5

9.7K 227 57
                                    

-La ce te referi?

-La tine! Spuse incepand sa ma sarute apasat si pasional dar in aceladi timp salbatic.

Mainile lui ajunsese pe soldurile mele ridicandu-mi corpul deasupra bazinului sau. Mi-am bagat mainile in parul sau si limba lui in gura mea dandu-se un razboi pentru suprematie.

-Elly, nu sti de cand astept momentul asta!

-De cand?

-De foarte mult timp, spuse lasandu-ma pe pat.. Pot sa te rog ceva?

-Cum sa nu?

-Spune-mi tati.

-Bine, tati.

Mi-am lipit din nou buzele de ale lui inconjurandu-mi picioarele de bazinul sau. Hainele noastre disparuse parca prin magie si amandoi ramasesem doar in lenjerie intima. Dar de odata telefonul meu incepe sa sune intrerupand actiunea noastra. Era mama.

-Alo, am spus eu tinandu-mi respiratia.

-Alo, draga mea vroiam sa iti spun ca in 5 minute eu si cu tatal tau ajungem la tine. Avem de discutat ceva important cu tine.

-Bine, mama. Te astept.

-Ok, draga mea. Te iubesc, pa!

-Si eu te iubesc. Pa!

Am inchis telefonul punandu-l pe noptiera de langa pat. Harry incepuse sa ma sarute pe gat dar l-am oprit, el maraind.

-De ce m-ai oprit, baby? spuse el sarutandu-mi umarul.

-Tati, parintii mei ajung aici in 5 minute. am spus ridicandu-ma din pat.

-Vrei sa plec, babygirl?

-Te superi pe mine daca zic da?

-Nu, stai calma, baby.

-Merci! am spus imbratisandu-l iar el pupandu-ma parinteste.

-Nu ai uitat ceva?

-Merci, tati! Acum pleaca pentru ca alt fel o sa am probleme.

Am deschis dulapul luand din el o pereche de pantaloni negri mulati, o camasa crem larga si un sacou negru cu tinte iar in picioare o pereche de pantofi luciosi cu toc tot negri. M-am imbracat rapid si Harry plecase. Am facut putina curatenie cat sa para ca e totul curat si ingrijit iar soneria se auzise. Mi-am aranjat hainele si parul si am deschis usa.

-Buna ziua, mama! am spus lasandu-i pe parintii mei sa intre in casa.

-Draga mea, vrem sa discutam ceva cu tine foarte important.

-Cum sa nu? Luati loc.

-Ella, il mai sti pe Drake?

Cum sa il uit?! El a fost cel care m-a furat, m-a hartuit si m-a violat!!! Mi-a luat si ultima bucatica de inocenta din mine dupa traficul de droguri si detoxifiere. Ihhh! Il urasc pe barbatul ala si totul este din vina fratelui meu, Josh.

-Da, il mai stiu. De ce?

-Vroiam sa iti spunem ca a iesit din inchisoare si l-a luat pe fratele tau.

-Nu ma prea intereseaza de Josh. Nu il mai consider ca un frate.

-Orice s-ar intampla el mereu va fi fratele tau si nimeni si nimic nu v-a schimba asta.

-Stiu.Dar nu pot face nimic.

-Ba da. Sa te daruiesti lui Drake.

-Ce?!Nu! Nu o sa fac asta niciodata. Mama, ai innebunit? Se pare ca il iubesti mai mult pe Josh decat pe mine!

-Nu e asta! Draga mea, o mama niciodata nu va face diferenta intre copiii sai.

-Dar tu ai facut-o. Mereu ai facut-o!!! De aceea am plecat departe de voi dar nu! A trebuit sa va mutati si voi in acelasi oras. De ce?! "Ca sa tinem familia unita"?Nu mai vreau sa am de a face cu familia asta!

................................................................

Bun, deci cred ca nu am mai scris de cateva saptamani dar nu am avut timp iar cand aveam timp nu aveam insiparitie. Urmatorul capitol o sa il public maine seara.
Sa stiti ca e necorectat capitolul.

Daddy  Kink|  H.SUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum