Hoofdstuk 3

62 3 1
                                    

P.O.V. Catherine
Snel loop ik naar mijn lokaal. Ik had de bel nog niet gehoord dus hopelijk ben ik nog op tijd. Bij mijn Engels leraar kan je echt niet te laat komen. Als je ook maar 1 seconde te laat was werd je al weer weggestuurd. Ik loop snel het lokaal in en ga naast Tessa zitten. 1 minuut later gaat de deur open, je kan al wel raden wie het is... Benjamin de beste vriend van de badboy. Ik mag hem echt niet! Hij denkt echt dat hij alles is en dat hij alles kan maken. Hij gaat zitten op "zijn" plek. Ja je hoort het goed. Hij en de badboy hebben een eigen plek in de klas. Nouja de plek hebben ze zelf opgeëist en omdat iedereen bang voor ze is gaat daar nooit iemand zitten. Een paar minuten later gaat de deur weer open en jahoor daar zul je hem hebben. Brian badboy van de school. En natuurlijk zit die gast in mijn klas... Ik heb een nog grotere hekel aan hem dan aan Benjamin. Brian is echt een rotjoch, maarja iedereen is bang voor hem dus niemand doet er ooit wat aan. Zelfs de leraren zijn bang voor hem. Dat is toch niet normaal?! Oke zelf zeg ik er ook nooit iets van maar dat komt gewoon omdat ik sowieso al niet de populairste ben en ik dat niet nog meer wil verzieken. Ik ben in iedergeval echt niet bang voor hem! Brian gaat snel op zijn plek zitten, maar natuurlijk niet voordat hij weer volop knipogen en glimlachjes heeft uitgedeeld. Ik walg daar zo van hè! Die gast denkt echt dat hij elk meisje kan krijgen. En die meiden zijn niet veel beter. Die denken allemaal dat Brian echt van ze houdt. Ha laat me niet lachen. Die jongen en van iemand houden. Die combinatie bestaat gewoon echt niet. Achja gelukkig heb ik verder niks met Brian en Benjamin te maken. De deur gaat al weer open en de leraar Engels loopt naar binnen. 'Goedemorgen leerlingen! Tassen van tafel, mobieltjes weg en boeken op tafel. Ik wil beginnen met mijn les!' Roept hij chagrijnig door de klas. 'Jahoor hij is weer chagerijnig.' Fluister ik tegen Tessa. 'Ja inderdaad. Maar laten we maar opletten heb geen zin om er uitgestuurd te worden.' Antwoord Tessa. Ja oké Tessa heeft wel gelijk. Opletten is wel handig nu hij zo chagerijnig is.

Heei allemaal.
Sorry dat het zolang geduurd heeft dat er weer een hoofdstuk online komt. Ik had het heel druk met school en nog allemaal toetsen voor de vakantie. Maar nu is het vakantie en heb ik volop tijd om te schrijven!
Allemaal fijne vakantiee!
Liefss

I want you!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu