Geleceğe Yolculuk -1-

44 4 1
                                    

Bu gün çok güzel bir gün,güneş açmış ve insanlar sakin.Kesinlikle değerlendirmem lazım.Kahverengi kıyafet dolabımdan uzun,güzel mi güzel bir elbise çıkardım.Ayağıma ise narin bir topuklu giydim.Pazara uğrarım diye de yanıma 10 akçe aldım.Evimden çıkıp pazarın içinden geçtim,arada duraksayıp ev için bir kaç şey aldım.Gezinmek güzeldi,biraz daha yukarılara çıkıp ormana indim.Büyük bir yer gördüm burası mağara olmalıydı.Bir an duraksadım,içeri girmek istiyordum ama girmeli miydim? Dışarı soludum ve içeri adım attım.Biraz bakındım ve parlayan yeşil renkte bir şey olduğunu fark ettim,bu da neydi?

Kalın bir ipi vardı,ucunda ise mücevher.Bu bir boyunluk idi.Sağa sola baktım,sahibi var mıydı?Lakin olsaydı niye burada bırakırdı ki? Boynuma takmak geldi içimden.Yine merakıma yenik düştüm ve aldıklarımı bir kayanın üstüne bırakarak boyunluğu yerden aldım.Elimle biraz inceledim yemyeşildi ve parlıyordu.Fazla beklemeden boynuma taktım.

///

Ne olduğunu hatırlamıyorum.En son boynuma boyunluk takmıştım lakin boyunluk üzerimde yoktu.Biri beni bayıltıp çalmış olmalıydı.Büyük sorunlar vardı.Mağara biraz daha farklıydı,hava karanlıktı ve burada ateş yanıyordu.Çadırlar kurulmuştu.Paniğe kapıldım,ne yapacaktım?Haydutlar beni kaçırmış olmalı!
///
Bir yere sokulmuş gizlice bekliyordum.Hava karanlıktı,dışarı çıkamazdım...Bu yüzden hava aydınlanınca yerimden çıkıp kaçacaktım.

1 saat sonra...
Kaba bir kaç sesle uyandım.Uyumuş muydum?Uyandığım gibi onlarla göz göze gelmem bir olmuştu.4 farklı insan gördüm,beni gördükleri gibi elindeki odunları düşürmeleri bir oldu.

Çok tuhaf giyinmiş 2 kız 2 erkek vardı.Hepsinin cildinde farklı farklı resimler vardı.Kadınlar erkek kıyafeti giyiyordu.Çok utandım ve konuşmaya başladım.

"Merhaba!"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 26, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Geçmişten Gelen KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin