Kelebeğim yorgundu.
Hemde çok yorgundu pesmi ediyordu.gidip onunla konuşamazdim bunu yapacak gücüm yoktu yorgundum. Okula gelip gitmiyordu.16gün olmuştu ben günleri sayiyordum merdivenlerden dalgin bir şekilde inerken birden kafami kaldirdim kelebegim ayağı kalkmak yeniden uçmak istiyordu onun kolundan tutup gitme demek istiyordum ama benim tek yaptigim ona bakmakti heryer kararmişti. Etrafta kimse yoktu sanki herşey bir anda kaybolmuş gibiydi sanki,kollarimiz çarptiğştiğinda kendime geldim sanki kalbimi görünmez bi el sıkıyormuş gibi sanki nefes alamiyormuş gibi garip bir duyguydu sanki oldugum yere yıgılıp kalicakmış gibi hissetim...25.gün geçmişti ama ben hala onu bekliyordum...
65.gün ruhum mutsuzlugun yedi bir boyutunu yaşiyordu...
4.ay gunlugumun bütün sayfalarinda ondan bahsediyordum...
6.ay onu görmüyordüm okullar tatil olmuştu,hani göz gormiyince gönül katlanirdi...
Ben biraz abartiyormuydum? kafam çok karişikti. Neden bir insan bir hafta bekledikten sonra çekip giderdi? Tek nedeni vardi iddaydim başka herşeyi düşünmüştüm başka açiklamasi olamazzdi oyun oynadi benimle duygularimla ,hayalerimle ,benimle oyun oynadı bu kadar....
Bu adam için hala neden ağlıyordum bilmiyorum ama bilmiyorum garipti işte yorgundum yıpranmiştim günlük tutmayi bırakali çok olmuştu evdekilerle sürekli kavgaliydimmm...o yokdu bi işte. Ah be kelebegim bizim şatomuz çok güzel bir yer sadece kapinin önü biraz kirli o kadar bahçemde yetiştirdiğim çiçekler ortalikta uçuşan milyonlarca kelebek onlarla oynayan beyaz bir kedi bahçenin ortasin kocama bir havuz yaninda yatan minik tatli bir kopek. Ama ben ve kelebebeğim kendi bahçemize bile çikmaya korkuyorduk o guzden çiçeklerimiz solmuş kelebekler bahçeyi terk etmiş kedi mutsuz havuz onun soğundan donmuş köpek hasta olmuştu ben ,kelebeğim ,bahçem ölüyormuyduk...Hiç bir zaman gelmiycekmiydi.onun hiç bilmediğim kokusu burnumda tütüyordu...çok özlemiştim onu canimi yakmişti ama bu benim umrumda dahi diyildi.
Eve dönme vakti gelmişti tatil bitmişti.Uçaga bindim o kadar guzel gorunuyordu ki yukaridan deniz ustundeki gemiler gittikçe yukseldik akşam oldugu için her yer karanliktii biraz sonra uyandigimda piste iniyorduk biraz sert bir iniş olmuştu. Yine onunla ayni şehirde nefes almak beni rahatlatiyordu...
Tam 8 ay geçmişti... Neden ben be adam neden ben, yorgunum ben, kelebegimin kanatlari kirik dokunma bana bırak unutuyum seni yalvaririmm...
Songul o gun eve yüreyerek gidecegini söylemişti. Ben ise otobusle gidicektim çunku burakla ikisini yanliz burakmaliydinim,nereden bilebilirdimki süleymaninda onlarla geldiğini otobus eve yaklaşiyordu koltukta ters yönde oturuyordum elimi cama yaslamiştim kulağimda kulaklik vardi "güle baktikça çırpınır yüregi bülbülün..."birden yuzunu gordüm otobüs dönünceye kadar onunla bakiştik...Eve geldim"ben geldim"bu söz benim adetimdir. Pantiflerimi giyerek catami buraktim banyoya gittim elerimi ve yüzümü yikadiktan sonra kafami kaldirip aynaya baktim neden bana öyle bakti ki anlamiyorum bu adamin derdi beni delirtmek bi insan 8 ay sonra neden doner odama dondum mor pijamalarimi giyip kendimi yatagima atim çok yorgundum o sırada telefonum çaldi arayan songuldu telefonu actim "naber dedi "mutlu oldugu sesinden belliydi hep boyle mutlu olsa keske "iyi knkmm senden naber " gülmeye başladi birden " bak sana ne diycem"böyle dedigi zamanlar biraz korkuyordum çunku garip bir espiri yapiyor ve deli gibi gülmeye başliyordu "söyle ben hazir dedim "gulerek"bugun süloyla konuştuk"dedi kalbim yanmaya başladi ne dedigini hem çok merak ediyordum hemde hiç söylemesini istemiyordum"eee ne konuştunuz" ne konuştugumuzu merakmi etmiyorsun yoksa çaktirmamayami çalişiyorsun dedi bu kiz tuhaf abi ama seviyom bu kizi "bak şimdi biz tam giderken sülo selcan nerde ben onun için yüreyerek geliyorum dedi bende ona dönüp bir hafta bekledim beş gün sonra geveşek diyip gittin senin bu yaptigin adamliga sığarmi dedim oda kendimce sebeplerim var dedi kendince sebeplerin ne lan dedim o tam bir şey söyliyceken o meymenetsiz ismet varya(ismet onlarin arkadaşi)(bende sevmem kendisini)araya girdi neymişister çikar ister ayrilir dedi bende fazla uzatmadim çunku burak öyle bir bakiş atti ne düşünüyorsun."sanki içime de bitmez tükenmez bir yangin vardi evet içim yaniyordu cidden.
