' AWAK !! KENAPA AWAK BAGI DIA PELUK AWAK ?! KENAPA AWAK BAGI DIA KISS DAHI AWAK TAPI BILA SAYA NAK KISS AWAK TEPIS ?!!! ' - joshua
' KENAPA AWAK BUAT SAYA MACAM NI ?!!! ' - joshua
Joshua bengang . Tetapi reaksinya itu langsung tidak memberi apa apa kesan kepada hana . Hana hanya mendengarnya tanpa sbrg perasaan .
' joshua , sukati aku la nak bagi dia peluk and kiss aku pun. Kenapa ? kau cemburu ? suka hatilah aku ada namja lain ..... Kau ingat aku x tau ke , kat kolej , kau minum wine dgan halla and sunny ? setiap malam aku tunggu kau tapi kau x balik . Btw , nanti la kita settlekan kat rumah ye ? Ouh ye sebelum aq lupa , tonight i want to go date with my new namja , jeonghan and you just wait at home .. Bye ..'
Hana berlalu pergi meninggalkan joshua yg berang . Joshua mengepal penumbuk hingga urat di tangannya tersembul kebiruan .
' malam ni aku tau kau x akan keluar rumah and aku akan pastikan kau x boleh berjalan esok . ' - joshua berlalu pergi menuju ke keretannya dan pulang ke rumah sementara hana yg masih mempunyai 2 kelas di sekolah .
$$$$$$$$
Hana melompat gembira pabila mengenangkan kejadian tadi . Htinya tenang . Dia merasakn dendamnya terbalas . Tatkala sdg bergembira , senyumannya tiba tiba mati setelah ternampak kelibat mingyu sdg menghalang laluannya untuk masuk ke kelas .
lutut hana lemah apabila langkah mingyu mendekatinya . Dia rapat ke dinding .
' hai jagiya ' - suara garau mingyu membuatkan hana tersentak . Dadanya turun naik tanpa henti . Tangan Mingyu menjalar ke leher jinjang hana sebelum menggigitnya .
' AHHHH !! ' - hana
' sakit ? btw , that is my love Bite . So , you're mine ... Jngn bagi sapa sapa sentuh awak kalau x nak dia mampus . ' - mingyu
' op....Op....Oppa.....Oppa........' - hana
' what ? you call me like that ? Then , just use it and I will call you sweety ..... i get to go First . ' - kata mingyu sambil mencium pipi gebu hana .
©©©©©©
hana mengunci pintu rumah dan bersandar di brlakang pintu , dia terjelopok ke lantai mengenangkan kata kata mingyu tadi . Tubuhnya menggigil 100 % . peluh mula menitik di dahi . Badannya terasa seram sejuk
Joshua balik lambat kerana ada hal ni kolej , maknanya Hana harus tinggal seorg diri . Terus hana berlari mengurungkan dirinya di dalam bilik dan menarik selimut .
**************************
' Ish ! dah lewat ni .... Patutnya sekarang hana dah kena pergi skolah... ' - kata joshua terkejut . Jam sudah menunjukkan pukul 9:30 pagi .Kasut kolejnya diletakkan di rak . Kelihatan kasut skolah hana tersusun rapi di belah bawah . Tombol pintu dipulas .
' aik ?? x berkunci ?? ' - soal joshua yg mula risau . Segera di tujah pintu menggunakan tubuhnya . Tali leher dilonggarkan sedikit .
' bo ?!! kenapa bersepah ni ?!! ' - rambang mata joshua melihat keadaan rumahnya seperti tongkang pecah .
' hana....Ye...Hana.....Mana dia ? hana ! hana !! ' - sepelaung joshua kerana sudah diburu kerisauan yg mendalam.
segera dia mendaki anak tangga dan tujuan yg pertama adalah ...... BILIK HANA
===================
' HANA ?!! ' - joshua memanjat katil menuju ke arah tubuh hana yg lemah longlai di birai katil .
bahu hana digoncang kuat .
' awak ?! awak bangun !! kenapa boleh jadi macam ni ?!! KIM HANA !! Wae geuraeyo ?!! palli ireona !! ' - joshua
YOU ARE READING
Forgive me
RomanceJoshua , seorg jejaka tampan yg terkenal di kolej telah dipaksa berkahwin dengan seorg yeoja muda , Hana yg baru berumur 17 tahun . Cinta mula berputik sedikit demi sedikit antara mereka apabila masalah berkaitan rumah tangga sedikit terganggu dngn...