SATANSOO or KYUNGSOO

267 22 1
                                    


OLAYLAR BU BÖLÜM İLE BAŞLIYOR :)
Kafanız karışmış olabilir uzun zamandır bölüm atmıyorum baştan okumaya ne dersiniz? İlk bölümler geçiş bölümüydü iyi okumalarr :)


-T-tanrım bu o!

Bu benim sapık yaptığım üstüne kustuğum seksi avım!

Arkama bakmadan son sürat sınıfa girdim elim ayağım titriyordu onu tekrar görebileceğimi hiç düşünmemiştim.Sınıfa girip en arka ortalara yerleştim henüz fazla kalabalık yoktu dersin başlamasına daha vardı aslında erken gelmiştim. Yaşadığım şokun etkisiyle kafamı kollarımın arasına alıp bir an için kaybolmayı diledim evet böyle saçma dileklerim vardı ama cidden ihtiyaçdan yanii,neyse biraz daha iyiyim bugünü kafamdan silebiliri- Tanrıım onun bu sınıfta ne işi var!


-Hey! Jongin-ah burdayız

JONGİN-AH?? Tanrım bu çocuk Malyeol ve Aptalhunun arkadaşı lanet olsuun! Dedikodumu yaparlar mı acabas.s.
Her ne kadar bakmamaya çalışsam da gözlerime hakim olamıyordum adeta benden bağımsız hareket ediyorlardı.Hoca geldiğinde biraz olsun dikkatimi toplamıştım en sonunda uyumaya karar verdiğimde duyduğum ses tanıdıkdı..

-Hocam ben Kim Jongin yeni transfer oldum izin verirseniz kendimi tanıtmak istiyorum.
-Tabii kendini tanıt lütfen Jongin.

-Ben Kim Jongin Japonyadan Osaka üniversitesinden transfer oldum Koreliyim ve bu arada Rektörün oğluyum içinizden ''Ah torpilli velet'' dediğinizi duyar gibiyim bence iyi anlaşalım.(Göz kırpar)

''Ah işte benim sexy avım''
Tanrım! Soo ne diyosun sen? umarım kimse duymamıştır.
Daha fazla gözlerimle savaşamazdım kendimi uykunun kollarına bıraktım...


-Hey ! Soo tanrım uyan artıık
-5 dk daha ommaa
-Soo ne omması? uyan diyorum ders bitti YAH DO KYUNGSOO!

-Ne var y- Ah Minah sen miydin? Özür dilerim.
-Tanrım ölü gibi uyuyordun ders bitti farkında değil misin?
-Gece uyuyamamıştım da ıhıhıh
-Neyse haftasonu doğum günü partime bekliyorum bu senin için buda arkadaşların için davetiye uyuya kalıp gelmemezlik yapma soo
-Tamamdır gelicez. gülümseyip gitmişti

Eşyalarımı toplayıp dolmuşa yetişmeliydim ama gözlerim bakmaması gereken bir noktada takılı kalmıştı işte o tanıdık kalçalar! Eşyalarımı toplarken bir yandan da konuşulanlara kulak misafiri oluyordum

Minah:Oppa akşam kaçta gelirsin?
Jongin: 8 gibi almaya gelirim tatlım.
Minah:Okey oppa see you!
Jongin: See u honey!

Malyeol:Yah siz ikiniz eskiden bu kadar yakın değildiniz
Jongin: Sanırım özlemişim. Eee ne yaıyoruz?
Aptalhun: Chen hyungu bekleyelim biraz o gelince kararlaştırırız.

Toparlanmayı bırakıp onları izlediğimi farkettiğim sırada chanyeol ile göz göze gelmişdik bile bir şeyler düşünüyormuş gibi yapmıştım.TAM BİR REZİLSİN SOO!

Hızla çantamı alıp amfiden(üniversitede sınıflara amfi denir ve merdiven düzeneği vardır basamak basamakdır sıralar.) çıkmak için hızlı adımlar atıyordum basamakları unuttuğum sırada kendimi soğuk zeminle sevişirken bulduğum kısmını geçmek istiyorum. Geri kalan kısımda hata yapmadan sınıfdan çıkmak istiyordum.. Evet soo düşmedin evet onlar seni görmedi..kızarma soo lütfeen.. son basamak evet çıkıyosun sınıfdan az kaldı.. parfümünün kokusunu aldığım da duyduklarım la teklesem de yoluma devam ettim..

''Hala uykulusun sanırım? Ah yoksa sarhoş falan mısın?''

Ne güzel ya sert satansoo dan eser kalmadı hay anasını satayım ya tanıdı beni Lanet olsun! Duymazdan gelip yoluma devam etmekle iyi mi yaptım bilmiyorum ama peşimden geliyorlar dı.Hani chen'İ bekliycektiniz Tanrım!

-''Bunun kaşar arkadaşı da böyle beni görmezden geliyordu ah kaşarım benim nerelerdedir acaba kimlerledir acaba''

-''Oh çok şükür benim erkeksi prensesimin bu tür huyları yok''

Tanrım! Onlar kimde benim arkadaşlarım hakkında sahiplenici bir şekilde konuşuyorlar! Konu dostlarım olunca satansoo devreye girer arkadaşlar altta kalamam!

-Yah malyeol ve aptalhun siz kim oluyorsunuz da Baekhyun ve Luhan hakkında böyle konuşabiliyorsunuz? Ölmek mi istiyorsunuz?

-aigoo bizim satansoo'muz seni tekrardan görmek güzel ama biz kyungsoo ile ilgileniyoruz.

-ahahah sehun-ah çak( Beşlik çakmalar falanfilan)

-Yah OH APTALHUN! salak espirilerine sakla!

Hiç bir şey olmuyormuş gibi izleyen bir adet adının Jongin olduğunu öğrendiğim sexy avımın lafa karışmasıyla beynimden vurulmuşa dönmüştüm.

-Tanrı aşkına ufaklık bizim çocukca şeylere vaktimiz yok.
HI? BANA MI DEDİN ?

Beni kenara itip geçip gitmişlerdi duyduklarıma mı sinirleneyim Jonginin beni itip gitmesine mi?

Ama itiraf edeyim içim sızlamıştı. Beni kendime getiren mesaj sesimdi.

BlackB: Böyle olma kyungsoo susma peşlerinden git! Yoksa ben mi halletmeliyim?

ah bi sen eksiktin!

DKS: Seni ilgilendiren bir konu yok Tanrı aşkına beni takip etmeyi kes!!

BlackB: Sadece tesadüf kyungiie^^ Benim için çantana bak lütfen şimdilik kaçtım.

Çantam mı? Ne alaka açık mı kalmış?

-Yok artık! Bunu buraya nasıl koydu? Korkmaya başlıyorum tanrım dibime kadar gelmiş!

BlackB: Bencede korkmalısın kyungii çünkü seninle oynamıyorum!


YUNİ..










Bir yeni mesajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin