What to do?

19 2 2
                                    

Anna en iris waren aangekomen bij iris haar huis. Iris sprong van de fiets en liep regelrecht naar de deur. Ze rommelde in haar zakken op zoek naar de sleutel. De sleutel?? Oh nee'! Ik ben mijn sleutel gister verloren dacht iris in paniek. Anna ik heb geen sleutel ik heb hem gister op straat verloren en mijn moeder zou morgen een nieuwe voor me laten maken! De altijd brave anna sprong op, en pakte een enorme steen en gooide het hard door de ramen. Iris keek anna vreemd aan. Ja wat nou? Zei anna zogenaamd boos tegen iris. Je wilde toch naar binnen? Ga je gang! Iris lachte kort naar anna en sprong toen door het raam naar binnen. Ze graaide lukraaks wat in de grote sporttas. Een enorme chocolade reep en een zak chips. Ook pakte ze wat warme kleren en haar knuffel 'woef'. Zonder dat ding kon iris noe eenmaal echt niet slapen. Iris schreef ook nog een kort afschijdsbriefje voor haar ouders en sprong toen het raam weer uit. Anna stond nog steeds op haar te wachten. Iris en anna keken elkaar even ongemakkelijk aan. Plotseling knuffelde anna iris stevig. Maar zei iris toen, ben je dan niet bang om besmet te worden? Ik heb je toch al eerder geknuffeld suffie. Ik ben toch al besmet! Van 1 keertje meer knuffelen ga je vast niet dood. Toch?? Zei anna opeens twijfelend. Dat weet ik eigenlijk niet zei iris verlegen. Toen hoorde ze een heleboel sirenes en politie auto's. Iris hoorde een zware stem haar naam zeggen. Ik weet dat je hier zit iris! Kom maar te voorschijn dan zal je niks gebeuren! Dat zijn de ministers! Anna duwde de fiets in iris haar handen en iris reed op de fiets weg. Ze fietste zo hard ze kon! Nu ben ik echt alleen. Dacht iris bang. Wat nu! Waar moet ik heen? What to do....

Volgende keer weer een langer stuk! Hope you guys like it ;-). Heeft iemand nog tips?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 20, 2013 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The different world (dutch)Where stories live. Discover now