Forgive me 3

53 8 0
                                    

' hyung nak kamu tolong jagakan hana ok ? Tonight , i need to meet my boss because i had some serious meeting with him . Maybe that is urgent things . arrachi ? '

' arasseo hyungie '- jeonghan

' saya ada hal tonight so junghan yg akan jaga awak. Dngr ckp dia .... ' - kata joshua lembut sambil mengubati kesan lebam di siku hana akibat kekasarannya .

+++++++++++++++

' my god !! hana , omma saya masuk wad !! awak nak ikut saya x ? ' -soal junghan risau

' gwenchanna , just go and meet your beloved mother . I will stay here . '

' geundae , '

' it's okay , i will call joshua oppa later and ask him for came here . And tomorrow , i will discuss about our science project that have given by mrs. Jessica to us . '

' arasseo hana . Take care .... ' - jeonghan mencium lembut dahi hana dan menghidupkan enjin lantas menuju ke hospital .

~~~~~~~~~~~

Hana berjalan seorg diri di lorong sehala . Sesekali dia memerhatikan kawasan sekeliling .

Tiba tiba sahaja bulu romanya meremang . Terasa dirinya diekori seseorg . Hana mencepatkan langkahnya dan menoleh ke belakang ... SAH !! MMG DIA !! segera hana mengambil angkah seribu . Kini , nyawanya dalam bahaya .

' AHHHHH !! ' - hana mengaduh sakit apabila dia terjatuh di atas jalan batu . Tapak tngn , siku , lutut dan paha gebunya lebam dan terdapat kesan torehan panjang Manakala hidung , mulut dan pipinya lukA .

' sayang , i miss you ' - ujar mingyu sambil senyum senget .

hana mengesot perlahan kebelakang hingga dirinya bersandar di pagar logam karat . Mingyu duduk bercangkung dan merapatkan wajah kacak nya ke arah hana yg diburu ketakutan .

' jangan takut . I tak akan sakitkan you ok ? ' - ujar mingyu sambil menjilat leher jinjang hana .

' TO....Tolong !!! JUNGHAN !! JOSHUA OPPA !! TOOLONG !!! OPPA !! '

' sayang , dont make any weird sound . somebody will know us ... Just follow me dear , ' - mingyu menarik hana ke aRah smak .

Dengan sisa kudrat yg ada , hana menendang kasar tempat sensitif mingyu menyebabkan mingyu jatuh dan menahan kesakitan . Hana berlari sekuat mungkin walaupun tubuhnya sakit gila babi ..

hana tidak berhenti mendail nombor joshua ttapi tidak diangkat . Sambil sambil itu ditoleh ke belakang mana tahu mingyu mengejarnya .

' ish ! oppa ... Jebal....Angkatlah .... Hana takut ...... ' - hambur hana sambil mengusap air matanya .

' joshua , knpa x angkat call tu ?? '

- kedengaran suara seseorg di belakang lorong . Segera hana mengendap perlahan ke arah empunya suara tersebut .

' biar je la.... X penting pun ..... Btw , knpa awak nak jumpa saya ni ?? ' -  soal joshua lembut smbil merenung ke arah mata halla .

' actually , saya.......Saya.........' - halla

' ya ? ' - joshua

' err.....S....Saranghae...... ' - halla

Mata mereka bertaut lama . Halla mendekatkan mukanya dan ....

3 inci ..... 2 inci ..... 1 inci .....

' oppa .... ?? ' - hana medekati suaminya dan halla yg terkejut . Lenovo A8+ yg masih dipegang diletakkan ke bawah ...

' oppa kata urgent tapi ...... Oppa kotjimal ........ ' - air mata hana mengalir deras membasahi piinya yg luka. Agak pedih pabila terkena luka ttpi ditahan krna hatinya lebih sakit .

' betul ke panggilan hana ........ X penting ...... ?? ' - hana

' awak......Saya....... ' - balas joshua menggelabah .

' mianhae ..... Anggaplah saya ni x kacau awak berdua ...... ' - hana

Hana tunduk melihat darah yg menitik di pahanya . Teksi yang kebetulan lalu dijalan tersebut ditahan dan segera hana masuk dan berlalu pergi ..

Kelibat joshua yg mengejar dari belakang dipandang sekilas melalui cermin sisi kereta . Tidak sanggup untuk menatap wajah insan yg tidak bertanggungjawab itu .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

' awak .... Buka pintu ni ! biar saya jelaskan semuanya ..... KIM HANA !! palli ..... Bukak pintu ni !! awak !! ' - joshua

Hana menekup kepalanya dan menarik selimut menutup tubuhnya . Malas dia hendak menghadap suaminya .

******* tomorrow ********

Hana turun dengan berseluar jeans merah panjang dengan baju panas berwarna hitam . Topi diletakkan senget bertujuan untuk menutup kesan luka .

' hana , jom sarapan .... ' - joshua

hana hanya diam dan meneruskan kerjanya Mengikat rambut .

' awak.... '- joshua memegang siku hana dan ditepis kuat menyebabkan joshua terundur setapak Kebelakang .

' mianhae ....... ' - Joshua

hana berjalan keluar ke rumah . Converse hitam bercorakkan api naga berwarna merah dikenakan sama dngn wrna baju panas nya .

' awak...Jom saya hantar....' - joshua menarik tangan hana lembut .

' arkkk !! sakit lah !! ' - hana

' mianhae ...... ' - joshua

hana tidak mengendahkan percakaan joshua dan segera pergi dari situ . Tujuannya , sekolah ..

' s......Saranghaeyo.....Hana ' - joshua

AHHHHHHH !!

' KIM HANA ??!!! ' - joshua

Forgive meWhere stories live. Discover now