Merhaba, ben Selena Gomez. Şarkı söyledim, beğenmediler. Saygı duydum. Onların zevkiydi. Unicef'e yardım ettim. İnsanlara yardım etmenin ne kadar güzel bir şey olduğunu, Çok güzel bir his olduğunu anlattım. Onların da yardım etmelerini söyledim. ''Göze soka soka yardım yapıyor. Gösteriş için ne olacak işte! Pislik!'' Gibi laflar aldım. Sustum. Çünkü sadece ön yargılıydılar. Tarzımı yarattım, kendi mağazamı kurdum. ''Iyy tarza bak. İğrenç'' Dediler. Bir adama aşık oldum, bunda bile suç buldular. Justınl'e çıktım. Bir sürü Selenator, pardon hayranımı kaybettim. Ayrıldım ''Justin'in paralarını yedin tabi, sürtük!'' Dediler. Ama Justin'le hemen hemen aynı paraları alıyorduk. Saçmaydı. Yine de sustum. Onu kaybetmemek için sustum. Doğum günümde Sürtük diye TT yapıldı. Görmezden geldim. Fahişe,sürtük gibi küfürler yedim. Sustum. Çünkü photoshoplar'a aldanıyorlardı. Kardeşim öldü. ''İyi ki ölmüş'' diyenler oldu. Ama ben yine sustum. Çünkü onlar hiç bir şeyi bilmedikleri halde sadece, yargıladılar. Para dediler,ün dediler, başarısız dediler. Benim yeterince param vardı. Kendimi değil de başkalarını, yardıma ihtiyacı olanları düşündüm. Kazandığım paranın yarısını bağışladım. Ben yeterince ünlüydüm. Sürtük dediler. Ama ben sadece sevdiğim adamla çıktım. Ben kötü bir şey yapmadım ki. Sadece aşık oldum. Başarısız dediler, bir sürü ödül, film yaptım,oynadım, yüzlerce ödül kazandım. Ama hala yargıladılar. Sustum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Çok Antisi Olan Ünlü: Selena Gomez
Fanfictionburda selena ve antileriyle ilgili saçmalıkları anlatıcam