Harry era la ușă cu un trandafir roșu în mana. O saluta pe mama politicos și pe mine ma pupa pe obraz.
- Hei Harry!
-Buna,iubito!
- Și de când sunteți voi împreună??
Pai sincer mama chiar nu știu !! Ne cunoaștem de 2 zile.
- Cam de doua zile. Îi răspunde Harry repede.
- Aaaa, bine atunci!! Pa copii
-La revedere doamna Hilton!
- Nu îmi mai spune așa! Poți sa îmi spui Beatrice!!
În mașină...
- De ce i-am spus mamei mele ca suntem împreună? Nu ca nu mi-ar plăcea.
- Uite, poate ca suna nebunesc, dar eu de când te-am salvat de acel nebun, mi-ai plăcut. Chiar dacă la început decât te-am plăcut acum te iubesc. Deci vrei sa-mi faci onoarea de a fi iubita mea?
- Da Harry!! Vreau sa fiu iubita ta! Și nu te iubesc pentru ca ești Harry Styles din One Direction ci te iubesc pentru va ești Harry Styles, un băiat romantic și frumos! Te iubesc.
-M-ai făcut cel mai fericit om din lume ! Te iubesc,Amanda!!
-Și eu te iubesc Harry!!
Întâlnirea a decurs minunat și ne-a distrat pentru ca au venit și Justin Bieber, Selena Gomez și Dylan O' brien.
- Pa iubito!!
- Pa iubitule!!Harry pov
- Pa iubitule!!
Ce fericit am fost ca așa m-a strigat.
Oh doamne,ce efect are pitica asta asupra mea!! O iubesc așa de mult...
Chiar nu mă așteptăm sa mă îndrăgostesc așa de repede de ea. Este așa de frumoasa... Mâine o sa o prezint băieților si sper sa le placa de ea. Dar sincer nici nu mă interesează de ca spun ei în legătură cu pitica mea.Ama pov
După ce Harry a plecat eu mi-am făcut un dus relaxant și m-am schimbat în pijamale. Imediat am adormit cu gândul la crețul meu pe care îl iubesc nespus de mult.
A doua zi m-am trezit datorita cretinoizilor mei prieteni din L.A. ca sa ma mut în Tokyo cu ei.Heei! Ce mai faceți?? La mulți ani Louis Tomilison! Chiar nu îmi vine sa cred...24 de ani!! La mulți ani BooBear!! I love you! Ah și la media poza cu mama Amei!! Love you!!