SMELL

271 25 17
                                    


Ön kapıdan mı girmeliyim arka kapıdan mı? Tanrım neden annemden bu kadar korkuyorum erkek ol biraz soo! Evet her insan gibi  ön kapıdan gireceğim evett lets go!!


Kendimden emin şekilde eve girdim annemin kapıda beni beklediği falan yoktu hehehe.Bahçeden çocukların sesi geliyordu mutfakdan bardak ve yemek çubuklarımı alıp bahçeye yöneldim.


Ben gelince ortamı sessizlik almıştı.Evet bu fırtına öncesi sessizlikdi ancak masa da annemi göremedim 

-Günaydın millet
-Hoşgeldin soo annene haber vereyim dur dfghj
-Yah! Xiu otur lütfen ben haber vericem
-O zaman 1..2.3  
Xiu+Lu+Baek: Bayan D.o kyungsoo eve geldiiii

- Sizinle olan ilişkimi tekrar düşünmeliyim!
-Tanrım  soo çok şanslısın bayan d.o evde değil ahhah
-komik mi byun puşt
-Telefonun niye kapalıydı ayrıca geç geldin. dedi Luhan 
-Şarjım bitmiş
-Humm biz gittikden sonra neler oldu??
-Neden bahsediyorsunuz?
-A-ah biz eve gelirken Jongin seni sordu da belki yanına gelmiştir falan diye düşündük kkkkkk


Kim Jongin beni mi sormuştu? Ama niye? Sabah da yüzüme bakmadı oysaki bi dakika ya oda mı Minah da kaldı? Aaah doğru ya onların bir ilişkisi var. O zaman niy-

- Soo sana diyoruz yine daldın gittin hooop!

- Ah ne var be bi düşündürtmüyosunuz
-Aigoo bizim soo'muz bu aralar beynini çok yoruyo kkkkk
-Kes şunu Lu

-Aranızda bi şey oldu demi? Nasıldı? Kaç kez bo-

-YAH TANRI AŞKINA KESİN SESİNİZİ duşa gidiyorum buraları toplarsınız

-OOooOoO duşa mı gidiyosun OoOoOoOo

Baekhyunun mallıklarına daha fazla dayanamazdım duş alıp kendime gelmeliyim ayrıca kütüphaneye gitmem gerekiyor.

Imm bakalım saat 11:06 duşa gir çık 12 olur şunları evden kovmam 10 dakika sürse hazırlansam falan arabada bende trafiğide hesaplarsam  14:00 da kütüphanede olurum sanırım Okey lets go!

duştan çıktığımda bizimkiler çoktan gitmişti tabii birde not bırakmışlardı..

'' Soo biz eve geçiyoruz akşam içmeye gidicez 7 gibi bizi almaya gel seni sevmiyorum bayss  - En erkeksi arkadaşın Luhan ''

He he evet kıçımın erkeği

Siyah dar pantolonumun üstüne ilk 2 düğmesini açtığım ha:ki rengi gömleğimi giydim aksesuar sevmiyordum ama bu kombine deri cüzdan olmalıydı bilgisayar çantamı ve dosyalarımı ve anahtarları alıp kütüphaneye doğru yola çıktım.

Gazetecilik okumak biraz sıkıntı verilen ödevler hep üstün beceri gerektiriyor ee haliyle fazla çaba gerektiriyor o yüzden bugün kütüphanede takılsam fena olmaz. 

Ve o ses..

beni unuttuğunu sandığım sapığım adeta ben burdayım dercesine üst üste mesajlar atıyordu. Arabayı sağa çektim ve kilidi açıp mesajlara baktım 

-Uyanmışsın çaaaaa günaydın 
-Eve vardın mı?
-Beni dün fazla mutlu ettin Kyungsoo.
-Ben böyle bir insan değildim soo ne yaptın bana?
-Gerçekten koku mu beğendin mi?

Ne diyor bu ya? Ne kokusu? 

O an  bir anda aklıma uykuluyken bir adamın beni taşıdığı geldi ve evet kokusunu sevmiştim sırıttığımı hatırlıyorum ve Tanrım ona güzel kokuyorsun dedim!! Kafamı direksiyona vurmayı bıraktığımda yeni bir mesaj daha vardı

-Bunu bir kez daha duymayı çok isterim ufaklık

Hay ufaklık seni....

