Viata .

255 9 4
                                    

Inchide ochii si gandeste-te un minut la lucrurile cele mai frecvente din viata ta . Aminteste-ti bucuriile marunte , tristetea, speranta , extaz-ul si orice altceva simti ca merita gandit . Acum , deschide ochii . Ia o oglinda si privind in ochii tai, intreaba :

- Acesta,acesta sunt eu ?       

  Nu raspunde . Nu astepta sa ti se raspunda . Daca cumva simti o durere in zona cap-ului , inseamna ca nu mai are nici un rost sa mai citesti ce urmeaza . Aceasta poveste reprezinta o chemare . O chemare ce va fii accesata la fiecare vizualizare . De asemenea acum e prea tarziu sa iesi .

       Daca faci asta , inseamna ca mai ai doar 2 bucurii de implinit , 2 tristeti , 2 impliniri si dupa aceea intunericul te ia in bratele sale

Gandeste-te bine inca o data , daca vrei sa citesti ce scrie mai jos . 

      E vorba de o fata , Elena . Ea era umbra ce teroriza noptile . Mostenitoarea unui han cu numele de ,, FLACARA NEAGRA ".

      Hanul apartinuse strabunicului sau . O alta fata , de varsta Elenei , Cleo murise asasinata in han . Daca credeti ca Elena a murit in han , mai ganditi-va .       Elena inca mai traieste . Are in jur de 90 de ani . Faza e ca odata cu moartea bietei Cleo,s-a nascut Elena . Asta e ritmul vietii . Unii mor pentru a trai altii . Trist , dar adevarat . Si tu te-ai nascut , dupa ce a murit altcineva . Nu vreau sa te crezi criminal sau asa ceva , dar afla ca atunci cand tu esti fericit, altcineva e trist .  

       De la inceput v-am avertizat sa va ganditi mai bine la asta , acum nu aveti de cat sa va continuati treaba.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 21, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viata .Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum