Kelebeğim şatosundan çikmişti çoktan ama istemiyordum çunkü dişarisi karanlik ve soğuktu...Cuma günüydü telefonum çaldi arayan songüldü telefon açip
"Naber knk"mutluydum"iyi knk sana bişey söyliycem"sesi cidden garip cikmisti "soyle kotu birseymi oldu""knk süleyman sana çikma teklifi edicek senden hoşlaniyormuş"şok olmuştum ne biliyim o an yüzümün yandiğini hisetmiştim ellerim titremişti songüle"knk ben seni sonra ariycam gorusuruz"yüzüne kaptmiştim oldugum yere çoküp kaldim bu çok garip bi duyguydu cidden kelebeğim dişari çikmak için ilk defa böyle kanat çirpmişti yorulmamişmiydi ya?
Çarşamba günü yanima geldi ve bana "nasilsin diye sordu "çok konuşan ben ne diycemi bilmiyordu gulumseyerek "iyiyim "dedim ve bana teklifi düşünüp düşmedigimi sordu hayir hazir değildim ki daha hiç tanimiyordum onu ama kelebegim sanki ona aylardir aşikmiş gibiydi "düşünmedim" dedim sesim titremişti yoksa ben zaten titriyormuydum kafasini kaldirdi ve bana öyle bir bakti ki gözleri gözlerimi delip geçiyordu"ben beklerim seni dedi "onundami sesi titremişti ki.Tam bir hafta bekledi yine bi cuma günü telefonla mesajlaşiyordum sonra ben ona teklifinin hayla geçerli olup olmadigini sordum çunku beni sevdigini tum arkadaslarim gormüştü...(Gerçekten beni sevmedigini sonradan anliycaktim)O anda dünyada benden mutlusu yoktu herhalde. Ona en sevdigi rengi sordum Yeşil dedi. Bana sordu en sevdigin renk ne Mor ( bir anda yeşille morun birbirine çok yakiştigini farketim) çok mutluydum cidden mutluydum beni seven biri vardi artik okulda yan yan geliyorduk ama hiç konuşmuyorduk çunku ben çok konuşan kiz onun yaninda ne konuşacagimi bilemedim bi sali günü bana mesaj olarak seni çok seviyorum dedi bu adam gercekten beni seviyordu. Yada ben öyle saniyordum mutlu uyuyordum mutlu uyaniyordum ailemle kavga etmiyordum herşey güzeldi çarşaba günü ayni otobüsdeydik arkamda oturuyordu kafami çevirip ona baktim elinde telefonu oyun oynuyordu kafasini kaldirip bana bakti ve kocaman gülümsedi o kadar güzeldi ki ona bakip saatlerce öyle kala bilirdim...
Eve geldim mutluluktan uçuyordum elime telefonu aldim onu ne kadar sevdigimi yazicaktim oda bana aynisin yazicakti bugun beşinci günümüzdü telefonu açtim giriş yaptim mesaj gelmişti ondan gelmişti mesaji açip okudugumda bi anda öyle kalakalmiştim tekrar okudum tekrar ve tekrar mesajda "sen gevşeksin ve ben gevşek insanlari sevmem" ayrilam yaziyordu!gevşek ne demekti?benim hangi gevşekligimi gormuştü ki ??telefon çaldigini ikinci çalişinda farketim elimdeki telefonun bile çaldigindan habersizdim. Telefonu actigimda songul kisik bir sesle "iyimisin" dedi demeki mesajlari gormüştü "iyiyim "dedim telefonu kapatin gozumden bir damla yas bile gelmememisti ama kalbim çikicakmiş gibi atiyordu ellerim titriyordu ve ben buna engel olamiyordum mesajin altina "gevşek ne demek" diye yazdim çok kirilmiştim cidden hayaler kurdugum adamin beni gevsek diyip terketmesi telefonu elimden buraktim ve duvara yaslandim gozumden damlayan şey göz yaşimmiydi hayir böyle bir adam için alayamazdim dimi canim yaniyordu kafami yastigin ustune koydum bir yandan ondan defret ettigimi tekrar ediyordum bir yandan göz yaşlarimi siliyordum kelebeğimin iki kanatlarida kirilmis birsekilde şatosuna geri döndü ona demiştim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebeğin Şatosu
ChickLitSanırım herşey sekiz ay önce başladı... Beni benden eden o adami tanıdım o gün bundan tam sekiz ay önce... Bu arada kendimi tanitmadim ben selcan "iyi biri olduğumu soylerler,hayvanlari cok severim(evimde bir kedim ve üç su kaplugmam var)uzun boylu...