,,Slečno Whitmorová??''
Trhla jsem sebou. Paní Melissa McCallová se na mě starostlivě dívala. Bože musím vypadat opravdu špatně. Pomyslela jsem si. Zrovna jsem byla v Beacon Hillské nemocnici a vůbec ale, vůbec jsem nedávala pozor. Te je tím úplňkem. Hned od okamžiku kdy jsem sem dnes vstoupila jsem byla duchem nepřítomná..
,,Ano?''
,,Je všechno v pořádku. Víte nechci být nějak vlezlá, ale připadáte mi dnes trochu-''
,,Mimo?'' Odpověděla jsem za ní. ,,Ano-ale to nic není.. Jen mě bolí hlava. Budu v pořádku, ale když teď nad tím přemýšlím-myslíte že bych dnes mohla odejít dřív??'' Pokusila jsem se o ten nejsladší podtón v mém hlasu.
,,Jistě, domluvím to s doktorem Philipsnem.'' Hned co to dořekla ukázali mi jeden ze svých upřímných úsměvů. Ten jsem na ni měla nejradši. Paní McCallová byla ta nejmilǎejší žena kterou jsem jdy potkala..
,,Díky.'' Ovšem když se mi chystala odpovědět já už letěla do šatny, kde jsem se rychlostí bkesku převlíkla.O chvilku později jsem už kráčela po ulici směrem domů. Do úplňku mi zbýval ještě čas a tak jsem se rozhodla trošku si to obejít.. Trošku víc. Zabočila jsem směrem k lesu. Nešla jsem ani deset minut když jsem ucítěla neznámý pach. Vlkodlak. Bylo to první co mi problesklo hlavou když jsem to ucítěla.. Jeden, dva, tři- čtyři vlkodlaci. Rozhodla jsem se jít po pachu ovšem nemusela jsem jít dlouho a už jsem je viděla.. Dva kluci asi 17-ti letí, jeden který vypadal tak na šestnáct. Pak tři holky asi stejně staré jako ti dva kluci, no a nakonec ten nejstarší-vypadal tak na 25? A potom ještě starší, mohl mít tak kolem třiceti? Ale všichni nebyli vlkodlaci. Poznala jsem toho druhého nejstaršího, jednu holku, ten nejmladši a jeden z těch dvou 17-ti letých. Opatrně jsem našlapovala ale moc se mi nedařilo-našlápla jsem a zlomila větvičku. Všechny pohledy se upřely na mě.. Sakra, Tesso co to děláš?
,,Není bezpečné hodit samotná po lese'' Pověděl ten nejstarší.
,,To říká ten ketrý je tu s partou dětiček a dělá bůhví co?? Řekla jsem s trouchou sarkasmu v hlase.
Dřív než mi některý z nich stačil odpovědět zavál vítr.. Normálně by o nic nešlo jenže já věděla co se stane. Slyšela jsem jak ti čtyři vlkodlaci nasáli vzduch. Ucítěli můj pach,sakra.. Teď se na mně dívali čtyři páry vlkodlačích očí.
,,Co jsi zač?'' Zeptal se mě jeden z nich. Jeho pach jsem sledovala celou dobu, ale až teď jsem poznala že je alfa. K mému překvapení to nebyl ten nejstarší vlkodlak, ale ten prostřední. Sakra opravdu bych se jich měla zeptat na jména. Než jsem ale stihla odpovědět mé vnitřní divočejší já na ně zavrčelo..
Do háje, to se mi fakt povedlo..
Nezbylo nic než se dát na útěk na který jsem si mimochodem vzala úžasné boty na docela vysokém klínku.. Ještě že na tom umím chodit. Povzdechla jsem si a když jsem je uslyšela těsně zamnou přidala jsem. Když už jsem věděla že jim neuteču vyskočila jsem na strom, odrazila se od kmenu a udělala salto vzad. Ostatní už mě dávno doběhli.
,,Zeptám se ještě jednou.. Co jsi zač'' Zeptal se mladý alfa. Místo abych mu odpověděla, pustila jsem vnitřní dračici ven..
Cítila jsem jak se mi z krásných zelenomodrých očí staly černofialové a z perfektní manikůry se staly drápy za které by se nestyděl ani Ducalion. Znovu jsem na ně zavrčela když přiběhli ti ostatní.. Dvě holky, jeden kluk a potom ten nejstarší muž.
,,Drakodlak.. Toho už jsem neviděl léta'' Pověděl ten muž a věnoval mi úsměv. Cítila jsem z něj zvířata. Veterinář a vyzná se v nadpřirozených bytostech? Zajímavé.
,,Jak to víte?'' Podivila jsem se..
,,Kde máš své hejno?'' Jakoby schválně ignoroval mou otázku.
,,Já..Odešla jsem odnich''
,,To není chytré'' Odpověděl pro změnu ten nejhezčí z nich. Měl zelené oči, černé vlasy a koženou bundu.
,,Já o tohle nestojím, chci jen normální život. Žádné tesáky, drápy a zářící oči'' Odsekla jsem.
,,A co úplněk, jste si jistá že to zvkádnete sama?'' Zeptal se veterinář
,,Já jasně.. Ne nejspíš ne. Ale už bych měla jít však víte dřív než úplněk začne.''
Ještě než jsem odešla jsem se se všema představila a pak se vydala domů.. Začínala jsem to pociťovat, takový tlak..
A už to začíná. Pomyslela jsem si.
ČTEŠ
Teen wolf
FanfictionJsem Tessa Whitmore a do Beacon Hills jsem přijela jen abych dostudovala medicínu.. To jsem ještě netušila co všechno se semele