości i miały kształt stożka. Scena niczym z moich kochanych horrorów....teraz twierdze że ich nienawidzę...szczerze...z całego serca ich nienawidzę! Nigdy więcej nie obejrzę żadnego z tego typu filmów,wam też radzę. Tak na wypadek. W sumie to już nigdy ich nie obejrzę...bo...jestem martwa. Wracając do historii,ten stwór coś szeptał...usłyszałam "Chodź do mnie, mam na imię Simon". ON MA IMIĘ?! Uznałam że to był by najgorszy pomysł,więc znowu biegłam. Potwór został w tym samym miejscu ale za chwile się przeteleportował... Moje serce zwolniło...Stał tuż przede mną...miałam go na wyciągnięcie ręki....wtedy mnie złapał...Chwycił za moją szyje i wbił w nią swe ogromne pazury. Umarłam.

_______________________________________________________________________________________

Hejka! Dzięki za przeczytanie mojej pierwszej creepypasty! Następne będą od innych ludzi....ale ogólnie to będzie zbiór creepypast :D





Creppypasty PLWhere stories live. Discover now