Na most ugrunk egy nagyot.
2014.Augusztus .13
Michael:Szia Kit ma haza látogatunk Sydneybe majd átmegyünk hozzád :) nagyon hiánycikk vagy nekünk :p
Kitti:Sya.Jeeej baszod végre haza jöttök :3 Ti is hiánycikkek vagytok na de azért nem ,,kötelező" egyből hozzám jönnötök de azért 16-án tessék meglátogatni! XD
Michael:Tudom :p előrre boldog szülinapot! (ノ^o^)ノ
Kitti:Köcce! :)
Michael:Na de mennem kell szevasz!
Kitti:Sya.Letettem a telefonomat és eldőltem az ágyamon s elővedtem a naplóm hogy irogadthasak...
Kedves naplóm:(Hú ez de szar :p)
Ma kaptam egy üzit Michaeltől hogy haza látogatnak a turnéból istenme nagyon hiányoznak...hmm Michael szeme remélem még mindig csillog...khm...khm
Istenme!Már nem is tudom hogy mikor láttam őket utoljára...:( na jó de...:) (Az istenme tudom James mc copy na de ne szúrjatok le PLS :p)Leírtam ezt a pár sort és csak most jöttem rá hogy KURVÁRA unatkozok!
Mit csináljak?Nem tudoooom!Ahhhhhhj!
Meg van kockulni akajok lel!
Ja 18 éves léttemre egy kocka vagyok :pBeültem a gép elé és egy kicsit Minecraftoztam...kicsit egy frászt mire észbe kaptam már 21:14 volt ezért hiper gyorsaságal lefürödtem és elaludtam természetesen az ágyba...(Ki gondolta volna?)
2014.Augusztus.14.
Reggel 8:00-körül asszem...
Megszólalt az a k**va csengő...ezért kikeltem az ágyból összefogtam egy laza kontyba a hajam és kinyitottam az ajtót.
Szevasz Kitti! Köszönt narancsfejű barátom.
Szia Gordi! Ugrok nyakába.-igen én egy ilyen érett 18 éves vagyok...- s ölelem át és ő erősen magához szorít.
Bemehetek? Enged el.
Hülye kérdés még jóhogy. Kacagok fel.
Akkor menj arébb. Nevet fel ő is.
Ja tényleg bocs gyere. Indulok el befelé Michaelel a nyomomban.
Megváltoztál. Ült le a kanapéra mosolyogva Mike.
Ezt hogy érted? Ülök le mellé.
Nem tudom olyan más vagy nem csak a kinézeted de mindened olyan-olyan más. Néz végig rajtam.
Szerintem nem változtam sokat az utóbbi egy évben. Ráztam meg a fejem.
Dehogynem néz végig magadon...a hajad alja ombrésan kékeszöld van szemöldök és száj PC-d a csuklóidon egy-egy karkötő szerű tetkó vékonyabb vagy bár nem mintha eddig duci lettél volna...na meg érettebb vagy és-és a hangod selymesebb s nyugodtabb. Mosolyodik el.
Te is sokat változtál.Narancssárga haj szemöldök PC,tetkót pontosabban Punk Rock istenség lettél.És a hangod is sokkal jobb mélyebb. Mosolyodok el én is.
Ja. Csak ennyit válaszolt.
Húúú!Eljösz velem vásárolni? Pattanok fel állásba.
Attól füg mit? Nyújtózkodik.
Mindent ruha,kaja,fehérnemű,meg amit a meglátok és megtetszik. Mutogatok ujaimon.
Fehérneműt? Néz rám hülyén.
Aha. Bólintok.
Ak nem kösz. Legyint kezével.
Miért nem? Kérdem nyafogva.
Azért mert tudod pasiból vagyok és felfog álni. Magyarázta.
Majd elintézed meg ez ilyen szűk gatyában úgysem látszik. Mutatok nadrágjára.
1.Látszani látszik csak nem olyannyira mint sima gatyába.2.Kényelmetlen.3.Azt akarod hogy letörjön a farkam? Röhögi el magát a végén.
Igen.Na gyere már kééééééérlek! Nyafogok.
Nem. Teszi ölbe a kezét.
Szerizlek légyszi. Folytattom picsásan nyafogásom.
Rendben csak ne nyafogj. Egyezik bele s felál.(Nem úgy)
Lehozod a táskám a szobámból amíg felöltözök?
Persze. Mosolyog és elindul a szobámba.
Jeeeej! Tapsolok és bemegyek a fürdőbe.Felvedtem egy fekete szagatott szűk farmert és egy szürke Harley-Davidson-os pólót ehez az összeálításhoz egy fekete Vans cipőt.A sminkemet nem vittem eddig se eztán sem túlzásba egy kis szempilla spirálozás szemceruzázás és minimális tusvonal ennyi...
Eközbe Michael.
Kit amíg öltözik felszaladtam a szobájába ugye a táskájáért...de ott a naplója az éjjeli szekrényén...baszus túl nagy a kisértés...meg nézem?...ne nézem?Megnézem.
Nem volt benne az elején túl sok érdekeség...úúú várj benne vagyok:Kedves naplóm:(Hú ez de szar :p)
Ma találkoztam a foci pályán kétt fiúval miután összevesztem ismét Luke-al James miatt..,na de térjünk vissza a fiúkra az egyiket Calum Thomas Hood-nak hívták egy szinte fekete hajú lebarnult bőrű sötét barna hajú elég helyes fiú...de a másikhoz képest szerintem labdába sem rúghat...szőke beállított haj nem mindemaposan...hófehér bőr ami itt Ausztráliába igen ritka...de ami szintén tökéletes volt benne gyönyörű zöld szempárja annyira eltért porcelán fogású bőrétől mint ismétt hófehér fogai vérpiros ajkaitól s ehhez még egy fejjel is magasabb volt nálam...de mégis a szeme tetszet a legjobban...Ő Michael Gordon Clifford
Kitti.
Miután elkészültnek nyílvánítottam magam lememtem a nappaliba de Michael még nem volt ott hmm...ez különös..felmemtem a szobámba megnézni hogy mégis mit csinál Mike de amikor beléptem hát elégé meglepődtem a „drága" épp a naplómat olvasgata.
Gordi te meg mit csinálsz? Kérdeztem de azért elégé hülye vagyok hogy megkérdeztem mert nyilvánvaló...
Tetszik a szemem mi? Nézet rám huncut vigyoral.
Ad azt ide! Kiakartam kapni a kezéből de akkor felemelte így ugrálhattam érte de mind hiába magasabb nálam...
A szemem illik a porcelán bőrömhöz?Kösz a bókot. Neveti el magát.Mikor már megelégedtem az ugribugrival megböktem az oldalát mire mindkétt kezét oda kapva felkuncogot amit kihasználva elvedtem a naplóm és betettem a fiókomba.
Mehetünk? Tereltem el gyorsan a témát.
Igen de válaszolnál? Lépked mögöttem a táskámal.
Igen tetszik a szemed ennyi hagyhatnánk már ezt a témát? Kérdeztem picit idegesen.
Tőlem. Válaszol hanyagul.
Na ezért. Mondom szigort tetettve a hangomba.Nem halodtam hogy válaszolna így beszáltam a kocsimba de Michael erősködöt hogy ő akar vezetni amibe bele is mentem-nagy nehezen-sac/kb 20perc alatt értünk a plázához bementünk s egyből egy úgymond Rock butikba siettem néztem a ruhákat jobbnál jobbak voltak de nem tudtam választani de Gordi segített így vedtem egy full szagatott legingset egy fekete szagatott farmert és kétt szegecses pólót.A butikból kiérve elkezdtünk tovább sétálni.
ÁÁÁÁÁ URAMISTEN AZ OTT MICHAEL GORDON CLIFFORD! Hallatszott fülsértő sikítása pár csajnak és idefutottak hozzánk.
Sziasztok Michael csinálhatnánk egy képet? Kérdezte Gorditól az egyikőjük.
Persze. Mosolyodott el Michael.
Hé te csaj csinálnál rólunk egy képet. Kérdezte flegmán az egyik lány.Hát mit ne mondjak elég szarul esett ez a ,,hé te csaj" ránéztem Gordonra de nem mondot semmit még csak rám sem nézet...
Ö..pe-persze. Momdtam vissza folytva a könnyeimet-egy picit érzékeny vagyok- s megcsináltam azt a rengetek képet amit kértek.
Köszi sziasztok! Mondták egyszerre s elmentek.
Kit haragszol? Kérdezte.Na most öntötte el az agyamat az ideg...-------------------------------------------------------------------------------
Sziasztok!
Na hali remélem tetszet ez a rész és hatalmas köszi annak a három vote-olonak ez nagyon jól esett nekem!Imádlak titeket! (nem csak azt aki vote-olt)
:) :) :) :) :) :D :DPikachu clasp!
Nem tudjátok mit?
Mikachu clasp!