Chapter 3

66 5 4
                                    

Znate onaj osecaj kad se probudis posle ruznog sna tacnije nocne more pa plasis da se opet vratis da spavas.
Tako sam se ja osecjala cela ova ostani sa Harry-jem mi zadaje glavobolju. Posto su svi spavali mislim ipak je 06:24 ,mozda bi trebala da se prosetam da udahnem malo svezeg vazduha. Obukla sam dzemper ,crne helanke i beli sal.Ostavicu poruku na stolu da se ne zabrinu:

Otisla sam malo da prosetam. Docu uskoro.
-Moon

Ova je moj prvi put da idem negde sama od kako so u Londonu.Blizu nase kuce je bio park pa odlicna prilika. Sela sam za klupicu u parku i razmisljala o meni , Harry i Danijelu.
Moje misli je prekinuo neki covek izgledao je malo stariji od mene.

On:" Otkud vako lepa mlada dama sama, u 7 sati u parku na klupi"-ima je nekakav zloban osmeh. Zaledila sam se nisam smela ni da progovorim. Poceo je da me odmerava od glave do pete.

On:"Sta mislis da idemo malo da se zabavljamo"-WTF. Sta on misli da sam ja prostitutka,ne mogu da verujem ustala lupila sam mu samarcinu i pobegla.

Konacno pred kucom, izgleda da imamo goste . Ispred mog dvorista bio je auto. Nije bilo kakvo auto nego crni Range Rover oduvek sam htela ovako auto. U medjuvremenu dok sam ja balavila za autom moji roditelji su krenuli na posao

Mama:"Neko te ceka u kuci kaze da je ozbiljno "

Ja :"ok"

Sta ako je onaj lik iz parka. Sta ako zna gde zivim mozda i nije on a mozda jeste??
U svakom slucaju cu da budem oprezna pa cu kao FBI agent ili neki spijun uci u kucu

Ja:" Imali koga"

Znam da je glupo,ali sta cu .Moji bi roditelji postili i lopova ili narkomana i pistili slobodno neka sve opljacka kakavi su.

Harry :" izvni, izvni ,izvni,"-skocila sam prepao me je nisma ga ni videla (napao me je sa ledja ) sad makar znam da necu biti spijun posto bi se misa prepala -"Moon sta to radis??"

Ja :" Prepao si me, sta ti uopste radis ovde"

Harry :" Dosao sam da se izvinim. Stvarno mi je zao zbog onog sto sam ti uradio"

Ja:"Ocekujes da cu ti oprostiti,necu .Ne mozes danas da krades a sutra da se molis za oprost."

Harry:"Znam ali bio sam pijan.Nisam htio da te povredim. Znam da mi neces lako oprosti ali ako mogoli da dokazem da gresis. Samo prihvati i ako opet budes imala isto misljenjene ostavicu te na miru,molim te"-kleknuo je kao da hoce da me zaprosi-"Ako samo izdjes samnom dokazacu da nisam toliko los. "
Pogledao me tacno u oci, izgledao je kao da govori istinu.Mislim nije toliko los. Ali ovaj ne zelim da mi tata dobije otkaz pa da moram da se vratim u onaj haos,plus bio je veoma neodoljiv.Sta da kazem

Ja :"pa ovaj .....ne znam...."

Harry: " Ne brini ovo nije sastanak mislim imas momka i to znas "

Ja proderala sam se 'Harry'-:" Nemam momka"-pocrvenila sam dok se na Harry pojavio osmeh .

Harry :" A Danijel??"

Bicu iskrena prema njemu samo cu izbaciti deo price de on meni pomaze dok sa prolaz fazu ili period da li sam lezbejka ili ne??

Ja:"Danijel je gay"

Harry:"Iiiiii...."

Ja :"Da,sto da ne, ali ako ne budem promenila misljenje ostavices me na moru, ok ???"

Harry: "Da naravno ,ovaj ovo je za tebe"
Za mene? Pruzio mi ruzu.
Awwwww.Sad sam jos vise pocrvenila.

