İlk gün...

34 3 0
                                    

-Mary hadi uyan okullun ilk gününden geç kalmak istemezsin heralde.
-"Anne biraz daha uyuyamaz mıyım ?"demişyecem.çünki annemin cevapları hep aynı olduğu için cevabını biliyorum.Ah anneler işte...
Sonra hemen kalkıp elimi yüzümü yıkadım daha sonra üstümü giğindikten sonra kahvatıya indim.
"Annem heyecanlı mısın ?okulun ilk günü."demişti .(her zaman ki gibi)
-Anne 12.sınıfa  gidiyorum artık büyüdüm okul heyecanımı kaldı.
-sen hala gözüm de birinci sınıfa gittiğin ilk gün gibi ki halinlesin.O yüzden bu gün okula ben sizi götürüyorum.
-Anne yaaa ben küçük değilim...(Ah ama boşşşşşş:)
Okula geldiğimde arkadaşlarımın yanına gittim.Çok özlemiştim her zaman ki gibi.lary,marcery,klody... Hepsini.
Sınıfa girdiğimde ollarında beni sarmalarından çok özlediklerini anladım.
Köşede bi çocuk vardı. Yeni gelmiş olmalıydı çünki onu yeni görüyorum.
Lary e sordum şu çocuğu tanıyor musun ?"diye.
Hayır cevabını verdi.
- Gel de bi tanışalım .
"Meraba ben lary bu da mary "dedi.
-"Bende Max "dedi.
Neyse biz arkadaşlarımızın yanına gidelim sonra görüşürüz.
Sonra hep lary ler ile kafeterya ya gittik.orad biraz konuştuk tatilden sonra zil çaldı.
-"Arkadaşlar hadi derse gidelim."dedim
Derste tanıştık .Zil çaldığında marcery ile kafeterya ya inelim dedim.Marcery bi işinin olduğunu söledi.Bende su ve kahve almam lazım diyince "tamam sen kafeterya ya in bende işimi halletikten sonra yanına gelirim."dedi.
Bende zaman kaybetmeden kafetarya ya indim.Suyumu ve kahvemi aldım.ilerlerken birine çarptım.
-Ahhh üstüm başım!!! Ya önüne baksanıza diyecektim ki karşımdakinin Max olduğunu görünce dilim tutuldu.
-yaaa ben çok özür dilerim. Ya tişörtünüz kirlendi temizlemenize yardım ediyim.
-Yok yok tamam sorun değil ben hallederim.
Lavaboya gittim ve üstümü silmeye çalıştım neyseki çok fazla dökülmemişti.
Sonra ageldiğimde marcery,lary ve klody bi masada oturmuştu.Bende yanlarına gittim.Dahaal sonra Max geldi . Lary,klody ve marcery kalkmak istedi ben Max e ayıp olmasın diye kalmak zorunda kaldım.
Bende sohbet olsun diye
-Max sen nasıl birisindir?
-Aslında pek sosyal biri değilimdir.Ama eğlenceyi,macerayı,sevgiyi severim.
Faaliyet olarakta yüzmeyi,basketbol oynamayı severim.
-Aa bende basketbolu çok severim.
Sonra zil çaldı .
-"Hadi derse girelim."dedim.
İkinci dersten ders işlemeye başlamıştık.
5 ders sonra çıkış zili çalmıştı.Tenefüslerde Max in telefon numaralarımızı birbirimize vermiştik.
Okul bahçesinde annem bekliyordu.şaşırmıştım çünki sadece sabah onun getireceğini biliyordum.
Annemin yanına gittiğimde bizi avm ye götüreceğini söledi.oradan sonra eve gittik.Eve döndüğümde Max ten mesaj gelmişti.Nasılsın demişti.
İyiyim diyerek cewap verdim.
Sonra yarın erken kakacağım diye uyumam lazım dedim .iyi geceler dedikten sonra o da öle söyledi.Daha sonra uyudum.

Maceracı aşk...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin