De volgende dag gaat Leah weer naar school. Echt veel zin heeft ze er niet in en ze gaat er voor zorgen dat ze vandaag er niet word uitgestuurd!
De dag gaat langzaam voorbij. Met al die chagarijnige leraren wordt school natuurlijk nooit een feestje! In de pauze chillen ze weer even met z'n alle. He guys, hebben jullie het al gehoort? What, vragen de meiden in koor. Nou, gaat Bart gewichtig verder......er komt een nieuwe leraar. Is dat alles? vraagt Leah. Nouhou, gaat Bart verder, er is iets met hem. De bel maakt een einde aan het gesprek, maar Leah vraagt verder. Wat geeft hij voor les?? Maar Bart hoort het al niet meer.
Langzaam lopen de meiden naar het lokaal. He, ik ben best benieuwd naar die nieuwe leraar, zegt Leah tegen Anne. Jaa ik ook!! Hoe zou hij er uit zien? Misschien is het wel een super lekker ding, weet je wel, met een sixpack en super knap!! Alleen al bij die gedachten slaken de meiden een gilletje. AAAh dat zou echt heel leuk zijn!!!! Zodra ze het lokaal binnen lopen zien ze gelijk de nieuwe leraar staan. Tegelijk pakken de meiden elkaars hand vast en geven een gil. Hij is inderdaad super knap! Oftie sixpack heeft weten de Leah en Anne nog niet, maar knap is hij wel. Zijn bruine haren zitten een beetje warrig en hij heeft een baardje van een paar dagen, maar hij is best knap. Hoe oud zoudie zijn? vraag Leah aan Anne. geen idee, we vragen het nog wel een keer aan hem. Misschien istie helemaal niet aardig, je weet maar nooit!!Ook de leraar heeft de meiden binnen zien lopen. Hij staart even voor zich uit, maar corrigeert zich snel.
Goedemiddag. Als het klopt is dit klas 4g2 en ga ik jullie les geven. Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben meneer Van der Berg en ga jullie biologie geven. He bah, fluistert Leah zachtjes tegen Anne, waarom nou dit rot vak?! 'Leuke meiden daar achter in, willen jullie ook even luisteren'? vraagt de leraar. Opzich is hij best leuk, maar het vak niet; reageert Anne nog snel. Weer klinkt de waarschuwende stem van de leraar. Zouden jij even aan het einde van de les kunnen blijven? Leah krijgt een rode kleur, dat gebeurt wel erg snel, zou hij dit echt menen of overdrijft hij het gewoon maar een beetje. Toch blijft Leah aan het einde van de les achter in het lokaal. Ik ga alvast, zegt Anne tegen haar. Goed!! K zie je morgen wel weer!!
Zo, begint meneer Van der Berg. Wat is jou naam? Zachtjes geeft Leah antwoord. Ze begint zich ongemakkelijk te voelen. Ze weet niet hoe het komt. Normaal durft ze altijd wel met Anne, maar nu ze alleen met deze nieuwe leraar in een lokaal zit met de deur dicht, krijgt ze een raar onderbuik gevoel.
p.o.v. meneer Van der Berg
Ze is eigenlijk best knap. Zou ze al een vriend hebben of iets dergelijks? vraagt hij zich af. Waarom is ze eigenlijk verlegen? In de les zat ze nog heel blij te praten met haar vriendin. Haar blonde haren vallen wild rond haar gezicht. De armbanden die ze om heeft rinkelen bij elke bewegen. Uhm, meneer? dringt het ineens te me door. Oeps, dat is niet echt een goed begin, denk ik bij mezelf, ik moet voorzichtiger zijn... Uhm ga maar, hoor ik mezelf zeggen. Bij mezelf denk ik: "Dit is mijn nieuwe kans......
JE LEEST
Veranderingen
RandomLeah is een heel gewoon meisje. Ze haalt goede cijfers op school en heeft een tal van leuke vrienden. Haar leven is gewoon, totdat er iemand in haar leven komt die alles op z'n kop gooit. Zal ze ooit weer dat normale meisje worden? Zal ze ooit weer...