- T W O -

93 8 1
                                    

Mata mereka bertentang dan Hanbin mula merapatkan bibir nya ke bibir Eun Min.

Tiba tiba, iphone 6+ Eun Min berbunyi. Eun Min trus menjawab panggilan tersebut dan berlari keluar dri kls.

"AISH!" marah Hanbin dgn kesal sambil mengosokkan rmbt nya.

- Di tandas perempuan -

- Eun Min pov -

"Hello, Ae Ra! Asal kau call aku ni? Oh okayokay. Nanti aku inform dgn Jinhwan and ckgu ek
Dont worry. Okay annyeong!" jawab ku dgn lega kerana yelah aku terselamat.

"FUH NASIBLAH AE RA CALL AKU TADI. Kalau tak mmg aku dh lama terjun bunuh diri tadi."

Aku pun mula berjalan untuk ke kls. Sesampai aku ke kls, aku tgk Hanbin sdg mendengar lgu dan membaca komik.

Huh dh takde kerja lain le budak ni

"Wei, Eun. Kau gi mane tdi?" tanya Hanbin. Eyy budak ni. Takkan aku nk jwb kat sini pulak dia ni. "Aku nk jwb call Ae Ra lh" jwb ku dgn selamba.

Aku sebenarnya still terkejut tadi atas tindakan Hanbin ni. AISHH MALU BETUL.

"Kau blushing ke?" tanya Hanbin kat aku sambil melihat ku dri tepi. "MANA ADA!" aish blushing lh pulak waktu ni.

Aku pun trus mengeluarkan phone ku. 'Eh ada notifications dri wechat' gumam hati ku.

Aku pun trus menekan notifications tersebut.

'charminghan sent you a friend request'

"Charminghan? Sapa pulak ni? Nk accept ke tak?" kata ku. "Argh accept je lh"

'you have added charminghan as your friend. Now start chatting!'

Charminghan: heyyyy.

Charminghan: thanks accept.

Eunminnn: err hey. welcome.

Charminghan: nama awak apa?

Eunminnn: Park Eun Min. 17 years old. Awak?

Charminghan: woah saya pun 17 jugak. Yeayyyy.

Eunminnn: err okay yeay.

'Aku tanya budak ni nama bkn dia nk balas pun. Gilalah' getus hati Eun Min.

"wei Hanbin. Kau knl tak budak punya id ni yg nama charminghan?" tanya Eun Min kepada Hanbin.

Hanbin yg sedang bermain dgn phone nya trus menoleh ke tepi dan melihat Eun Min. "Ape?" tanya Hanbin dgn muka blur nya.

Eun Min yg berasa mrh trus mengetok dahi Hanbin dgn lembut. "Aku bukan main pjg lagi tanya kau, kau tak dengar apa apa rupanya. Penat aku tau. Aku tanya kau, kau knl tak budak kat wechat nama charminghan?" tanya Eun Min lagi.

Hanbin dgn selamba nya mengangkat bahu nya dan mengelengkan kepala nya. "Entah? Aku tak kenal."

Eun Min yg berasa marah dgn jwpan Hanbin trus memukul lengan Hanbin dgn kuat. "KAU NI! BAIK AKU TAKPAYAH TANYA KAU! APA PUNYA KAWAN LA KAU NI"

- End of Eun Min pov -

Hanbin dgn muka jgn-lah-marah-aku sambil membuat muka sedih nya merajuk.

"hmph! taknak kwn dgn kau!" Hanbin dgn sikap merajuknya yg mengalahkan yeoja trus menarik meja nya jauh dri meja Eun Min.

"alaaaa jgnlah merajukkk. sinilahhh. ya hanb--" operasi memujuk Hanbin terhenti apabila Eun Min melihat cikgu masuk ke kls.

"okay class! today we're gonna have a new student yeayyy!" KRIK KRIK KRIK "em maybe cikgu sorang je yg happy. btw silakan masuk err entah apa nama kau."

