Merhaba multimedya toprak kurt adam birdaki bölüme ise başak resmi geliyor! :)))
Sabah alarmın sesiyle lanet ederken bugün okulumun ilk günüydü okul eteyimi giydim üzerine limon sarısı hırka ve sarı conversleri giydim aynanın karşısına geçtim belime kadar siyah saçlarım kömür karası iri siyah gözlerim var siyah uzun saçlarıma su dalgası yaptım ve hafif rimel ve dudak nemlendirici kremi sürdüm ve hazırım hızla evden çıktım evimize okul yakın olduğu için yürüyerek gidiyorum.
*
*
*
**
Aslında ailemden uzaktaydım onlar izmir de ben ise İstanbul da onları özlüyorum ama burada ananemle birlikte kalmak zorundayım ...Okuldan içeri girdimde herkez kendi halinde takılıyordu Oha kızların Etekleri neresinde resmen malzeme veriyorlar erkeklere benim eteğim ise hafif diz üstü bu bile benim için yeterince mini gerçekten okulda çok güzel kızlar ve yakışıklı erkekler var ben bunları düşünürken müdürün odasına çoktan gelmiştim kapıyı çaldım gözlüklerinin altından bana bakarken " evet kızım " dedi "şey hocam ben okula yeni geldim sınıfımı bilmiyorum " kafasını salladı bilgisayardan baktı ve " Başak Yılmaz " dedi evet anlamında kafamı salladım "11/B üçüncü katta " dedi sınıfı ararken sonunda bulmuştum herkez dersteydi derin bir nefes aldım ve kapıyı çalarak içeri girdim sarışın bir hoca vardı " ben yeni geldim hocam " dedim o ise " geç istediğin yere otur" sınıfa bir bakınca şaka herhalde diye düşündüm en önde benim şıklık diye nitelendirdiğim kızlar vardı. Ve diğer tarafta ise onun yanına doğru yürürken ıyk hayatta buraya oturmam bu kızın heryeri sümük ;) en arkaya geçtim oturdum herkez gözünü açmış bana bakıyordu hoca bile üzerimde bişimi vardı acaba diye düşünürken şıklık grubu bile hala bana bakıyordu yeterince kızardımı hissedebiliyorum Yanımdaki genç adam kafasını sıradan kaldırdı ve bana bakarken resmen ona hayran olmuştum gözlerine yemyeşil gözleri vardı " Yanımdan Kalk " ben şok olurken kaşlarımı çatarak " seni ne ilgilendiriyor istediğim yere otururum " dedimde sağ gözü seyirdi zil çalmıştı hızla yerimden kalktım giderken birisi bileğimden tuttuğu gibi beni çevirdi ben şok geçirirken şu şıllık grubu yanımda bitip " Oha kızım sen nereye oturdunun farkındamısın " ama bu kadar yeter onları ne ilgilendiriyor " seni ne ilgilendiriyor nereye oturduğum " dedim ve tek kaşımı havaya kaldırdım onlar ise gülerken " kızım bu çocuk psikopat kaç tane leşi varmış ve genelde yanında oturanları döverdi kız erkek farketmez hem o senle bile konuştu " dedimde şok geçirdim ve ben bir katile diklendim öylemi harika gerçekten bir bu eksikti.
Sarışın şıllık bana doğru yaklaştı ve " sakın ama sakın yerini unutma bücür bu sınıfta benim sözüm geçer ve onun yanından kalk tek Elde edemediğim erkeği sana vermem" dedi ve beni ittirdi ona baktımda yeşil gözlerle gözlerimiz buluştu ama bu kadarı yeter hızla kıza doğru yapışıyordum ki kızı yukarda ve en tuhafı ise onun boğazını sıkan yeşil gözü gördüm ama daha demin oradaydı iyide nasıl? Derken onun kalın çıkan sesi ile şok oldum Eğer birdaha benim hakkımda bişi konuşursan seni mahvederim yasemin duydunmu beni " dedi ve hızla kızı tahtaya itti o yere düşerken yeşil göz ise gidiyordu ve benimde bileğimden tutuyordu herkez şok geçirken okulun arkasında durduk herkez onu görünce gitti ben ise şimdi napacağımı düşünürken " bana bak kızım benden uzak dur " ben şok olurken o ise " duydunmu beni " diye resmen böğürdü ben bunun altında kalırmıyım tabiki Hayır " Eh yeter ben nerden bileyim senin psikopat oldunu ben okula yeni geldim keşke gelmez olaymışım bundan sonrada yanında oturmam zaten " dedimde o ise yüzündeki şaşkınlığı gizleyememisti hızla beni duvarla arasına sıkıştırınca şok oldum ben napacak diye düşünürken hızla esen rüzgârla gözlerimi kapatmıştım ona baktığımda ise gözlerini kapatmış kokluyordu Oha benim kokumumu kokluyordu acaba kötüsü kokuyorum diye düşünürken sakin bir sesle benden uzaklaştı ve " seni bir daha uyarmam Başak " dedi ve yanımdan gitti bu sefer çok sakindi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lisedeki Kurtadam
WerewolfYeni okul , yeni arkadaşlar , ve güzel bir kız hiçbir şey ' den habersiz ... Ya Kurtadam bir meleğe mühürlenirse ? Ya genç kız bir melek olduğunu bilmiyorsa? Ve bu gençlerin imkansız aşkı...