Crystal:Ummm//apa aku nak jawap ni////mati lah aku kalau dia tahu////baik aku cabut lari dulu sebelum dia sedar//Saya nak pergi tandas sekejap ye.
Namjoon:Eh!!!Jap jap.Awak kan yang curi dengar saya rap pagi tadi.Betul tak??
Crystal:Y..Ye...mianhaeyo...Saya t..tak sengaja.Awak rap dengan hebat sangat tu sebab Saya kagum.
Namjoon:Dah dah.Pasal tu kite bincangkan kemudian.Sekarang baik kau pergi sambung berlatih.Kalau persembahan ni tak berjalan seperti yang aku harapkan.Aku salahkan kau.*marah*
Crystal:B...Baiklah.//poyo punya budak//*bengang*Selepas 15 minit berlatih,kini tibalah masanya untuk persembahan dari Namjoon & Crystal.
Cikgu 2:Nampaknya masa yang ditunggu-tunggu telah pun tiba.Mempersembahkan persembahan dari Namjoon & Crystal dengan Laguna yang bertajuk 'Hold Me Tight'.Dipersilakan
Bunyi tepukan penonton mula kedengaran di dewan itu.Crystal & Namjoon mula berjalan ke arah pentas.
Crystal:Selamat pagi semua.Sekarang saya & Namjoon akan menyanyikan lagu 'Hold Me Tight'.Semoga korang suka dengan nyanyian kami.*senyum*
Namjoon:*jeling ke arah Crystal sambil berbisik sesuatu ke telinga Crystal*Semoga berjaya Crystal *berbisik*
Crystal://dia baru cakap 'semoga berjaya' kat aku ke tadi ke aku salah dengar ni//Persembahan pun bermula.Seperti yang disangka,mereka berduet dengan hebat sekali.Nyanyian Crystal & rap Namjoon sungguh sepadan.Setelah 3:45 minit berlalu,persembahan mereka pun tamat.Mereka menuju ke belakang pentas itu.
Crystal:Yessss!!dah habis pun...leganya akuuuu
Namjoon:Nasib baik persembahan tadi berjalan dengan lancar.Kalau tak...
Crystal:Eh!!!dah lambat lah...aku pergi dulu!!!Bye..*terus berlalu pergi*
Namjoon:*senyum*
Crystal://tak silap aku die senyum kan tadi////apsal dengan aku hari ni//Sampai sahaja Crystal di dewan...
Ailee:Crystal!!!Cikgu 3 panggil kau tadi.Dia suruh kau jumpa dia dekat gym sekolah.
Crystal:Bile???
Seolhyun:Sekarang cik adik oiii!!!
Crystal:Sebab apa???
Taeyeon:Manalah kiteorang tahu.Banyak tanya pulak dia.Pergi je lah!!!
Crystal:Ye lah Ye lah...Kalau macam tu...aku pergi dulu.annyeong...jumpa nanti tau...*berlalu pergi sambil melambaikan tangannya*Crystal terus pergi ke gym sekolah dengan tergesa-gesa.Sebab apa cikgu nak jumpa die & kenapa????kalau nak tahu Tunggu part yang seterusnya tau.
Bersambung....
Korang....mianhae sebab lambat sesangat update cite ni.Maaf buat korang tertunggu.Itupon kalau Ada yang baca lah kan.☺️☺️☺️
YOU ARE READING
Love in school [bts fanfiction]
RomanceKemunculan seorang pelajar perempuan yang bernama Crystal itu telah mencuri hati 7 orang pelajar lelaki di kolej itu.Tetapi,hanya 1 sahaja lelaki yang boleh ada di dalam hatinya.Hanya 1 sahaja lelaki yang boleh membahagiakan hidupnya.Mampukan 7 oran...