Semua pandangan pelajar di dlm kls 4-2 terus tertumpu di pintu kls. Seorang namja yg memakai cermin mata bulat masuk.

Hanbin trus melihat Eun Min yg tersenyum melihat budak namja itu. "aish asal dia senyum? dia suka namja tu ke?" soal Hanbin di dlm hati"

"Perkenalkan diri kamu" "Emmm hiii~" kata namja tu sambil tersenyum. "HIIII~" semua yeoja di dlm kls tersebut bersorak gembira. "comelnyaa" teriak seorg yeoja.

"Hm nama saya Shin Ho Seok. Call me Wonho hehe" "HI WONHO OPPA!!" teriak seorang yeoja.

"dah dah. kamu jgn nk gedik sangat eh, Jae Mi. Okay, Yeon Ho. Kamu boleh duduk di mana mana tmpt yg kamu mahu."

"Wonho. Nama saya Wonho." terang Wonho kepada cikgu math tu. "Oh mian. Now duduk. Cikgu nk mengajar"

Semua yeoja di dlm tersebut menyuruh Wonho duduk di tmpt mereka sampaikan ada yg menghalau soulmate mereka ya disebelah tu.

'Hm asal yeoja kat belakang tu tak ajak aku duduk situ?' Wonho berkata dlm hati. 'Aku duduk tepi dia je lah'

Wonho pun terus pergi ke belakang kls dan duduk di tepi Eun Min.

"Annyeong!" Wonho berkata kepada Eun Min sambil tersenyum. "Ah annyeong. Call me Eun Min." jawab Eun Min sambil tersenyum.

- Hanbin pov -

Eh eh. Asal lak mamat ni jalan kat belakang ni. Jgn cakap dia nak duduk tepi Eun pulak. Aish dia ni.

"Annyeong!"

Heh kau annyeong annyeong Eun ni. Benci pulak aku tgk.

"Ah annyeong. Call me Eun Min."

Yg Eun ni layan dia ni asal pulak. Selalunya Eun tak suka layan namja lain selain aku ni. Aish sakit hatilah pulak. Menyesal pulak aku tarik meja aku tepi tadi.

- End of Hanbin pov -

Hanbin pun mula menarik meja nya untuk disambungkan kembali ke meja Eun Min.

"Eh asal kau balik sini lagi? Tadi merajuk." gurau Eun. "Asal? Takleh ke? Aku kacau daun kau dgn mamat Yeon Ho ni?"

"Em excuse me. My name is Wonho. Not Yeon Ho" jawab Wonho dgn sopan. "Ah mana mana lah" jawab Hanbin.

Selesai cikgu math mengajar, Wonho dan Eun Min pun bercakap dan bergelak ketawa.

"Eh kalau nk ketawa tu, jgnlah kuat sangat. Org nk blajar lah! Ish" kata Hanbin dgn marah. Eun Min pun melihat di atas meja Hanbin dgn muka pelik.

"Blajar? Takde buku pun atas meja kau. Aku tgk kau main phone ada lah." "Diam ah kau"

Sepanjang hari itu, Eun Min langsung tdk layan Hanbin seperti biasa kerana asyik bercakap dgn Wonho.

"Wei Hanbin. Aku dgn Wonho balik dulu ek. Jumpa kau ptg nanti! Annyeong!" kata Eun Min kepada Hanbin dan pergi.

"Tung-- hmph! Aku belum jwb lagi dh pergi. Haaa pergilah kau dgn kwn baru kau tu. Ish!" marah Hanbin sambil menyepak meja nya.

"AWW AWWW!! SAKIT KAKI AKU!!" Hanbin mengaduh kesakitan sambil memegang kakinya.

"KIM HANBIN."

Okay! Done for part two! Hahaha sorry kalau author buat part ni boring. Author just harap korang suka cerita ni and part ni. Btw jgn lupa vote and comment! Dont be a silent readers. Annyeong!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 26, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Friendship LoveWhere stories live. Discover now