Aşk neydi sevdiğim soğuk bedenimin üzerinde birden bire sıcak nefesinin kesilmesi? Sevgin uğruna bulutların üzerinde yürümek mi sana ulaşmak için yüreğimin yangın yerinde yalınayak kor ateslerde yürümek mi? Bir acı uğruna tüm geceyi ağlayarak sabahlayıp yastığının üzerinde ki gözyaşının senin avutmasını beklemek mi? İlk heyecan ilk masum öpüşme ilk kalbimin ağzıma gelme sebebi kapı duvar uzaklaşıp saatlerce sevdiğini oradan izlemek ellerini uzaktan avuçlamak göz göze gelince birden nefesinin kesilmesi tüm gün hayaliyle yaşamak ruyalarimda seninle çıldırmak senin aşkınla savaşmak senin sesinle sağır senin gozunle kör olmak,senin aşkınla günden güne buyumek. Hangisiydi sevdiğim aşk seni karşıdan içe içe daha çok seven mi aşkınla yanıp tutuşan mı? Kalbimin orta yerinde yangın çıkartıp beni kül etmek sensizliğin adının koyulmaması her geçen gün askin varla yok arasında gidip geldiğini bilmek,aşk acısı çekip dizlerinin boşalması avuçlarının terlemesi. Dur! Dur! Bir dakika galiba ben çok aşığım, sahiden aşk neydi ah bu aşk tam benlik ah bu özlem tam seni sevmeklek bu dudaklar, bu dudaklar tam seni öpmelik bende aşk bu kocaman çıkmaz sokak.
Kendini bilmezcesine askın yokluguyla boğaz boğaza kavga etmek aşk her dakika hissedip de yazamadıklarım senelerce söyleyemediklerim sebepsizce terk edilişim,ayrılığım,aldanışım son umudum,sersemliğim bazen de huzursuzluğum çok fazla özlemim özlemle yok oluşum.
Sende aşk neydi sevdiğim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Neydi?
RomanceSevgili yazarlar ve okurlar whattpad üzerinde ilk defa hikayemi söyleşimi yazıyorum eksiklerimi bizzat bana bildiriniz okumanızı canı gönülden istiyorum