Capitolul 2

332 8 0
                                    

Cand ajung la bar Catalin ii astepta cu sucurile pregatite.Alin o ia pe Elena in brate si se pun pe jn balansoar din paie.Catalin se saruta cu Ania.Pana cand Elena cade din balansoar si isi luxeaza piciorul.

Alin:- Ce sa-i fac?

Ania:- Calmeaza-te.

Alin:- Cum sa ma calmez cand Elena a cazut si o doare piciorul! (incepuse sa tipe) -ii aparuse ceva pe fata

Elena:- Ce ai patit la fata ?

Alin:- Nimic.

Catalin:-Hai sa o ducem la spital.

La spital:

Doctorul: - E doar o luxatie in 3 zile va trece, doar nu forta piciorul.

Elena:- Bine. Va multumesc.

Alin:- Deci nu are voie sa calce pe el?

Doctorul:-DA.

Alin&Elena:-Multumim.

Pe holul spitalului ii astepta Ania su Catalin.Le-a povestit ce s-a intamplat si le-a spus ca totul o sa fie bine.Tot drumul Alin a carat-o pe Elena in brate ca nu putea sa.mearga.

Cand a ajuns acasa Elena s-@ pus in pat si a adormit.Ania a adormit si eA .Baietii ca sa nu le lase singure s-au pus langa ele in pat si au adormit.

De dimineata se auzi un zgomot infernal din bucatarie si coboara Ania jos si vede ca era Catalin care cica pregarea micul de jun.

Ania:-Ce faci aici?

Catalin:- Pregatesc micul de jun sa mancam inainte de a pleca la scoala nu vrei sa untarziem in prima zi de liceu nu?

Ania:-Nu....

Catalin:-Bine dute trezestei pe aia sa ne pregatim.

Ania:- Ei nu merg ca Elena nu poate si Alun are grija de ea.Abea maine piate sa mearga Elena.

Catalin:-Bine.

In camera:

Elena era treaza de mult , dar se prefacea ca doarme.Dupa un timp se trezeste Alin care avea fata foarte ciudata.Cand il vede Elena se sperie foarte tare incat cu putereA minti ridica o cana si ii da cu ea in cap.

Alin:- Auuuu!

Elena:-ce ai pe fata??? Te rog sa nu ma minti.

Alin:- sunt VAMPIR.te rog nu te speria nu iti fac rau, te iubesc <3.

Elena:- Bine am incredere in tine.

Alin:- Ce a fost faza de mai devreme????

Elena:- Sunt vrajitoare.

Alin:-deaia nu te-ai speriat tu....

Elena :-Da...

Alin:-Si Ania este.si ea vrajitoare???Catalin estte varcolac.

Elena:- Si Ania este varcolac.

Alin:- Voi de unde veniti ?

Elena:-din orasul Paranormal ( nu-mi venea alt nume).

Alin:- Aaa macar nu ma mai pot ascunde ,dar daca afla comitetul vampirilor ca esti vrajitoare te vor omora.

Elena:-Bine.

A doua zi:

AdolescentaWhere stories live. Discover now