SEN..

71 4 3
                                    

Bak yine gece, günlerden cuma,herkes yorgun...
Aşk... Evet zor olası bir aşk bak bir bana en güzeli sensin bu gezegenin sen bu dünyadan olamazsın sevgilim bu dünya kirli, insanlar kirli, yaşam kirli en temiz sen varsın sadece sen. Yanımda değilsin şuan gece işte yine karanlık, yine sensizim... Gel ısıt beni güneşim daha çok doğacak günlerimiz var bizim gel mavi yap hayatımı gel renklensin çiçeklerim ben senin dünyanım 365 gün 6 saat te tamamlıyorum seni. Mevsimler yaşıyorum sen yanımdayken benim içim kıpır kıpır onca insan sesi karmaşa oluyor, dilim tutuluyor sevgilim geceler soğuk kış geldi ellerim soğuk gel ısıt beni, hiç gitme benden, kopmayalım biz.
Seni ölesiye seveceğim...
"Biz en çok bizken güzeliz çünkü güneş olmadan dünya da hayat olur mu?"
İçim çok kirli sevgilim, içim yıkık dökük, içim paramparça neden mi?
Bak bir şu dünyaya içimde olan herşey tersine gidiyor, elimdeki herşey parçalanıyor ama sen benim en güzel yerimdesin kalbimdesin. Merak etme dünya parçalansa bile senin geleceğin yer hep güvende sen bu yalan dünyada bile en doğru yerdesin sen en güzel kalptesin sevgilim hiç unutulmayacak bir beyinde hiç yok olmayacak bir şekilde kazıdım aklımın en kuytu köşesine ölümün olduğu şu dünyaya gelmişiz ya her geçen salisede, her nefeste seninle ölmeyi diliyorum ben.
Sevgili...

GÜNEŞİM.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin