Lütfen bu şiirle dinle (https://youtu.be/i-FMyKJdgYI )
Mutlu olmaz mıydık bizde? Hakkımız değil miydi? Bizde bir olmaz mıyız? Birbirimize uygun değil miydik? O zaman niye karşılaştık ki? Bir daha seni göremeyeceğim. O kokunu hissedemeyecegim o tenine dokunamayacaksam ne anlamı var seni tanımanın? Bizim senle bir adımız var mı?
SEKAİ
Biliyor musun? Bugün mezun oluyorum. Hedefledigim modelligi kazandım. Mutlu olduğum söylenemez aslında sen yoksun yanımda senin olman gereken yerde sadece bir çiçegimiz var. Herkes sahneye geçip sevdiği insanı anlatıyor. Acaba seni anlatsam dinlerler mi? Hadi anlatayım sadece fotoğrafını göstereceğim.
" Merhaba ben Oh Sehun size bir aşk hikayesi anlatayım mı? Benim öyle bir aşk hikayem yok(!) İyi dinleyin belki gerçek aşkı öğrenirsiniz? "
(''şu işaretler Sehun'un iç sesidir)
Hikaye dinleyin bakem *-*
Nasıl tanıştıkları belli değil aslında biri onu evin önünde yağmurda annesine dans hareketlerini gösterirken diğeri ise okulun koşu takımda oğlan biraz kibirliydi. Digeri ise biraz daha masum.
Kai okulda arkadaşlarına dans hareketlerinden bir kaçını gösterirken Sehun içeri girdi. Sehun'un biraz tuhaf biriydi. Onla iyi olursanız. Sizin canını feda ederdi ama Kai ye hiç bir zaman öyle davranmazdı. Hep kötü davranırdı. (Ne demişler insan sevdiği ile uğraşır aknssjsndjjs)
"Ahahahha bu basit hareketlerle okul yarışmasını kazanabileceginimi sanıyorsun merak ediyorum da annene eşyaları toplarken nasıl çalışmaya vakit buluyorsun? Yada evlere gazete dagıtıp iki kuruş alırken hah cidden sen zenginliğin nasıl bir hayat yaşadığını bile bilmezsin yanılıyor muyum? "
Kai Sehunun hiç birşey demeden sadece arkasına dönmüştü. Sicim sicim gözlerinden akarken Sehun arkasından sırıtıyordu. Yaptığı kötüydü biliyordu ama Kai ile uğraşmak çok hoşuna gidiyordu. Kai birden kalbini tutmaya başladı zor nefes almaya başladı. Arkadaşları yetişemeden yere düşüp bayıldı. SEHUN bunu görür görmez Kai yi kucağına alıp hastaneye koşmaya başladı. Hastaneye geldiğinde KAİ yi yoğun bakıma aldılar. Kai yoğun bakımda bir hafta kadar kaldı. Sonra yoğun bakımdan çıktı. Sehun ile araları biraz daha iyi gibiydi. Nasıl düzelmişti araları ikiside bilmiyordu.
"Her yıl düzenli olarak koşu dans yarışmaları yapılıyor biliyorsunuz! Bu yüzden yine şeçimler yapılacak o yüzden sıkı çalışın bir haftanız var "
Müdür kürsiden inip okulun içine girmişti.
'Kai bu yarışmaya Kesinlikle katılmalı'
Yanına birbirinin geldiğini hissetmişti.
"Sehun?"
" O yarışmaya katılacak mısın? "
Kai sadece bakıyordu. Ve kafa salladı. Bu yarışmaya katılacağına işaretti. Sehun iç çekerek oradan uzaklaştı. Kai ise dolu gözlerle Sehun'un arkasında baktı. Omuzunda hissettiği el ile arkasına döndü. Çocukluğundan beri tanıdığı arkadaşını sarıldı. Hıçkırarak ağladı. Ve boğazın yırtarcasına bağırdı. İçindekileri döktü.
" BEN ONSUZ YAPAMAM Hyung. "
Lay iç çekerek sadece sırtını sıvazladı.
Kendilerini izleyen Sehun'dan habersiz...Akşam 11 gibi Sehun Kai'ye mesaj attı.
Güzel gözlüm-
Sende haklısın be sevgili ucuz yüreğine ben pahalı geldim. Şimdi gidiyorum elveda sana...Kai gördüğü mesaj ile şoka kaldı.
SEHUN nefesini sesli bir şekilde bıraktı.
Kai'den bir mesaj geldi. Okuduklarıyla Sehun elinden telefonu düşürdü.
Sonsuzum-
Sadece onları sevmeyi sevdim
Hepsini onlarsız yaşadım da
Bir seni sensiz yaşayamıyorum
Bu aşkı tek kalpte taşıyamıyorum
Sana yenin güzel gözlüm
Bir tek seni sevdim
Ve seni severek öleceğim...Hikaye bitti *-*
Sehun sözlerle hikayeyi bitirdi.
Çevrenizdeki insanların ne düşündüğü ya da ne hissettiğinden o kadar emin olmayın
Bazen bir kalbin içinde neler sakladığını öğrendiğinizde her şey için çok geç olabilir...*son*
Bende bir şey eklemek istiyorum.
Ben bu hikayeyi yazmamın sebebi dinlediğim şiir yüzündendi.
Bazı kısımlarıda şiire aittir.
Size benden bir tavsiyeEn katı bir kalbin bile taşıdığı yük fazladır. Emin ki diyorsunuzdur.
Katı bir kalbe birşey olmaz. Ama şunu bilin ki o kalbin karşılığının bizzat nedenisiniz!!!.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Will Show You
Historia Cortaİlkez SeKai yazıyorum ama inşallah olmuştur. İki beden Umutsuz AŞK