Okula gittim buragi gormek icin sinifina çikicaktik o sirada o arkamizdan seslendi merdivenlerde arkami dönüp ona baktim songüle konuşuyordu fakat bana bakiyordu ,ve bakişlari canimi çok yakiyordu ben hala bu adama karsi neden böyle hissediyordumm bilmiyorum canim acıyo aşagi onlarin yanina indim delici gozleriyle bana bakti ve gulumsedi "nasilsin selcan " saçma diyilmi sekiz ay sonra nasılsın diye soruyor saçma diyilmi ona ilk defa yalan söyledim kötüydüm" iyiyim" dedim saçma diyilmi... Songülün kolundan tutup aşagı indik songul dik dikbakip gülmeye başladi sonra derin bir iç çekip "seni seviyor "dedi.
Cidden seviyormuydu beni cidden hala bir umut varmiydi onu bekliyimi geri gelcekmiydi...
Günler geçiyordu burak okula gelmemişti onun yanina gittik elini kapiya yasladi ve öyle duruyordu dönüp bana bakti o sırada sınıflarinda ondan hoşlanan bir kiz onun yanina geldi ben kiza bakiyordum onu kiskanmis olamazdim diyilmi sorna dönüp ona baktim göz göze geldik bu sefer delici bakişlarin sahibi bendim kolunu birden çekti biraz kizdan uzaklaşti beni sevmiyorsa neden yapsinki bunu giderken biraz öfkeli bir bakiş daha atim...Böyleydi işte her seferinde kendimi onun yaninda buluyordum her seferinde onun gözlerine bakarken buluyordum kendimi nasil baglanmişim ona böyle...
Bir haftadir konuşmuyordum onunla zaten okullada gelmememeye baslamişti pazartesi günü okuldan çıkıp otobüs duragina gittik burak ve o bankda oturuyorlardi burak bizi gorunce banktan kalkip songulle arka banka oturdular farkli bakiyordu gozlerime birden telefonum çaldi arayan orta okul arkadaşim şaziyeydi benim orda beklememi ve hemen yanima gelecegini soylemisti bi beş dk sonra şaziye geldi onun önünden geçerek diyer bankada biz oturduk. Biraz konuştuk o sırada otobüs geldi banktan kalktim songule bakmak için kafami çevirdim gözlerim ona kaydi elini kaldirarak görüşuruz dedi o sira otobüse bindim ve birden otobüsün kapilari kapandi songül binmemişti. Sonra songülün telefonu yaninda olmadigi için süleymana mesaj atim "songülü burak eve burakicak diyilmi"maksadinm songülü sormak diyildi çunku biliyordum ki burak songülü o karanlikta tek başina eeve gondermezdi.. mesajima hayla yanit gelmemişti eve gittim yemegimi yedim ama hayla mesaj gelmedi bekliyorum ve acinacak bir haldeydim o sira telefonum çaldi o diye heycan yaptim ama o diyildi bilin bakalim kim evet songül telefonu actim songul "knk sana bir şey söyliycem ama üzülmek yok tamami "içimide kötü bir his olştu "kötü bir şeymi oldu"dedim "yani sayilir burakla süleyman okulu burakacaklarmiş" zaten göremiyordum onu artik hiçmi göremiycektim yine kolay yolu seçiyordu yine gidiyordu "tm üzmiycem kendimi ama benim kimyaya çalişmam lazim seni seviyorum "diyip telefonu kapatim... telefonu yatagin ustüne firlatim yastiğimi kucama basip sesiz bir şekilde ağlamaya başladim o sıra telefonuma mesaj geldi telefonumu elime aldim o mesaj atmişdi "evet burakti birşeymi oldu "evet biraz odundu ama başka ne yaza bilirdi ki "bir şey olmadi bunu sormak için "dedim tm dedi tm ne ya bu cocuk beni çildirtiyor "okulumu burakcan" "evet" "peki neden " diye sordum biraz sinirliydim vve gozlerim doluydu "olmuyor selcan yapamiyorum gittmiyo "sanki biz okulu çok seviyoruz okula gelmek için ölüyoruz sanki salak "neyse tm iyi geceler "yazdim "daha akşam ya diye mesaj atti ne yapma çalişiyor uff anlamiyorum ben bu adami "evet öyle" "peki niye iyi geceler dedin"offf konuyu kapatmak istiyorum çünkü "okuldan gittmesen olmazmi" "selcan ne dediyini anlamiyorum "ne diyim süleyman ben seni seviyorum ne olur okuldan gittme diye mesajmi atiyim neyi anlamiyorsun "yada neyse istediyini yap "neyse benim ders çalişmam lazim iyi akşamlar"konuyu kapatmam lazim "sinavlarda bitti ama neyse"ufffff uzatma işte yaa"yarin anlatmam gerek bir konu var ona çalişiyorum"anlatmam gereken konu aslinda sana bayim sana anlatmam gerek çok konu var diyemedim"iyi madem kolay gelsin iyi akşamla"konu burda kapandi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebeğin Şatosu
ChickLitSanırım herşey sekiz ay önce başladı... Beni benden eden o adami tanıdım o gün bundan tam sekiz ay önce... Bu arada kendimi tanitmadim ben selcan "iyi biri olduğumu soylerler,hayvanlari cok severim(evimde bir kedim ve üç su kaplugmam var)uzun boylu...