Rozdział 1 Ucieczka z domu

60 5 0
                                    


Jak co dzień każdy kto wchodził do domu mòwił
-Cześć Burek.
Tylko jedyna Julka ktòra wolała swoją lalke Natalke mòwiła
-Cześć moja kochana lalko Natalko.
Codziennie Burek jadł pierwszy coś na śniadanie,obiad i kolacje.
-Moja kochana Julcio dziś ty śpisz z Burkiem-Powiedział uśmięchnięty tata .
-Co?!-Powiedziała z oburzeniem Julka-Nie będe spać z żadnym psem ! Jedynie moge spać z moją lalką Natalką.
I w twej chwili pobiegła do swojego pokoju i płakała.
-Ehh.... A więc tym razem Burek będzie musiał spać na dole.-Powiedział Tata.
Burek słysząc to położył się na kanapie i udawał ze śpi bo nie był zmęczony . Chciał po prostu się pobawić w coś jeszcze a nie teraz leżeć na kanapie i iść spać. Więc czekał aż każdy pòjdzie spać żeby wyjść na dwòr . Choć nie wiedział ze na dworze jest bardzo zimno.
-Burek masz być grzeczny - powiedziała mama ktòra zauwarzyła ze Burek nie śpi .
Każdy już spał pròcz Burka . Burek chciał wyjść przez drzwi tak jak wychodzi na spacer . Więc drapał w drzwi ile popadnie ale kiedy już się zmęczył zauwarzył otwarte okno . a więc poczłapał sobie żeby zobaczyć jak by mògł przejść do okna a pòźńiej wyjść przez nie . Już zaplanował co zrobi więc to wykonał i był już na parapecie koło otwartego okna. Pròbował się przecisnąć . Udało mu się . Dla Burka zrobiło się zimno chciał wracać już do domu ale nie dał rady się wdrapać i poszedł dalej szukać ciepłego miejsca i robiło się już jaśniej .
A tym czasem rodzice już wstali żeby dać dla Burka jedzenie i picie .
-Burek! Burek! Gdzie jesteś ? - wołała mama-Masz jedzenie i picie podane !
Ale Burek nie przyszedł.
-Kochanie może go poszukamy ? - powiedział zatroskany tata
-Ehh... No dobrze poszukajmy go-powiedziała mama
Rodzice szukali Burka ale go nie znaleźli .
Julka już wstała , ubrała się , wzieła lalke Natalke i poszła zrobić śmiadanie.
-Mamo , tato czemu szukacie Burka ? Widziałam go jak wyszedł przez otwarte okno i gdzieś poszedł .-powiedziała julka robiąc kanapki .
-Julko było odrazu nam to powiedzieć ! Przecież na dworze jest bardzo zimno ! -Powiedział tata
-Nie powiedziałam wam bo nie lubie po prostu Burka bo zawsze zabiera mi moje lalki i inne moje rzeczy .- powiedziała Julka
I potem poszła znowu do swojego pokoju żeby pobawić się swoimi lalkami .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To była pierwsza część i następna będzie gdzieś za tydzień i prosze o rady ktòre mogą mi bardzo pomuc.
I dziękuje za czytanie do końca choć będzie tego więcej . xD

Gdzie jest Burek ?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz