****

14 1 0
                                    

Bir saatmi bir saat ne be bir bir biiir bir saatte ben hiç bi şey yapamam telefonu kapattıkdan sonra kızların sorularına cevap vermeden direk duşa girdim hızlı nir şekilde duş alıp çıkmıştım üstümü giyinmeliydim güzel bir şeyler olmalııı yırtık kot ve salaş bi tişört çıkarmıştım kızlar bana ters bir bakış atıp " hadi ama bunları giymiyceksin dimi ?" dediler ne yani olamazmı ben salaş giyinirim "ne giyiniyim ki"
Dolabımı açıp karıştırmaya başlamışlardı en sonunda bi etek çıkartıp üstüme fırlattılar etekmi giyicektim kime etek giydirceklerinin farkındalarmı " giy şunu bi harika olcaksın aycan sende üstüne birşeyler bul hadi" aycanda dolabın başına geçip dağıtmaya başladı en sonunda siyah bi kısa tişört çıkartp oda bana fırlattı sanırım bu kıyafetkerden kaçışım yoktu.
Giyinmiştim. Güzel olmuştum aslında ama benim tarzım değildi. Odaya girdiğimde bana güzel olduğumdan bahsettiler. Aycan kolumdan tutup beni sandalyeye oturtturdu ve edaya sac kurutma makinasını ve kalın fırçayı istedi ve benim saclarımı yapmaya başladı tutam tutam saclarıma kırık fön çekmişti seviyorum bu kızı ya her neysee çok az vaktim kalmıştı aycan saclarımı yaparken eda da makyajıma başlamıştı.
Güzel siyah ince bir eyeliner bordo bir ruj sürmüştü fondoten maskara ve hafif bir allık ile canlandırmıştı güzel makyaj yapıyo bu kız.
Eveet hazırdım zaten 10 15 dakikam kalmıştı.

Seviyor,SevmiyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin