Part 5

45 3 0
                                    

Mereka pon pulang ke kelas.Crystal terasa bosan Dan dia bercadang nak berjalan sekitar sekolah sendirian.Tiba - tiba dia ternampak satu bilik tarian Dan dia ingin berlatih menari di situ Sekejap.Semasa berlatih,dia tersilap langkah Dan terjatuh.Tiba - tiba muncul seorang lelaki datang menolongnya.

????:Mari saya tolong awak bangun.*terus membantu Crystal bangun.
Crystal:oh...eh....Terima kasih.
????:Saya Jung HoSeok.Awak boleh panggil saya J-Hope.
Crystal:oh...Saya Crystal.
J-Hope:Crystal...namanya sesuai dengan tuannya yang bersinar ni.
Crystal:eh....terima kasih*malu
J-Hope:Saya nampak awak menari tadi.
Crystal:Ye ke???
J-Hope:Yup....Awak nak Saya tolong latih awak tak??? Saya bolehlah jugak menari ni.Saya selalu datang sini untuk tenangkan diri Saya.Bagi Saya tempat macam bersatu dengan diri Saya.
Crystal:ouh...boleh jugak....terima kasih Ye.....

Mereka pon mula berlatih.J-hope menunjukkan dulu tariannya. Pada mulanya,Crystal fikir dia hanya penari biasa,Rupanya die seperti professional.Mereka berlatih selama 35 minit.

Crystal:Wow...Daebak....Awak memang penari yang sangat hebat.Gomawo sebab latih Saya.Saya kena bakul kelas dulu.Bye...
J-Hope:Cheonma....bye...Semoga kita dapat jumpa pagi Ye...*sambil mengenyitkan matanya.

Bersambung.....

Love in school [bts fanfiction]Where stories live. Discover now