.....Zayn Malik. Acest băiat este o mare mare pacoste și crede ca i se cuvine totul,mai ales pe mine.
Flashback
El mi-a luat virginitatea chiar dacă am 12 ani și atunci când el făcea asta, tata a intrat și s-au luat la bătaie iar Zayn mi-a omorât tatăl. În clipa aceea i-am tras lui Zayn o palma și cred ca i-am spart buza.Cam atât pentru azi dragul meu jurnal! Dar totuși am doar 12 ani și toate astea sa mi se întâmple numai mie!! Îmi urăsc viața! Chiar nu o sa îi spun mamei.
- Hei, Ama!!
- Amalia pentru tine! Îi răspund eu țafnos. Tie chiar nu îți ajunge sa mă ranesti în halul ăsta? Ce mai vrei?????
- Uite, chiar îmi pare rău pentru ce s-a întâmplat în trecut!
- Serios? Întreb eu sarcastica.
- Da! Crezi ca am putea sa o luam de la început?
-Nu a fost niciodată un început....
- Bine.... Sper sa ai o zi bună!!!Pa Ama!
-Pa Zayn!! Răspund eu sarcastica
În timp ce mergeam spre sala am văzut ca mai aveam 15 minute pana începea antrenamentul și am început sa alerg. Din fericire am ajuns repede la sala. Ce nu înțeleg este ca ave un nou antrenor dar nimeni nu ne-a spus nimic. Sper doar sa nu fie pedofil.....
M-am apucat de atacuri,pase și servicii și deja sunt transpirata toată.
După 3 ore de antrenament am plecat acasă și mi-am adus aminte ca la 7 fix vine Harry sa mă ia la așa zisa întâlnire intre prieteni. Dar de abia aștept..... Este de abia 4 dar merita sa mă pregătesc de acum, nu?
Am făcut o baie lunga de o ora și m-am spălat și pe par.
M-am uscat rapid și mi-am făcut bucle. Apoi mi-am luat lenjeria de dantela roz și am tras pe mine o rochie tot un roz dar mai aprins cu model aztec. Ca machiaj nu am folosit nimic. Când mă uit la ceas era deja 18:45 așa ca mi-am luat telefonul și am ascultat muzica. La fără 5 minute mi-am luat o jacheta neagra pe mine și niște platfotme cam de 10 cm tot negre.