- Full moon part 3 -

493 35 4
                                    

[,,Myslím že vám jedno štěně uteklo'' Řekla jsem a pobavěně sledovala výrazy ostatních.]

,,Jak jsi ho našla??'' Zeptal se Scott.
,,Lepší otázka by byla, jak mě našel on'' Ukázala jsem na Liama. ,,Abych to upřesnila, přišel ke mně v tuhle nekřesťanskou hodinu, rozbil mi dveře a ještě mi dal do nosu''  Odvětila jsem a mávala rukama jako šílenec..
,,Počkej-drakodlaci bydlí v bytě??'' Vyptával se dál Stiles.
,,Néé.. Já bydlím v jeskyni..''  Pche ještě to tak.
,,Fakt???'' Znovu se zeptal Stiles a já v jeho hlase slyšela zájem..
,,Jistěže bydlím v bytě, co sis sakra myslel??'' Už jsem byla fakt hodně naštvaná.. Když už se chystal odpovědět uslyšela jsem mírné zavrčení. Á Liam je vzhůru.
,,Tak jo, dál už si ho spacifikujte sami.. Měli byste být rádi že - Ááá'' Znovu jsem sklouzla na kolena a bylo mi jasné že po dnešku tyhle ryfle budu moct hodit do koše. Se skloněnou hlavou jsem oddychovala a věděla že už se dlouhou dobu neudržím. Ztrácím kontrolu.. Derek a Scott ke mně přiběhli ale hned co jsem zvedla hlavu zůstali stát a ztuhli. Věděla jsem co vidí.    Zářivé oči, drápy, tesáky..
,,Scotte, postarej se o Liama.. Já to zvládnu..''
,,Dereku, jsi si jistý??'' Zeptal se Scott.
Bavili se jako bych tam nebyla. Zavrčela jsem na důkaz toho že jsem svědkem jejich rozhovoru a než stačili cokoli udělat zaútočila jsem.
,,Běž!'' To bylo to jediné co Derek stihl říct než jsem po něm skočila.. Zabij ho! Křičelo na mně mé temné já, bouhžel jsem neměla dost sil na to abych odporovala.
Povalila jsem ho na zem, ale on byl rychlejší a překulil se na mně. Normálně bych v téhle pozici znejistěla, bouhžel dnešek není normální. Zavrčela jsem a sekla ho do obličeje.. To způsobilo že na chvíli zaváhal což v klidu stačila na to abych se zpod něj dostala. Svoboda!! Rozběhla jsem se ke dveřím když náhle jsem ucítěla silné paže obmotané okole mého pasu. Derek si mě otočil tak, aby mi viděl do očí, což nebyl velký problém. Jsme totiž skoro stejně velcí.. Zabij!!! Zařvala jsem ale nepohlo to s ním ani o kousek..
,,Tesso? Poslouchej mě! Dívej se mi do očí!'' I přes mou neochotu jsem začala topit v jeho nádherně zelených očích. Pomalu jsem se uklidnila a cítila jak se měním zpět.. Pomalu povoloval stisk až mě nakonec pustil úplně..
,,Já - omlovám se.. A děkuju..''Nebyla jsem si úplně jistá co v takové situaci říct.
,,To nic.. Každý si to jednou prožije.'' Odpověděl a věnoval mi svůj úžasný úsměv. Co ztratit při úplňku kontrolu, nebo být v tvém objetí? Jej, Tesso co to vyvádíš?? Taky jsem se usmála a podívala jsem se směrem k Liamovi ten už se naštěstí taky vrátil na planetu Zemi. :-D Teprve teď když promluvil jsem zjístila že je tady dokonci i Deaton..
,,Bez hejna je těžké udržet si kontrolu, mám pravdu?'' Zeptal se a v očích se mu zračilo pochopení. Místo odpovědi jsem jen kývla hlavou. O hejnu se mi moc mluvit nechtělo. Bylo to pro mně stálo nepříjemné téma. Vlastně je to jen pár měsíců po tom co jsem své hejno opustila.. Zdálo se že to pochopil a dál už se nevyptával.
,,Myslím že bych měla jít.. Na jeden večer toho bylo až moc.'' Řekla jsem po chvíli a otočila se k odchodu.
,,Tesso?''
,,Liame?'' Řekla jsem pobaveně.
,,Díky  že jsi mě přivedla.'' Řekl.
,,Copak sis myslel že po tom co jsi mi zničil dveře a napadl mě bych tě u sebe nechala přespat??'' Odpověděla jsem a trochu tím odlehčila situaci..
,,Vážím si toho.. Víš klidně si mě mohla vyhodit na ulici a nestarat se-''
,,Nestarat se nikdy nebyla má silná stránka..Vážně to nic nebylo...Dobrou.'' A s těmito slovy jsem se otočila a odkráčela domů. Svalila jsem se na postel a přemýšlela.. Mám přátele-a nejen to.. Mám smečku. A potom jsem se poddala spánku...

Doufám že se kapitolka líbila.. Jestli se posťestí tak další vyjde ještě v tomto týdnu, pokud ne tak až v tom dalším :-)

- Ell -

Teen wolfKde žijí příběhy. Začni objevovat