Capitolul 5

183 3 0
                                    

M.A:-Da Elena?

Elena:-Noi plecam...O saa-mi fie dor de tine.

M.A:-Si mie de tine.Drum bun !!!Sa mai veniti pe la mine!!!

Toti:-Da!!!Promitem!!!

Au plecat si dupa 3 ore de mers cu masina au ajuns la "Hotelul Alexandrei" de 3★ .Dupa atata drum erau foarte obositi asa ca s-au culcat.De dimineata cand s-au trezit Elena disparuse.Au cautat-o peste tot in hotel ,a intrebat de ea ,au cautat prin imprejurimi si nimic.Nici o urma de ea.

Persoana aceasta ii face o poza si i-o trimite lui Alin si ii zice ca sunt bine, si ar face bine sa stea departe.

Alin cand primeste mesajul si-a dat seama ca a luat-o cei de la consiliu.

Elena este dusa in casa sefului consiliului ,intr-o camera cu tapet mov si alb, cu pat si mobila din lemn de trandafir.Statea speriata in pat si peste ea intra Razvan seful comitetului.

Razvan:-Buna eu sunt Razvan seful comitetului de vampiri.Sti prima oara am vrut sa te omor,dar cand te-am vazut m-am indragostit de tine si am vrut sa fi doar a mea.

Elena incerca sa il loveasca cu ceva , dar nu reusea.

Razvan:-Hahaha! Vezi acea bratara de la maana ta ? Iti opreste puterile.

Elena:-Te urrasc!

Razvan:-Ma vei iubii tu..

Elena:-Niciodata!

RazvN:-De acum incolo te vei da iubita mea.(si o saruta ,dae ea nu refuza)te vei acomoda .

Elena era ametita.Se trezise.Nu putea sa vada nimik . Se auzea ca si cum era intr-un tren.Era legata la ochi, maini si picioare.Persoana de langa ea i vede ca s-a trezit asa ca ii zice celui care conducea trenul sa cinduca mai repede sa ajungaa la seful lui.

AdolescentaWhere stories live. Discover now