bevezető.0.

264 11 0
                                    


Na szevasztok...OMFG!Azt sem tudom hol kezdjem életem történetét...de komolyan faszom se tudja...na hagy gondolkozag...Basszus meg van!

2010.augustus.1.

Ép a parkban sétáltam egyes egyedül üvöltő zenével a fülemben mikor eszembe jutott...Luke... na bazdmeg!

Elkezdtem rohanni az említett háza felé ami-gyorsaságomnak köszönhetően na meg persze hogy kétt sarokra volt...-pár perc alatt értem házuk elé kopogás nélkül berontottam és felszaladtam Lukey szobájába.
Szevasz Hemmo! Nevetem el magam amikor ilyedtében le esett agyából.
Szia kocka! Ált föl kacagva.
Bocs a késésért csak kiment a fejemből. Ültem fel íróasztalára.
Semmi baj. Rántotta meg a vállát majd leült a gépe előtti gurulós székbe és elkezdte nyomkodni a gépét.
És még én vagyok a kocka! Nevetem fel.
Az vagy! Nyújtotta rám nyelvét.
Kabe!Na de miért hívtál? Böktem meg arcát-mert nem nagyon csipáza ha ezt csinálom-.
James. Sóhajtott.
Mit csinált már megint az a majom? Kacagtam fel.
Piszkál...baszus tegnap is éppen megyek hozzád benyitok erre ott terem és elküld a picsába.
Szopacs én mondtam hogy ne gyere mikor otthon van. Magyaráztam.
De nem tehetek arról hogy 1.Ő az örökbe fogadot bátyád és utál engem 2.Hogy nem tudom mikor van otthon. Mondta a bátyád szónál fintorogva.
Ja tényleg így hogy megemlítetted James igazi szülei tegnap megjelentek megint adtak neki pénzt majd elmentek.
És engem ez mit érdekel? Váltott át bunkóra.
Na megint kezded! Háborodok fel.
Mit? Kérdi értetlenül.
Hogy bunkóskodsz!
Ilyen az élet. Rántsa meg a vállát.
Na jó szia! Mondtam és kiviharoztam a szobájából de még a házból is a foci pályára siettem elfeküdtem szépen a beton lelátón és gondolkoztam.

Miért van az hogy egyszer kőparaszt máskor meg kedves?
Fasz tudja!

Vigyáz! Halok egy hangot mire felugrok és pont fejbe talált egy bőr focilabda.

Nagszerű

Áú. Mindtam kicsit hátra esve.
Bocs! Rohant hozzám egy szőke (Fenti kép ↑ jobb felső srác)és egy sötét barna hajú fiú (fenti kép ↑ jobb alsó)
Semmi baj. Legyintettem kezemel.
Biztos? Kérdezte.
Igen de hogy lehetetek ilyen bénák hogy ide rúgtatok?
Mert te jobb vagy? Kérdezte kuncogva a szőke.
Igen. Vigyorodtam el.
Akkor bizonyíds be! Biccentett a pálya felé.
Rendben. Áltam fel majd elimdultam le a focipályára.
Egyébkémt én Michel vagyok ő pedig Calum. Szólalt meg a szöszi majd rámutatott barátjára.
Én pedig Kitti vagyok na de gyerünk focizni. Mosolyodtam el és lefutottam a lelátoról a fiúk meg utánam jöttek.

Így ismertem meg Michael Cliffordot és Calum Hoodot
Akiket egyszerűen a legjobb barátaimnak tudhatok azóta

=================================================

Sziasztok!
Remélem tetszet a ,,bevezető" tudom nem valami izgalmas de banyek mi lenne egy úgymond 0-ik részben izgi?Hmm?!Na momdjad?(felemeli a kezét)Kuss!Nem rabolunk el senkit !

Jaj de bunkó vagyok sorry ezt ne vegyétek komolyan.
Sorry tessék itt egy dance!(〜^∇^)〜

OMFG!Azért remélem tényleg tetszet .

/Pikachu clasp/

Daddy Clifford ♥Where stories live. Discover now