Kiss?

11 2 0
                                    

Dan poslije....

E jeb*m ti nisam spavao citavu noc izgledati cu kao strasilo.....
PAAAA dogovotili smo se da cemo kod mene imati veceru,jer imam veliki stan na dva sprata...Tata mi je radio u Drzavnoj Vladi a mama direktorica Najvece Bolnice u gradu (Los Santos)...
Pa mogu reci da nisam bas siromasan.....

Hmmm..12 je sati a dogovorili smo se u 8....Paaa ima jos vremena a skola...e skolu ce mi mama opravdati..yeep imam dobru mamu....

Vec su 3 sata....'ajmo polako pripremati veceruu....Pojma nemam da kuham alii internet cini cuda...Napravio sam divnuu veceru,i desert naravno...
Fu*k nemam svijece...Moram na brzinu otici kupiti....Naputu do marketa sam ju vidio kako ide kuci...ali pazio sam da ona mene ne vidii..dakle imam jos malo vremena...

Kuci sam svijece postavljene i upaljene.....Ehh sad idem se obucii...Kosulja,svilene crne hlace i moj "Bruno Bannani" parfem....

Zvono na vratima...Stigla je...

Hejj Caty...
Hey Kev....hocemo li za stol?
(Fu*k koji sam kreten!..kakvo glupo pitanje)
Aaa mhm pa moze...

Primio sam joj kaput okacio ga na vjesalicu....i odveo je do stola
(Inace molim se Bogu u sebi..)
Izvoli Caty...(izvukao sam stolicu)
Opaaa,Gentleman
O pa hvalaa...

Jeli smo....
Mmm bilo je fino Kev lijepo kuhas...
Jel to kompiment? (Nasmijao sam se)
Pa jest...
Haha,hvala

Malo smo ubrzali....(poceo sam...)
Kako mislis?
Paaa poceli smo odmah sa vecerom...nismo se ni upoznali kako treba hehe...
Paaaa i je malo cudno ali okej je....

Pricali smo nas dvoje i upoznavali se 3 sata...i zacudo nije mi ni malo dosadno sa njom postali smo najbolji prijatelji u ta tri sata....

Znas drago mi je (rekla je)
Oko cega?
Pa da smo se upoznali primjetila sam te na onoj svadbi...Odmjeravao si me
Ja ovajj..Izvini bilo je jace od mene...
Maaaa uredu je...

I tak smo nas dvoje postali najbolji prijatelji....svugdje smo zajedno bili....bukvalno nerazdvojni....

Ali cak su i ptice na grani znale da ja prema njoj osjecam mnogo vise od prijateljstva a mozda i ona prema meni (ne nisam umisljen)....

Ma hajde nije sada to bitno....

Ne sjecam se tacno bila je neka zabava mislim pravio ju je moj frend....i posto smo ja i Carin bili bas bas dobri prijatelji pozvao sam i nju jer znam da se Martin nece ljutiti....

Kada sam ju pozvao nije dugo razmisljala odmah je pristala pa sam bio radostan jer konacno se nesto desilo u nasem odnosu....

Bio je dan zabave...Ja i Caty smo se dogovorili da cu je pokupiti autom oko 7 (daa polozio sam vozacki jeeej)... pet do sedam je hmmm pa hajde bolje uraniti nego kasniti...Tocno u sedam je dosla do autamalo zacudjujuce jer zene obicno kasne jer trebaju da se spreme,nasminkaju i te stvari ali u cudjenju sam se nasmijao.....pitala me je zasto se smijem samo sam odmahnuo rukom kaoo da nije vazno....

Stigli smo...Bilo je dosta ljudi tj. vise ih je bilo koje znam nego koje neznam....Prije izlaska iz mog Audi-a a6 ja i Caty smo se dogovorili da cemo se naci kod auta oko 1-2h....Sve je super proslo obilazio sam je par puta ali ona je vec sebi nasla prijateljice....Vec je 12h kad sam osjetio da me neko tapse po ramenu okrenuo sam se i vidio Caty...Reci Caty samo mi je viknula kroz glasnu muziku da je cujem idemo Kev...

Nije mi bilo jasno iako smo vec bili na pola puta kuci nisam je prije pitao ali u autu je vladala neugodna tisina pa sam je odlucio prekinuti....Sta je bilo zasto ovako rano idemo?....Spustila je glavu u rekla mi da je njena mladja sestra jako bolesna ima tumor rekla je to kroz plac....

Bilo mi je je jako zao ali nisam htio da to primjeti jer kad sam cuo jos na sve to da joj je svega malo zivota ostalo iako sam musko nije mi bilo lako ostati ravnodusan na to....Stigli smo

Caty jel zelis da ostanem sa tobom nocas ako ti bude nesto zatrebalo da budem tu?

(Nije mogla do sestre jer je zivjela u BiH to je na Balkanu koliko sam je shvatio)

Ne,Kev ne zelim te ometati...

A sta ako to ipak zelim?

Oh,uredu udji....i na sekudnu se okrenula prema meni dok smo isli prema kucnim vratima...

Kev?

Da?

Hvala ti...ali mnogo....Na to sam se samo osmijehnuo

Imala je veliki stan jer su joj roditelji imali neku kompaniju neznam nisam upucen ali nije ni bitno.....Rekla mi je da sjednem na fotelju sto sam i ucinio i sacekao ju da se raspremi....Stigla je sa sprata u pidžami i sjela pored mn....nagnula se na sto sam iznenadjeno namjestio ruku da joj bude ugodnije....

Rekla mi je da joj jako znaci sto sam tu i na trenutak dok nisam ni primjetio okrenula se poljubila me u obraz i vratila se u polozaj u kojem je bila....Zacrvenio sam se alii brzo sam se smirio....Na kratko sam prekinuo onu kratku tisinu i rekao....

Neznam cim sam zasluzio ali hvala...Nasmijala mi se

Pa niko od mojih prijateljica i prijatelja nije kao ti uvjek sam mislila da si cudan ali si zapravo stvarno dobar ii zabavan.....Hvala tebi

Zelim da cujem sve o tvojoj maloj seki kako joj se to desilo i sve to....?

Zapocela je i pricala sve o njoj punih 20-30 minuta a ja sam je pozorno slusao i iskreno zamalo nisam poceo plakati od te price....

Odjednom je prica prestala i vidio sam da je zaspala....Fu*k izgleda kao andjeo idem je odnijeti u sobu....Odnio sam je u njenu sobu i spustio na krevet pokrio je ugasio svjetlo i izasao....

Legao sam na kauc i ubrzo i ja zaspao jer je bio jako udoban.....

POzzz evo i cetvrtog parta poslije duze vremena

uzivajte....





Don't Give UpWhere stories live. Discover now