I.

88 9 2
                                    

Tot va començar quan només tenia uns 9 anys, a la consulta del metge d'esport, és a dir, la típica revisió de cada any, res especial, però aquell cop no va ser una cosa rutinària com hagués desitjat, aquell cop va succeir un fet que em va marcar de per vida.

Vam arribar tot l'equip a la consulta, tot normal, ens van pesar, mesurar la capacitat pulmonar, elasticitat, etc. a més de tot el procediment habitual, aquell any ens van incorporar la prova de l'electro , ja sabeu, endollar-te a una màquina que llegeix l'activitat cardíaca per veure si hi ha res de nou o tot és correcte, doncs aquí va canviar la meva vida, vaig acabar les proves i em van enviar fora, però a diferència de totes les demés, em van dir que volien parlar amb el meu pare, això em va semblar un tant estrany, però vaig complir les seves ordres.

Vaig veure al meu pare entrar a una saleta, i no va sortir fins al cap de mitja hora, això no podia significar res de bo. Evidentment, res de bo era, el meu pare em va explicar que havíem de tornar l'endemà per fer unes proves més, perquè m'havien trobat "una cosa estranya" i volien assegurar-se de que no havia estat un error.

...

Allà tornàvem a ser el meu pare i jo, aquest cop em van dur a una altra sala on hi havia una màquina de córrer enganxada a la qual hi havia uns 20 cables, la veritat és que a primera impressió em vaig acollonar. El metge em va enganxar tots els cables i em va fer pujar a la màquina, la prova consistia en córrer tot el temps que pogués mentre que ell, assegut a la cadireta mirés com el meu cor s'accelerava, d'acord, així vaig fer-ho. Acabada la tortura, em van fer partir a una clínica especialitzada en cardiologia perquè el resultat no era concloent.













Un color: vermell.Where stories live. Discover now