Úvod

181 11 4
                                    

Ahojte, rozhodla som sa, že začnem písať články, ktoré mi vnuknú moje myšlienky.

Aj vy máte občas chvíle, keď sa Vám v hlave zjaví množstvo otáznikov?

Začalo to v puberte...

Pýtala som sa sama seba;

Kto som?

Je správne a dobré to, aká som?

Prečo som vlastne na tomto svete?

Prečo je život taký zložitý?

Čo je to skutočná láska ?

Prečo sú ľudia dobrí a zlí ?Je medzi tým vôbec nejaký rozdiel?

Je v živote najdôležitejšie, aby mal človek mobil, či auto?

Dokážu nám peniaze dať zdravie, lásku, šťastie a skutočnú radosť?

Toto je len pár otázok, nad ktorými som sa zamýšľala každý deň. Často som tieto otázky pokladala mojim blízkym, vtedy som si však neuvedomovala, že oni sami na ne nepoznajú odpovedať.

Zažila som si aj pár vyhrotených situácií a vtedy som prišla na to, že sa môžem stať malým pozorovateľom a poslucháčom.

Začala som si všímať, ako sa ľudia správajú, čo hovoria. Hovorila som si, ,,toto by som ja nikdy neurobila a určite by som konala inak". Zjednodušene povedané, vo všetkom som hľadala hlbší zmysel.

Keď som začala chodiť do druhej triedy, dostala som svoj prvý denník. Každý deň som si zapisovala, čo som v ten deň zažila, ako som to vnímala, ako som sa cítila...

Neskôr tých zápisníkov bolo viac. Zapisovala som si každú jednu myšlienku.

Nikdy som nebola ten typ človeka, ktorý kecá s každým a o všetkom. Veľa dávam na svoje pocity a na to, ako sa v danú chvíľu s tým človekom cítim. Vedela som, že nie každý rozumie mojim myšlienkam. Musela som sa zmieriť s tým, že o nich nemôžem komunikovať s každým.

Nechápala som to, veď sú to také obyčajné veci, ktoré sú zároveň neobyčajné, ale ľudia sa nad nimi vôbec nezamýšľajú.

Myslím si, že každý aspoň na chvíľku nad nimi uvažuje, ale väčšina, až vtedy, keď sa im v živote prihodí niečo zásadné, napr. ochorejú.

Už je to nejaký ten rok, čo sa mi dostala do rúk kniha od Osha: Cesta ľudskej bytosti. On jediný mi dokázal objasniť všetky moje otázky. Jeho tvorba ma fascinuje. Ale pozor! Nechápe ju každý a nie každému sa jeho knihy páčia.

Nebudem Vám sem písať jeho múdrosti, robím len to, čo som vďaka nemu pochopila. Robte to, čo vás baví aj, keď vás mnohí podceňujú a odsudzujú. Dievčatá a chlapci, píšte ak vás to robí šťastnými. A nebojte sa presadzovať svoje názory.

Dúfam, že svoju prvú inšpiratívnu myšlienku pridám čoskoro... :)



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 16, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Vďaka za myšlienku (Moje Úvahy)Where stories live. Discover now