1. Prolog

220 17 8
                                    

- Cum ai ajuns aici, aici lângă mine? îmi șoptește suav și dulce la ureche în timp ce ne legănam pe ritmul muzicii lente.

  Fiori de plăcere mă zguduie din cap până în picioare când am văzut sclipirea magică din acei ochii de culoarea ciocolatei negre. Avea părul blond ciufulit de la atingerile mele. Între timp și-a băgat nasul în părul meu negru în așteptarea răspunsului.

- Dumnezeu m-a adus aici, pentru tine! spun sărutându-l pe piept.

Un râs melodios a umplut toată camera și ma făcut să roșesc.

- Ești un adevărat înger căzut din Rai! spune sărutându-mă tandru și dulce.

- Nu dragul meu, îngeri sunt făr-de păcat, eu sunt un om păcătos de rând! spun râzând la afirmația lui.

A zâmbit scoțându-și în evidență gropițele după care sa aplecat și a început să mă sărute. Mi-am pus brațele după gâtul trăgându-l mai aproape iar el și-a pus brațele musculoase în jurul taliei mele.

- Te iubesc atât de mult! spune gemând gutural.

Asta a fost ca o găleată de apă rece ce ma trezit instant. M-am smuncit din brațele lui și am fugit spre ușă șoptind :

- Ce-am făcut?!

Am ieșit afară in viscolul ce mă amenința că o să îngheț. Pași mei se adânciră în zăpadă iar fulgi de zăpadă au început să îmi intre în păr. Vântul mi-a înghețat oasele fiind îmbrăcată într-o rochie de mătase.

- Iubito stai, o să îngheți! strigă el în urma mea.

- A fost o greșeală! spun când lacrimile înghețate au început să îmi alunece pe obraji.

Încet încet am început să îmi aduc aminte cum am ajuns în povestea asta..

Pam Pam o nouă carte. Sper că vă place dragilor..
Scuze pentru eventualele greșeli și spor la citit. Pupici...

Fulgi De Zăpadă -  PAUZAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum