Profa continua sa vorbească si ca de obicei uita sa se mai oprească.Cu 10 minute înainte de a se termina ora ma apucat o durere incredibila de cap apoi in fata ochilor mi-a apărut in fata ochilor un tip înalt cu parul brunet si ochii verzi ce îl văzusem aseară in vis. Nu mai eram in clasa, eram pe 0 strada îngusta si întunecată. Ploua. Atunci mi-am dat seama eram într-o previziune si nu era una frumoasa.
Mat ma lua de mana si am început sa alergam prin ploaie. Era… romantic într-un fel si ar fi fost si mai romantic daca nu aveam acel incontrolabil sentiment de frica. Am încercat sa ma opresc insa ca de obicei eu eram doar o spectatoare a ceea ce urma sa se întâmple cândva in viitor. Mat spuse cu o voce îngrijorată si revoltata:
- Dragonul e după noi.
- Cum ne-a găsit?
-… un spion.
- Dar, singurul care ne cunoaşte poziţia e…
-… stiu.
- Trebuie sa facem ceva! Nu putem fugi veşnic.
- Nu fugim… este doar o retragere strategica.
- Pe care o folosim cam des. Avem prevoiance de partea noastră, sa ne folosim de el.
Eu cea din previziune a luat un cuţit ce îl ţinea la cureaua pantalonilor apoi sa tăiat pe mana. Nu simteam durerea tăieturii de fapt nu simteam nici un alt fel de durere insa la vederea sângelui eu cea din previziune sa ghemuit si a închis ochi. Atunci sa întâmplat ceva ciudat. Nu mai eram in corpul “meu” eram in afara lui pe acea strada privind înfricoşată scena ce se desfăşura in fata ochilor mei.Ma simteam ca o stafie ce priveşte lumea oamenilor si tânjeşte sa facă din nou parte din ea.
- Eva, e periculos.
- Este mai periculos sa ne lăsăm la mana sortii.
Mat tăcu.
- Pe aici a spus cealaltă eu după ce îşi reveni.
Ei au alergat apoi au dat nas in nas cu nişte tipi.In secunda următoare pumni si picioare zburau prin aer. Lupta începu. Acei bărbaţi ce au apărut de nicăieri vroiau cu ardoare sa ma prindă pe “mine” insa Mat nu ii lăsa si nici “eu” se pare ca devenisem o luptătoare mai buna. Din cauza unei secunde de neatenţie cealaltă eu o apucase un bărbat de par si o ţinea deasupra pământului astfel încât sa nu ii rupă parul si sa prelungească durerea. Reacţionând imediat “eu” am luat din nou cuţitul de la curea si l-am tăiat pe piept sfâşiindu-i cămaşa si zgariindul. Cămaşa sfâşiată a dezvelit pieptul bărbatului pe care se afla un tatuaj cu un dragon.
In secunda următoare ma aflam din nou la scoală iar Claudia ma scutura ţinându-mă de umeri si încercând sa ma facă sa revin cu picioarele pe pământ.
- Of doamne stiu ca ţi-am promis ca nu o sa fiu cu mai mult de un băiat o data si mi-am încălcat promisiunea dar te rog nu ma ignora şti ca nu suport asta!! Te roggggg iartă-mă! Evaaa… se milogi Claudia.
- Of… foarte bine dar sa nu se mai repete. Acum ia telefonul si desparte-te de unul dintre ei acum, am spus intrând in jocul Claudiei desi ea nici nu ştia ca e un joc.
- Haide întârziem la T.I.C.
- Da…
- Si ce părere ai de prospătura?
- Ce? Aaa… tipul cel nou. Pare destul de OK.
- Eu zic ca merita agățat.
- Claudia!
- Hei, nu am spus ca o sa îl agat EU ci TU.
- Nu nu ai spus asta.
- Ba da.
- Ba nu.
- Claudia!
- Evelin!
- Claudiaaa!
- Of atunci sa îţi reamintesc de încăperea îngrijitorului?
- Pardon dar: 1 am rămas doar o data blocata acolo si 2 sa îţi amintesc de Stefan si Ana?
- Hei e vina ei ca nu sia păzit iubitul.
- Te-ai culcat cu el după 2 ore după ce v-aţi cunoscut.
- Da… ce vremuri. Deci ce zici? Vrei o bucata din noul tip?
- Clau nu e ca si cum ai vorbi de ultima bucata de pizza.
- Aşa e, nu vorbim de ultima felie de pizza ci de tort.
- Foarte amuzant.
- Evelin Cruso nu ai mai avut un prieten de 2 ani.
- Si?
- Si?! Si inca eşti virgina! Toate colegele noastre nu mai sunt! Începi sa ma îngrijorezi.
- Hei! Nu e vina mea ca nu vreau sa ma f**.
- Daca nu îţi faci un iubit in cel mult o săptămână o sa încep sa fac afişe cu tine pe care o sa scrie “Necesit urgent dezvirginare” si le împrăştii in scoală.
- Ho! Trr! Pra! Nu îţi ajunge drăguţă? Exagerezi si cel mai rău e ca stiu ca ai fi in stare de a face chestia cu afişele.De ce nu poţi sa fii si tu normala si sa încerci sa ma cuplezi cu un prieten? Nuuu tu trebuie sa lipeşti afişe cu mine.
- Daa! Ar trebui sa imi mulţumeşti daca nu as face asta ai muri singura ci 1000 de pisici cu nume stupide ca Mr Miau.
- Mr Miau?
- Da Mr Miau Eva. Fie-ţi teama de Mr Miau! E periculos.
- Ce? Am spus râzând.
La scurt timp am ajuns in clasa iar pe mine ma apucase o durere insuportabila de cap.Pe la jumătatea orei nu am mai putut suporta si i-am cerut domnului profesor sa ma lase sa ma duc la cabinet. Acesta ma lăsat si apoi am zbughit-o spre cabinet. După ce ma examinat asistenta mi-a dat o pastila si mi-a spus sa ma întind pe pat si sa dorm putin. Eu adormisem instant insa nu am putut sa dorm prea mult sau sa ma bucur de visul meu in care eram pe plaja si ma sărutam cu un tip bine făcut si al naibii de drăguţ caci am fost trezita de cineva ce şi-a pus mana peste gura mea.
Eu m-am ridicat, i-am dat instinctiv un şut atacatorului meu si nu stiu cum fara sa vreau i-am smuls manşeta de la cămaşă. Când i-am văzut o parte dintr-un tatuaj cu un dragon sângele mia îngheţat in vene si am fost si mai surprinsa când am văzut chipul celui ce stătea in fata mea si ma privea insistent. El era tipul care ma trăsese de mana pe o alee întunecată si care se lupta pentru a ma ajuta… sau cel putin aşa credeam eu… Mat… stătea in fata mea si părea furios. Fara sa imi dau seama am spus amintindu-mi de previziunea mea:
- Dragonul!?
CITEȘTI
AMISSUR SECRETORUM
Aktuelle LiteraturCe se intampla cand te indragostesti intr-un vis?Simplu! Viata ta o ia razna , darul de a vedea in viitor care lai ascuns de toata lumea ,intreaga viata a fost descoperit iar acum esti urmarita de o organizatie secreta care iti vrea capul ,cel de ca...