Ca orice fată la prima întâlnire aş vrea să nu fac o impresie proastă!
După ce am plecat de la şcoală, Jhon m-a condus acasă, se pare că sora lui a les mersul pe jos. Mi-am deschis telefonul şi am început să răscolesc prin mesaje, poze şi tot felul de aplicații.
-Azi ai planuri?
-Da, cum ar fi să răscolesc pozele prin telefon şi să mă arunc în pat!
-A, deci nu ai timp pentru o ieşire la un suc sau ceva de genu'?
-Stai, ce?
-Vrei să ieşi cu mine la un suc?
În clipa aceea nu ştiam ce să zic, să zic da sau nu? Haide zi odată, băiatul ăsta aşteaptă un răspuns, mai stai mult pe gânduri?
-Cred că am timp de un suc....deci la ce oră ne vedem?
-În jur de ora 18, vin eu şi te i-au de acasă!
-Ok!
Am ajuns acasă şi am început să îmi arunc toate hainele din dulap, pentru a găsi unele potrivite, desigur exclud rochiile şi fustele!
După 1 oră
Am ieşit de la duş, mi-am luat blugii mei preferați, câteva acarteuri de pus la gât şi la mână, obişnuiesc să le spun manele :)), teneşi albi şi un tricou negru, la care am asortat un cardigan gri.Deobicei nu folosesc eu farduri, dar azi a trebuit să îmi dau "examenul" la make up pe fața mea, nu a ieşit atât de rău pe cum speram!17:30
Se pare că Jhon a ajuns, am fugit în maşină, l-am salutat şi m-am sprijinit de geamul maşini uitându-mă la vreme, care nu mă ajuta deloc.Am ajuns într-un KFC, şi am început să povestim tot felul de chestii, ♥ îmi sărea din piept când am văzut că îşi apropie buzele de ale mele.