Ja:" Hvala "

Harry je samo klimnuo glavom i krenuo ka vratim . Videlo mu se po licu kako je grizao donju usnu da zeli da me poljubi ,ali nije ,verovatno se plasio da cu se ja setiti sta je bilo prosli put pa da cu se predomisliti.
Bilo mi je zao ide tako bez pozdrava. Potrcala sam, dok se sve vise priblizavao kolima. Viknula sam 'Harry' polako se okrenuo. Bilo smo tacno jedno isped drugog. Zagrila sam ga i poljubila u obraz,naravno.Totalno sam pocrvenela kao paprika.Izgledao je kao da hoce da pade ali glumio je frajera:" Docu po tebe u 5"
Samo sam klimnula glavom i krenula u kuci.Pre nego sto zatvorila vrata cula sam Harry-ja kao neka mala devojcica vice 'jupi'.

"Mislim da ne bi trbalo da se vidjas s njim ,ne svidja mi se njegovo ponasanje"-rekao je Danijel izgledao je kao da je tek sad ustao.

Ja:" Dobro jutro i tebi dobro hvala na pitanju. I zasto ne???Molim te ne seri juce si ga upozno i to samo na par sekundi"

Danijel:"I ti si ga tek upoznala nemoj da ga branis,znas da se momci napocetku ponasaju kao da su fini a posle znas. U svakom slucaju sta cemo danas raditi ,mislio sam ...."

Pa Harry nije na pocetku bio fin .....

Ja:"Pa ovaj idem negde sa Harry-jem..."

Danijel: "kao sastanak. On nije tvoj tip ako znas na sta mislim . "

Ja:" Samo kao prijatelji..i da znam na sta mislis"

Danijel :"Pa ako idete kao prijatelji mogu i ja sa vama samo da te cuvam"

Ja:" Nazalost ne mozes sa nama ovaj idemo privatno....mogu sama da se brinem za sebe"

*
_________________________________________

Sad je cetiri vec dva sata trazim sta cu da obucem. Haljinu ili suknju necu i onako ih nemam u ormaru.Obucu pocepane farmerice , crnu majicu. Uvecu samo malo kosu, ince kosa mije je ljubicasto-plava.Necu puno da se doterujem zato sto ne volim i zato sto idemo samo kao prijatelji.

Ding Dong

Zar je vec 5 sati,izgleda da sam se malo zanela.Danijel je otiso da otvori vrata,dok sam ja jos uvek bila u sobi.
Jos samo parfem. Eto ga spremna .

Izlazi iz sobe i vidim Harry-ja kako prica sa Danijelom.
Izgledao je savrseno. Imao je crne farmerice pocepane na koljenima, obicnu belu majicu. Savki pramen kose mu je padao na odgovarajuce mesto.Imali smo slicne cizme.Pogledao me nasmesio se i rekao:"Izgledas prelepo veceras,hocemo li krenuti"
Jaaaa jao , pa prestani ustvari nemoj.Imala sam osecaj kad me je pogledao da sam zaboravila da hodam.
Plus sam veoma trapava samo da ne padnem
Sisla sam dole i prezivla.

Ja :" I Vi izgledate prelepo veceras"

Harry:"Hvala"-na licu mu se video prelepi osmeh sa rupicama.

Danijel :"Moon dodji te do 8 sati"
Majke ti.
Ponasa se kao da mi je otac.

Ja :"ok"-mislim mozda ostanem duze ali ako se ne svidi docu prije ipak nije rekao gde idemo

*
_________________________________________

Vec 20 min putujemo u potpunoj tisini.Pitam se gde idemo.

Harry:"Skoro smo stigli jos 5 min"
Klimnula sam glavom i okrenula sam se ka prozoru. Mesto je izgledalo pusto,mracno.Stigli smo. Prvo sto mi je palo na pamet su Danijelove reci.Sta ako Harry glumio da bi prihvatila mozda me bude kidnapovo.Ko bi jos izveo 'prijatelja' u ovom slucaju prijateljicu na napusteni mesto .Sta ako me bude opet pokuso da me siluje.Nema sanse umisljam. Harry gledao me je u oci ne bi me slago valjda

Harry:"Moon sad cemo izaci otici tamo"-pokazuje na neku staru grazevinu-"kad udjemo onda cu ......"

Izvinite zbog gramatickih gresaka
Nastavak u subotu navece
Sta misli te zato je Harry odveo Moon na neko napusteno mesto ???

You're Not My Type (Harry Styles )Where stories live. Discover now