Ce se ......?

206 12 0
                                    

Bineinteles , ca sa nu vorbim intre noi ne.a pus fata - baiat in banca dar eu am picat fix cu , colegul cel now .

Diriga:-Buna dimineatza dragilor !Ma bucur sa participam si sa parcurgem acesti ani impreuna.

Colegul cel nou intra pe usa . ~ce dragutz estee ! ~

Diriga:-El este noul coleg al vostru Derek .Derek te rog aseaza.te langa Emy .

~ OMG !! Yeeeyyy !!! ~

Derek(D):-Sall papusa .

E:-Hey!Ma cheama Emylia dar toti imi spun Emy.

D:-Ok , Emy . Dupa ore vrei sa imi arati scoala ?

E:-Ok...cred .

In pauza frate.miu de care am uitat sa pomenesc , ma luase in brate ca si cand as fi patit ceva . Derek era in spatele meu si puteam sa jur ca a marait de ciuda .

E:-Hey gata lasa.ma ce ai tot patit ?!

Frate.miu(Jesper"J"):-Ok ok , pitico !

D:-Cine esti tu ?puteam sa jur ca a spus asta punandu.ma la spatele lui plin de furie .

J:-Sall frate ! Eu sunt fratele Emyliei !

E:-Asa este !spun schitand un zambet prietenos pe fata .

Am plecat sa colindam liceul eu cu Derek si s.a facut 8:30 PM . ~ Whatt ??? ~

E:-Cred ca ar trebui sa mergem .

D:-....ok.....

E:-Ce se intampla ?

D:-Nu stiu dar simt ca mai e cineva aici...

Deodata simt doua maini ce imi cuprind talia si ma trag in intuneric atunci....

HEY DRAGILOR !! LA 2 ★ POSTEZ SAMBATA VIITOARE !!!
P.S. Postez in fiecare sambata unul nou :) :* ❤ ❤ :) :* .In imagine e Derek...

O Puștoaică și un VampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum