Cine sunt cu adevarat.

312 26 0
                                    

Povestit de Lay.
Micuta asta de langa mine se tot foia in pat de ceva timp semn ca nu mai putea dormi. Bratele ei au ajuns in jurul corpului meu capul ei facand contact cu pieptul meu. A stat asa ceva timp apoi a ridicat capul de pe pieptul meu.
-S-a intamplat ceva?(Lay)
-Nu pot dormi.(Rania)
-De ce poti dormi?(Lay)
-Nu stiu de ce.(Rania)
A facut o fata de catelus plouat si si-a pus patura in cap. I-am dat patura jos din cap si am pupat-o pe frunte.
-Hai sa mancam.(Lay)
-Nu imi este foame.(Rania)
-Ba iti este foame.(Lay)
Am luat-o de mana si am tras-o dupa mine pana la bucatarie.
-Cineva s-a distrat aseara.(Tao)
Unnie i-a dat un cot in mana iar Tao si-a vazut de mancarea din farfuria sa.
-Cine este fata?(Kai)
-Este prietena mea.(Lay)
Ne-am asezat la masa iar Do ne-a servit micul dejun. Baietii de uitau insistent la ea reusind sa o imtimideze. A lasat capul in jos si a inceput sa manance. I-am ridicat barbia cu doua degete privirile noastre intalnindu-se.
I-am zambit larg iar ea m-a privit dulce. Am luat masa si am mers in camera. Am rugat-o pe Mia sa ii aduca lucruri de schimb. Dupa ce ne-am schimbat ea la baie si eu in camera am mers in oras la cumparaturi. Am facut cumparaturile si le-am dus in masina apoi am mers sa ne plimbam prin parcul central.
-Trebui sa sa stii ceva despre mine si prietenii mei.(Lay)
-Stiu ca faceti parte din Exo. Ce ar mai trebui sa stiu?(Rania)
-Ca suntem vampiri.(Lay)
-Vampirii exista?(Rania)
-Da exista vampir.(Lay)
-Cred ca tu glumesti.(Rania)
-Iti pot arata ca nu te mint.(Lay)
M-am dat cativa pasi in spate si m-am transformat in vampir. M-a privit uimita apoi s-a apropiat de mine. M-a privit cateva secunde apoi si-a pus mainile pe fata mea. Spre uimirea mea m-a luat strans in brate. Mi-am pus mainile in jurul taliei sale si am pupat-o pe cap. A ridicat capul iar eu mi-am lipit frunte de a ei.
-Nu puteam sa nu iti spun cine sunt cu adevarat.(Lay)
-M-a surprins faptul ca esti vampir dar iti multumesc ca ai fost sincer cu mine.(Rania)
I-am atins obrazul cu mana si m-am apropiat de ea. Distanta dintre buzele noastre a devenit inexistenta iar buzele noastre s-au atins. Sarutul a fost unul sincer si tandru. In el mi-am pus toate sentimentele pe care le-am acumulat pentru ea de cand am cunoscut-o si pana acum. Am rupt sarutul din lipsa de aer neintrerupand contactul vizual. Am mers acasa si am aranjat lucrurile cumparate in dulap. Simteam o neliniste in capul pieptului dar incercam sa nu ii dau prea mare atentie

Exo.Cavalerii Vampiri.(II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum