Nazywam się Aleksandra Wilk , mam 16 lat.
Jestem wysoką, szczupłą brunetką o dużych brązowych oczach.
Moją największą wadą jest lenistwo.
Ludzie uważają mnie za osobę śmiałą a także posiadającą wszystko co chcę, ale to są tylko wymysły ludzi , naprawdę tak nie jest.
Jak każdy człowiek mam kilka marzeń które chcę bardzo spełnić choć to nie jest takie proste jakby mogło się wydawać.
Od wielu lat interesuję się siatkówką , grałam w miejscowym klubie , ale zostałam wyrzucona bo uznano , że jestem zbyt słaba żeby w nim dalej być.
Gdy opowiedziałam o tym moim przyjaciołom zaczęli się śmiać, a kiedy oznajmiłam że to nie żart byli bardzo zaskoczeni.
Stwierdzili , że nie powinnam się przejmować ponieważ jestem świetną zawodniczką i na pewno zostanę przyjęta do jakiegoś innego klubu.
Po raz pierwszy z siatkówką zetknęłam się w wieku 8 lat gdy mój tata który uprawiał ten sport zabrał mnie na mecz.
Bardzo mi się podobało jak grają i od tamtej pory chciałam zostać siatkarką.
Moją drugą pasją jest piłka ręczna w którą od niedawna gram.
Do uprawiania tego sportu nakłoniła mnie nauczycielka wf Pani Agata oznajmiła ona , że widzi we mnie wielki potencjał , który nie może się zmarnować, to dzięki niej pokochałam szczypiorniaka.
Na swój pierwszy mecz nie musiałam czekać długo odbył się on 3 miesiące po moim zaczęciu przygody z piłką ręczną.
Zagrałam całą drugą połowę spotkania które moja drużyna wygrała.
Swój wolny czas spędzam na graniu w nie, kocham to robić i nie wyobrażam sobie życia bez nich.
Jedna rzecz może zrujnować wszystko..
Jedna zła decyzja może zepsuć wszystko..
CZYTASZ
Dreams are important
Roman pour AdolescentsNazywam się Aleksandra Wilk. Jestem uważana za osobę, która posiada wszystko co chcę. Mam marzenia, ale aby je spełnić muszę dokonać trudnego wyboru. Porzucić przyjaciół, rodzinę czy spełnić swoje życiowe pragnienie?