Thank you God

32 2 2
                                    

Okej...u mislima mi je pomirio sam se sa tim i ne mogu ju zaboraviti...

Utorak...Ustajem u okrecem se po krevetu jer mi se neda ustati jer mi je skola popodne a roditelji su se odselili u drugi stan odavno...

Ustajem odem u kupaonicu da se umijem i obavim jutarnju higjenu...Osjetim glad krulji mi zeludac..Odlazim do kuhinje da si spremim nest kad vidim na mi je frizider prazan...Ma super sad moram gladovat ili otic u trgovinu a tako mi se nedaaa...

Oblacim tene (tenisice/patike) na noge i krecem do najblize trgovine koja je od mene pet minuta hoda...Hodajuci u sebi razmisljam o Carin i o onoj veceri....Razmisljajuci o tome nisam gledao na put i odjednom sam se sudario saa andjelom...Carin nosila je knjige iz skole i sve se rasulo po trotoaru....

Fu*k kakva neugodnost....Dok je Carin viknula auch jer ju je vjerovatno bolio sudar...
-Ja,ja ovaj Carin zao mi je
-hehe (blago se osmjehnula),ma sve je uredu i,i kako znas moje ime
(Na to sam se zacrvenio)
- Ja,ovajj pa upoznali smo se prije na onoj svadbi (brzo sam smislio laz jer sam znao da se nece sjetiti)
-Ahh ne sjecam se bas...Ime ti je?
-Kevin drago mi je...
-Takodje
(U sebi sam bio presretan jer konacno imamo neku komunikaciju)
-Paaa ovajj ak imas vremena mozda da odemo na pice da ti se iskupim
-Sada nemam ali kad budem imala reci cu ti...
(Isli smo skupa u skolu ali ne isti smjer)
-Sure bice mi drago
(Srce mi je od srece skakalo)...
-Bye
-Bye...

Ok...Sada sam izgubljen ne znam ni di sam posao ni po sta sam posao...ali brzo sam sebi dosao..Obavio sam kupnju i vratio se kuci..Stvari spremio na njihovo mjesto i uvalio se u fotelju....

Gledao sam Fb na mogu dopao se na viberu s frendovima i pogledao na sat....FU*K ! Zakasniti cu u skolu...Na brzinu sam spremio stvari,i uputio se prema skoli...Huh stigao sam na vrijeme....U skoli sjedim sa Martinom dobar tip...Pozz Martin (brofist)
Pozz Kev...
Cjelo vrijeme mislim o Carin i o jutrosnjem dogadjaju...
Zvoni!...Zadnji sat informatika...Martin me je pitao
-halo zaljubljeni ukljuci se u zivot...
Na to sam mu se samo nasmijao

Zvonilo je za kraj skole...bar za danas ahhh...
Isao sam kuci i standardno....Kevin misli o jutrosnjem dogadjaju sam za sebe mislim da sam kreten....

Na putu sam sreo frenda Jasmina...Koji me je pozdravio a ja sam samo prosao jer nisam skontao bio sam zamisljen...

Nooo to sad nije bitno bitno je sta se tad desilo....Sreo sam Carin (thank you God)...
-Hey Kev
(WTFFF !?!? Nazvala me Kev)
-Hey Carin
-Oh ma dajj...Zovi me Caty
-Ok ajmo ispocetka...Hey Caty
(Na to mi se preslatko nasmijala)
-Sto se tice tvog poziva od jutros...simpatican si....mozemo sutra poslije skole...(Sutra smo oboje druga smjena)
-Kako god tebi pase..(smekerisem se)
-Okejj Kev,dogovorili smo se byee..
-Byee

Fu*k yeah broo....Zelja mi se ostvarila...nista ostaje mi samo fa sutra nist ne zeznem....

Tjt za danas
Uzivajte
Ly

Don't Give UpWhere stories live. Discover now