- Nobody pov -
I need you girl wae~
Eun Min tersedar dri tidur dan menjwb panggilan phonenya. " Yah asal kacau aku nk tidur? Kau ni mmg nk kenalah" "Bkn aku sengaja nk kacau kau tidur tp cuba kau tgk jam pukul brapa skarang" jawab seorang namja. Eun Min pun duduk dan melihat jam nya. " Alamak! Aku dh lewat!" Dia pun trus berlari masuk ke dlm bilik mandi. Selesai memasang bju seragam skolah dia trus trn ke bwh.
Eun Min mengeluh. Seperti biasa, maid nya yg menyediakan breakfast. Bkn omma nya. "Goodmorning, Cik" kata seorang pembantu rumah yg agak tua dlm lingkungan 40 tahun. Eun Min tersenyum dan menjawab "goodmorning, ahjumma. Laaa kan Eun dh ckp takpayah panggil Eun, cik. Panggil je Eun, Eun Min okay?" Maid itu hanya mengangguk kan kepala nya dan senyum. "Okaylah. Eun pergi skolah dulu. Annyeong" kata Eun Min yg trus belari masuk ke dlm kereta. "Tapi Eun tak---"- Di sekolah -
Sebuah kereta Lamborghini milik Eun Min tiba di dpn perkarangan sekolah.
"Baik baik bawa kereta ye, ahjussi" kata Eun Min kepada driver nya. "Nae, Cik Eun". Eun Min pun keluar dri perut kereta dan belari untuk masuk ke dlm skolah nya.
Kelihatan seorang namja yg dikenali Eun Min menunggu nya di tepi pagar. "YAH EUNMIN!" panggil namja itu. Eun Min pun trus berlari menghampiri namja itu dan memeluk leher nya. "YAH! KAU DH MAKIN GEMOK EH HAHAHA" kata Eun Min sambil ketawa. "Ey. Ni Kim Hanbin lh. Hanbin takpernah gemok tau hahaha" jawab Hanbin sambil mengosok rmbt Eun Min dgn lembut.- Di kelas 3/2 -
"Huh hampir hampir lewat aku tadi" kata Eun Min sambil melihat org di dlm kls nya. "Nasiblah diaorg ni still sikit lgi. Blm ramai lgi yg dh dtg" kata Eun Min dgn gembira. Hanbin hanya tersenyum melihat Eun Min. "Eun.." "Yah, Eun" "PARK EUN MIN" panggil Hanbin dgn marah. Eun Min yg sedang bermain dgn phonenya terkejut. "Waeyo, Hanbin-ah?" jawab Eun Min dgn muka innocent nya. Hanbin yg berasa marah trus pergi ke tmpt duduk nya dan trus meletakkan muka di meja. "Eh budak ni. Aku dh tanya kenapa, dia pergi pulak." marah Eun Min. Eun Min pun trus pergi ke tmpt duduk nya iaitu di sebelah Hanbin. "Hanbin-ah... wae? Asal kau panggil aku?" panggil Eun Min dgn membelakangi Hanbin. Eun Min coba memanggil Hanbin untuk kedua kali nya tapi Hanbin ttp tdk mempedulikan nya. "My cute handsome charming Kim Hanbin...." panggil Eun Min untuk kali ketiga. Still no reaction. " Kim Hanbin, my dear"
Terus Hanbin memalingkan muka nya ke tepi dan muka nya dan muka Eun Min hanya jarak 2cm disbbkan Eun Min medekatkan muka nya ke muka Hanbin. Mata mereka bertentang dan Hanbin mula merapatkan bibir nya ke bibir Eun Min. Tiba tiba...( Apakah yg akan berlaku seterusnya? Wait for the next part hehe )
( HELLO GUYSSS! HEHE THIS IS MY THIRD FF! YEAYYY ITS A HANBIN FANFIC. WOAH IDK IF THIS STORY IS INTERESTING OR NOT TO YOU. BTW PLEASE READ AND VOTE! PLEASE DONT BE A SILENT READER THANKYOU )
YOU ARE READING
Friendship Love
Fanfictionkalau nk tahu mcm mana jln cerita ni, baca lah prologue kat dlm ff ni! btw jgn lupa vote and comment okay?