Di dlm kelas 4-1A...
Cikgu Jung belum masuk ke kelas lagi, so kelas jadi bising dengan suara pelajar perempuan teriak sane sini.
Pelajar yeoja: OMO!! Why he so handsome?!!! Arghhh!!!! *menjerit*
Suasana jdi mkin bingit bila Yugyeom a.k.a budak hotz kt sklh masok ke kelas.
Pelajar yeoja: Awww~~ handsomenya!!!! Oppa!!! *menjerit gedik*
Yugyeom hanya endahkn pelajar perempuan tersebut. Dia jln masuk ke kelas dgn gaya jalan yg bole dikata sexy for gurl student XD, tapi meluat bagi pelajar lelaki.
*Yugyeom POV*
Aku turun dari kereta appa dan terus jln menuju ke kelas. Aku malas nak layan pelajar perempuan yg lain. Boleh dikatakn aku harinih agak sombong kerana mood aku kelaut. Sampai di dpn kelas, aku dah bole dgr jeritan pelajar perempuan kelas aku. Sakit telinga aku dgr diorg menjerit. Tapi aku buat biasa, aku masuk kelas, terus duduk kt tmpt aku. Harinih aku langsung tak sapa sesiapa termasuk kwn rapat aku. Aku harap kelas hari ini habis dengan cepat!
*END POV*Sementara itu, Squad02 dari tadi memerhatikn gerak geri Yugyeom. Mereka jarang sekali lihat Yugyeom moody mcmtuh. Selalunya, Yugyeom happy~
Lynn: Knp dgn dia tuh?? Putus cinta..??
Nicky: Molla...woi kau dh gila ke?? Dia mne ade GF lagi...
Nana: Dia nmpk moody semcm...
Yaya: Hal keluarga la kot...dah la,kita jgn kacau dia ok..aq takot nnti dia mengamok..kita jugk yg kena...
NaLyNic: Arraseo!Pada masa ini juga Rapmon dan Jungkook masuk ke kelas. Rapmon bermasam muka. Hempas beg kuat² kt ats meja. Jungkook pulak sibuk menenangkn Hyung nya.
Nana: Haa..yg tuh pulak dah knp?? Apahal hari nih sume mood kelaut??!
Lynn: Haha lepas sorang-sorang...mcm² la diorg nih...Beberpa saat kemudian, V dan Jin pula masuk ke kelas. V terus pergi ke meja Rapmon. Jin mengekorinya.
V: Mne diorang??
Rapmon: Siapa?!! *mrh*
V: YoonMinHope..
Rapmon: Aq tk tahu!! *bgun terus keluar dari kelas*
Jin: Yahh!! Kau nk pergi mane pulak tuh?? *kejar RM*
Jungkook: Taehyung!!!!! *baling beg kt muka v*
V: Aduhh!! Sakit la...ko nih dh knp?!!
Jungkook: Kau tk suruh Jin ambik diorang sekali ke?!! Eii ko nih memang nk kena kan...*pgang kolar baju V* (fuhh mcm nk bergaduh jer dorg nih~)
V: Ape ape?!!! Aku tk tahu pape!! *jerit*
Jungkook: Kau!!!! *nk tumbuk muka V*Tiba-tiba, Cikgu Jung masuk ke kelas. Nasib baik..kalau tak mesti muka V dh pecah kena tumbuk dgn Jungkook. Semua pelajar pun bergegas ke tmpt masing-masing. Dan pembelajaran hari ini berjalan seperti biasa. Tetapi ade pelajar baru.
Cikgu Jung: Annyeonghaseyo semua!! Baik lah harinih kita ade student baru...silakn masuk...
Pelajar baru tdi pon masuk ke kelas dgn perasaan nervous+malu.
Cikgu Jung: Sila perkenalkn diri anda kepada rakan-rakan...
Pelajar baru: Ermm..Annyeong..haseyo..Choi Ae..Jeong..im..imnida..just call me AE..*tergagap-gagap nervous*
Cikgu Jung: Arra AE..sila ambik tmpt duduk kamu...
AE: Urmm..Nae... *cari tmpt duduk*
*AE POV*
Aku cari tmpt duduk..tapi aku tk nmpk or perasan pun ade tmpt yg kosong..semua meja di dlm kelas itu dh full. Aq jadi bingung. Aq terpinga-pinga mencari tmpt duduk. Sedang aku busy mencari, tetiba ade seorang yeoja tarik tgn aku and menyuruhku duduk disebelahnya.???: Annyeonghaseyo! Park YaYa imnida...*senyum* *buat peace*
Aku: Annyeong...*senyum*
Yaya: Awk duduk la disebelah saya dulu sementara tunggu meja extra wujud. Haha..lagipun sebelh saya nih tkde siapa duduk...
YOU ARE READING
NeWbiE?!!
RandomKisah tentang 12 org sahabat..dan dipecahkn menjadi beberpa grup..BTS, Squad02 and Yugyeomie~XD. Perangai mereka yg lebih kurang childish membuatkn byk kesengsaraan yg berlaku di dlm setiap hari-hari mereka. Tetapi semuanya berubah sejak kedatangn s...