Antiler okuyunda ibret alın:
Merhaba ben Nania. Size bir kaç şeyden bahsetmek istiyorum. Biliyorsunuz ki, 2 gün önce Selena Gomez'in New York'ta konseri vardı. Ve ben 'Antiyim' desem bile o konsere gittim. Nasıl olmuştu biliyor musunuz ? Evde oturup, film izliyordum, bir taraftanda 'AntiSelenaGomez' isimli instagram hesabını takip ediyordum. Bundan bir kaç gün sonra, biriktirdiğim parayla Çin'e gittiğimizde arkadaşlarımla eğlence parkına gidecektik. O parayı neredeyse 1 aydır biriktiriyordum. 251.7200 Dolar biriktirmiştim. Oradaki Tatilim için bu kadar yeterdi bile.Daha sonra dışarda bağırış- çığırış sesleri geliyordu. Annem 'Nania bak kızım kim var aşağıda' dedi. Ben koşarak baktım, Selena orda hayranları ile fotoğraf çekiliyordu. Tepkim ilk 'Banane' olmuştu. Ama sonra aklıma çok kötü bir düşünce girdi. Gidip onunla fotoğraf çekilip. sosyal medyada paylaşarak, tanınabilirdim. Bu düşünce için herkesden özür dilerim. Tanrı umarım beni affetmiştir.Hemen bu fikirle aşağıya koştum. Selena arabasına sesler içinde, binmeye çalışıyordu. Ama fanları ile birlikte fotoğraf çekilmeye devam ediyordu.Tam , ayağını arabaya sokmuş, biniyorduki, boyum kısa olduğu için çoğu kişi arasından kayarak ' Selena' diye bağırdım. Selena son kezde benimle fotoğraf çekildi.Çok farklıydı. İnternetteki gibi fotoğrafları yoktu, yüzü daha temiz, bacakları hafif kiloluydu, ama sosyal medyadaki halinden daha zayıftı. Saçlarıda, Taylor Swift'ın dediği gibi çikolata kokuyordu, ve yumuşacıktı.Gülerek geri çekildim ve direk bedava olan G Internetimi kullanarak instagrama ' Haha ha Gomez ve ben' yazarak paylaştım. Baya bi kişi sırayla beğenmeye başlamıştı. Açıkçası takipçilerim bile artıyordu. Bu sevincimi yaşarken, bir yerde ağlama sesleri geldi. Etrafıma baktığım zaman, O, (Bir tane Selenator) ağlıyordu. Ona;'Ne oluyor ?' diye sorduğumda, kız telefonundaki Selena ile resminin olduğu şeye bakıp, telefona sarılıyordu. 'Tanrım, Selena ile fotoğrafım oldu. İnanamıyorum! iki gün sonra konserine gideceğim, tüm hayallerim gerçekleşiyor! İnanamıyorum!' diye hıçkırarak ağlıyordu.Kıza bakıp, çok şaşırmıştım. 'Neden böyle umursuyorsun ?' diye sorduğumda, kız ağlamaklı ve sinirli bir sesle ;'Sen ne biçim bir hayransın ? Utanmalısın. Hiçmi Selena'ya değer vermedin ? Hiçmi onu ablan, kardeşin, ailen gibi görmedin? ' dedi. Ve yanındaki küçük sarışın ve tatlı kardeşinin elini tuttu. Ve yürümeye devam etti. O an , içimdeki burkukluk hissini tahmin bile edemezsiniz, yıllar boyunca nefret ettiğim bir kız için böyle ağlayan insanların olabileceğini hiç düşünememiştim. Doğru eve yürüdüm, ve eve girdiğimde, televizyonda Selena konseri anlatılıyordu. İki gün sonra konseri olduğu ve hayranların biletleri aldığı anlatılıyordu. Oturup izledim. Hepsinin yüzündeki mutluluk okunuyordu. Nasıl sevindikleri belliydi. İster istemez benimde yüzümde bir mutluluk olmuştu. Birden ayağa fırladım ve odama koşup, biriktirdiğim parayı anneme gösterdim ve olanları anlattım, annem anlayış biçiminde, yüzüme gülümsedi. Ve akşam babam eve geldiğinde, internet üzerinden bileti aldık. Heyecanla baş ucuma koyup uyudum. Sabah olduğunda hazırlıklar yaptım,çünkü ertesi gün konsere gidiyordum. Bunu twet olarak, twitter hesabımda paylaşmıştım .Ertesi gün konser olduğu için erkenden yola çıktık. Çünkü konser yeri buraya baya bir uzaktı. Oraya vardığımızda nerdeyse herkes eziliyordu. Çünkü geçmeye yer yoktu. Herkes ağlıyor, ve küçük diye dalga geçtiğim Selenators ailesinde benden yaşça büyük insanlar vardı. Hatta yaşlılar bile elinde torunu ve Selena'nın resmini büyükçe alıp sallıyorlardı. Konser yerine girdiğimizde neredeyse ezilmekten kurtularak yerime geçmiştim.Neredeyse dışarda 2 saat, içerde yarım saat bekledik. Selena sahneye çıktığındaki çığlıkları tahmin bile edemezsiniz. O kadar fazla bağırış vardıki.Ağlamalar...Saçlarını etrafa savurup, koşarak, şarkı söylüyordu. Hatta bir iki kez yanımdan geçmişti bile. Hatta bi keresinde yanimda durmuştu bile. Sesi normalda canlı dinlediklerimden daha gür çıkıyordu. İster istemez başımı sallayıp,şarkının ritimlerine uyuyordum. Hatta telefona çekip, Bedava G'den instagram hesabıma ekliyordum. Her saniyede bir takipçilerim artmıştı. Artık ünlü bile oldum diye bilirdim.Ama içimde yine bir his vardı. Selena'yı kullanayım derken, ona ısınmaya başlamıştım. Onu çok sevmiştim. Davranışlarını, ve hayranlarına gülümseyerek şarkı söylemesini, el sallamasını,saçlarını etrafa sallamasını... Çok havalı bir kızdı. Konser bitimine doğru, Selena 'Bye Bye Selenators!' diye bağırarak gitti. Ve herkes ağlaya ağlaya sırayla terkediyorlardı. İçimdeki sevinç anlatılamazdı.Ona olan nefretim birden bire sönmüştü. Ve artık tanınmak uğruna herşeyi bıraktım. Ve onu internet üzerinden iyice tanımaya başladım. Hesaplarını takip ettim, beğendim. Ona resmen bağlı kalmıştım. Şimdi herkesden özür diliyorum. Nefret etmek hoş bir şey değil. Hatta Gomez'in bir sözünü duymuştum ; Sevgi insanı yücelttiği gibi, nefret insanı alçaltır. ' artık gerçek bir Selenator olduğumu düşünüyorum. Hepinizden özür diliyordum. Artık SELENA MARİE GOMEZ benim hayatım olmuş durumda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Çok Antisi Olan Ünlü: Selena Gomez
Fanfictionburda selena ve antileriyle ilgili saçmalıkları anlatıcam