sarhoş yanım

133 9 0
                                    

Siz hiç sarhoş yanıma denk geldiniz mi, güzel bayan ? Eminim ki gelmek istemezsiniz. Alkolü aşırı dozda kaçırırım ben buna kaçırmakta denemez aslında ...
Bilinçli olarak kendimi unutma isteği doğar bazı bazı günler bende ve şunu sakın unutma hiçbir sarhoş alkollüyken yaptıklarını unutmaz.
Bir gün ellerim cebimde gezerken aklıma takılan bazı sorunlar beynimin içinde halay çekmeye başladı. O gün kendimi deniz kenarında yüksek kayalıklarda içerken hatırlıyorum. İçiyorum içiyorum ve çok içiyorum dünyamın dönüş hızı benden gidişinden daha hızlı oluyor biliyor musun? Biram bitiyor ben tekel bayiye gitmek için ayağa kalkmaya çalışıyorum, olmuyor. Bir daha deniyorum yine oturuyorum götümün üstüne ...
Bir süre oturduğum o yerden denizi seyrediyorum. Uzaklara dalıyorum, aklıma sen geliyorsun. O kahverengi deniz gözlerin geliyor. Ve ben deniz seviyesini yükseltmeye yetecek kadar göz yaşı döküyorum. -Göz yaşlarım kalbimden gelir ben sarhoş olduğumda. Sen onuda bilmezsin.- Denize doğru bağırıyorum bazen hatta haykırıyorum. Senli acılarımı beni her zaman dinleyen. Ben konuşurken gıkını çıkarmayan denize haykırıyorum. Herkes duyuyor beni sen duymuyorsun. Derken ayağa kalkabilecek gücü buluyorum kendimde, tekele gidiyorum. En normalinden şişe efes alıyorum, cebimde yarın karnımı doyuracak para bile kalmıyor. Alay etme sen acılarımı böyle dindiriyorum. Eve gitmem geç oluyor. Annem uyumuşsa ne ala uyumamışsa harp çıkıyor evde. Bana bağırıyor ben dinliyorum. Vuruyor arada sinirin geçecekse vur diyorum anneme çünkü bilirim insan öfkesini sinirini dışara atamıyor, duygularını dışa vuramıyor. -İşte o zamanlar yürek ölümü gerçekleşiyor insanın. Hayattan soğuyor.- Annem bana söylenmeye devam edip yanımdan gidiyor. Bende yatmaya gidiyorum. Çaresizliğimi anlatacak bir tane insan yok yanımda yada sinirimi, öfkemi, çaresizliklerimi anlatabileceğim akıl alabileceğim kimse yok. Gidip yatıyorum ve içimde biriktirdiklerim, annemi üzdüğüm için tekrar yürek yaşları dökülüyor gözümden ama bu sefer sessiz sessiz dökülüyor. Annem var üzülür diyorum. O üzülürse ölürüm, ölürsem o da ölür işte bundan korkuyorum. Sonra zaten uykuya dalmış ertesi sabah gözümü açabiliyorum.

sarhoş yanımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin