Dolaşmaya çıktıktan 5 dakika sonra Mary lavaboya gideceğini söledi max ler de "biz seni şu köşede bekliyoruz."dedi.
Yaklaşık 30 dakika olmuştu ki Mary ortalıkta yoktu.Max endişelenmişti ve "ben bir gidip bakayım ."dedi.
Gittiğinde etrwafta ve lavaboda hiç kimse yoktu.Max dahada endişelenmişti.Tam Lary lerin yanına gidecekken ayağına bir şey düşmüştü.Taşa bağlı bir kağıttı.İçini açıp baktığında bir not vardı."Mary i bulmak istiyorsan hiç kimseye hiç birşeyden bahsetme.
Max daha da endişelenmişti.Ne yapacağını bilememişti ve Lary e ve Marcery e "Mary nin uykusu gelmiş ve telefonunu oda da unuttuğu için haber verememiş."dedi.
Lary" o zaman biz biraz yürüyelim ."dedi.
Max yürüyüş boyunca mary i düşünüyor ve korkuyordu ve sonra aklına Lary odaya . iMary i göremezsse ...
Hemen birşey bulmalıydı off ama ne ?
Aklında zaten birsürü soru vardı.
Mary iyi mi, O yazıyı yazan kim di ? Gibi sorular .
O an napmalıydı ?
Dediği gibi aklına Mary nin o na önerdiği kitap ta bir şey vardı ne yapacağını bilmiyorsan sadece sevdiğin şeyleri ve iyi günleri düşünmeyi tavsiye ediyordu.
Ve "ip uçlarını aklından asla çıkarmamalısın ."diyordu.
O anda tekrarı yere taşla bağlı bir kağıt bu sefer notta "Aferim !Benim sözümü devam edersen Mary yaşayacak . Sende Lary odaya gittiğinde hiç bir şey bilmeyecek.Yeni görevin bu.
Daha sonra Lary "o kağıtta ne ?"dedi.
- Bir şey değil ya önemsiz bir şey.
-Hmmmm!
Max :
- Hadi deniz karşısında oturalım.
Yakalşık 1 saat sonra Lary uyuya kalmıştı.
Max "uyandırmayalım ben odaya kadar taşırım sen bizim odaya git ."dedi.
-Tamam .
Max bu duruma azda olsa sevinmişti ve yarın ilk işi mary i aramaktı.
Max Lary i odasına götürdüketn sonra o kağıtta ki taşları incelemek istedi nereye koymuştu ?
Sonra hatırlamıştı arka cebindeydi.
Taşları incelediğinde ikisininde üstünde ""Refery"" yazıyodu.O da neydi?
Sonra telefonunun internetinden bunu araştırmak için baktığında görünmeden genç bir kızın takipçisi diye geçiyordu.Daha sonlara bakınca kızı 12.sınıfta esir aldıktan sonra ...
Gerisi yazmıyordu.
Max çok tırsmıştı .O an gerçekten yapabileceği hiç bir şey yoktu.Uyuyup yarın olaylara bakmayımı yoksa gidip Mary i arasam mı ?
Diye düşündü.Gidip uyuyamazdı o şüphe onu bırakmazdı.
Sonra lavabonun etrafına bakmayı tercih etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maceracı aşk...
AdventureAşkların maceralarla oluştuğuna ve gerçekleştirdiğine inanan bir hikaye...