Yola devam ederken mesajları ve kokuyu düşünüyordum acaba nasıl kokuyordu da ben öyle demiştim gerçekten merak ediyordum.


Kütüphaneye gelmeyeli uzun zaman oluyo üst kata çıktım ödevim için gerekli olan şeyler gazetelerdi geçtiğimiz yılların gazeteleri gerekiyordu rastgele aldığım gazetenin başlığı ilgimi çekmişti

'' KİM ŞİRKETİNİN ACI GÜNÜ!''

Bay Kim ve eşi Bayan Kim kızları Kim Yoo Min'in de bulunduğu araçla kaza yaptı. Olaydan sonra şoförün kaçtığını ve Kim Yoo Min'in araç patlamadan önce araçdan çıktığını daha sonra aracın patladığı aldığımız son bilgiler arasında.Herkesin aklında Bayan Kim Yoo Min'in şirketin başına geçip geçmeyeceği sorusu dolanıyor.

''
Waooh acaba şuan Kim şirketi nasıl bi durumdadır'' diye başlayan merakla ödev konumu buldum sonraki günlerin gazetelerini de alıp uygun bi yere geçip tüm haberlere bakmaya başladım 

Bilgisayarımı açıp işe başladım

NOTLAR.

1980de kazadan sonra şirketin başına kim yoo min'in amcası geçiyor daha sonra kazadan 5 sene sonra Kim yoo min evleniyor uzun süre çocukları olmamış sebebi Kim yoo min'in şirketi devralmak için çok çalışması.evliliğinden 9 sene sonra evlatlık ediniyor. Çocuğun ismi belirtilmemiş kaynaklarda K.J. olarak geçilmiş. yıl 1994 de evlatlık edinmiş yani şuan 21 yaşında. 1995 yılında bir evlatlık edinme olayı daha. Vefat eden çalışanlarının kızlarını evlatlık ediniyorlar. Kızın adı B.M.2010 yılında Kim yoo min eşini bi sabah yatakda ölü buluyor. Söylentilere göre başka kadınlarla birlikteyken ölmüş. 2011 yılında Kim Yoo min akıl hastanesine yatırılıyor ve hala orada. Şirket 2012 de batmanın eşiğine geliyor . Halka açıklanmayan K.J yurtdışından şirketi yönetmiş ve şirket 2013 de japonya da yeni bir şirket kurmuş söylenilenlere göre B.M kore de K.J de japonyada aktifmiş çünkü iki kardeş birlikteyken anlaşamıyorlarmış. 

Tanrım! Seçecek daha iyi bi haber bulabilirdim!!

2014 yılının ekim ayından beri K.J den haber alınmıyormuş kendisini çalışanları arasında bizzat gören yok herkes onun çok çirkin olduğu için insan içine çıkmak istemediğini söylüyor.B.M Korede aktif onu sadece röportajlarından takip edebiliyoruz. 

B.M 20 yaşında - K.J 21 yaşında ?? WTF!! Bu yaşta uğraştıklarına bak üzüldüm gerçi bok gibi para vardır lan bunlarda ne üzülcem benim gibi kütüphane köşelerinde sürtmüyolar.


Notlarımı toparlamam gerekiyor internetten daha fazla haber bulabilirim. O da ne? saat çokdan 18:40 olmuş 19:00 da çocukları almam gerekiyor sanırım yarın devam etsem iyi olucak.

Eşyalarımı toplayıp arabaya yöneldim. Önce xiumini aldım baek ile luhan komşuydu zaten. 

Mekan belirlemede kararsız kalınca içkileri alıp Han nehrine gittik açık havada içmek iyi hissettiriyordu.

Hafif çakırkeyf olmuştum hızlı gittim kabul ediyorum ama sapığımın mesajları aklıma geldikçe yudumlarım istemsizce hızlanmıştı.

Bu sefer ben ilk adımı attım.

DKS: Selam 
DKS: Ne o cevap vermemeler falan?
DKS: hoop sapıık!!
BlackB: Tanrım şaka olmalı biri beni cimciklesin  D.o kyungsoo sen mesaj atar mıydın?
DKS: Kafam güzel olmasa atmam biliyosuun
BlackB: Evet ben senin o kafana aşık oldum zaten.
DKS: çık rımıntıksın sıpıkcım
BlackB: Bi dk gerçekten sarhoş musun? 
DKS: Mesaj yazacak kadar ayık olduğumu düşünüyorum sence?
BlackB: nerdesin?
DKS: Han nehrinde olduğumu sana söylemek istemiyorum hem sanane nerde olduğumdan?
BlackB: Haklısın nerde olduğun beni ilgilendirmez keyfine bak 
DKS: Evet seni ilgilendirir yani sanane o zaman 
BlackB: işim var sonra görüşürüz
DKS: Senin işin ben olmalıyım gidemezsininz bayım
DKS: şşŞŞşŞŞ Sana diyorum sıpıık
DKS: Pekii tamam bidaha mesaj atma  pis sıpık görüşürüz


Çocuklar doğruluk cesaretlik oynarken bende az ilerde suyun kenarında şarkı söylüyordum arada bana sesleniyolardı bi ara Baekhyun cesaretlik seçmişti ve Luhan ona nehre işemesini söylemişti,Baekde yanıma gelip beraber işeyelim dedi bu kadar pislik olamazdım yani tamam bende de puştluk var ama bu biraz iğrenç yani..

Onlardan biraz daha uzaklaştım burası daha sessiz huzurluydu saat çokda 12'ti geçmişti bi kaç bisikletli den başka kimse  yokdu hafif başım dönüyordu ama güzel hissettiriyordu bi bira daha açıp suyu izlemeye başladım.


Aklım Jongindeydi bazı şeyler bana yanlış geliyordu bakıştığımız bariz ortadaydı ama o Minah ile çıkıyordu aynı zamanda Minah doğum gününde direk dansı yaptığında o sadece bana bakıyordu ama ertesi gün mutfakda yanlarına gittiğimde suratıma bile bakmamıştı aishhh kafayı yedirtir bu çocuk bana.

Biramdan yudumlarken bana doğru yaklaşan adımları duyabiliyordum kesin baek yine cesaretliği seçti.Beni saran kolları farkettiğimde

-Noldu baekhyun şimdide cesaretlik seçtinde bana sarılmanı mı söylediler
-Konuşmadan sarıl falan mı dediler baek korkutuyosun

Ve bu koku.. Bu baekin kokusuna benzemiyordu.. Gelmişti..

-S-seen?
-Konuşmiycak mısın?

 Kıpırdanmaya başladığımda daha sıkı sarıldı

- Bayım bu şekilde sarılmanızı doğru bulmuyorum bırakır mısınız?!
-Pekala sarıl al beni sok içine istersen nefesde alamıyım soo kim kii!!

 kıkırdadığını hissediyodum. Kafamı arkaya doğru serbest bıraktığımda çenesini kulağımda hissettiğime yemin edebilirim. Sanırım şuan başımı onun boynuna doğru bırakmıştım görüntü zihnimde canlandığında içim kıpır kıpır olmuştu. Bu biraz uykumu getirdi doğrusu.Nefesini hissedebiliryordum. Başımı ona doğru çevirip yüzüne bakmak istediğim de eliyle yüzümü nehre doğru çevirdi daha sonra kollarını yavaşça çekip benden uzaklaştı cezalandırılıyor muydum yani?? Peki öyle olsun..


Uzaklaşan adımlardan sonra yerimden kalkıp çocukların yanına gittim ruh halim 4 bira daha içerdi ancak araba kullanmam gerekiyordu.


Herkesi eve bırakıp eve doğru devam ettim. Duş alıp yatmalıydım ama kokusu üzerime sinmiştir diye direk yattım,bu kokunun yastığıma ,yatağıma geçmesini istiyordum. 

Yatmadan önce ona mesaj attım.

DKS: Kokuna aşık oldum.

Cevap vermemişti bende uykuya yenik düşüp uyudum, yarın ilgilenmem gereken bir Kim Şirketi vardı.



Uzun zaman oldu millet bu bölümü yazarken çok zorlandım umarım beğenirsiniz :) Gidip yeni bölüm için kafamı toplayayım hoşçakalıın :*

Yuni  







 





Bir yeni mesajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin