Sehun

449 23 2
                                    

Cast
Oh Yi kyung as you
OH Sehun as sehun

Pagi yg hening..udara yg segar dan waktu yang sesuai untuk tidur...

KRINGGGGGGGGGG

"huawarghhh sedih duhh arini kene pegi skolah..haishh malasnye.." kata yi kyung dngan malas...mula2 dia pandang jam,jam menunjukkan pukul 5.00 a.m. apabila tngok lagi skali,jam menunjukkan pukul 7.05 a.m. yessss yi kyung lambat pegi skolah..apa lagi,kelam kabut ah dia...cepat cepat dia masuk bilik air lalu mandi. Lepas mandi dia trus cabut pegi skolah(fham2 je la perkataan CABUT)

"Aduiii aku dh lambat niiii..alahaii asal kaki aku penat ni..huhh sabar je la" rungut yi kyung sorang2 even dia dh lmbat..

Tibatiba..

Pin pin pin pin

Yi kyung menoleh ke blakang dan di melihat sehun a.k.a kingka skolah dia..yi kyung mula gelisah sbb sehun tu kingka takut2 kalau sehun cari pasal ngan dia. Dh la lagi brape min je..

"Uit yi kyung,awak pon lambat ek?? Mari lq tumpang motor saya..saya pon dh lambat..jngan takut,gerenti smpai cpat..even lambat pon awak x kan kne denda sbb saya ada" kata sehun dngan bangga..actually sehun ni memang suka dkat yi kyung..yi kyung pon suka sehun cuma dua2 malu nk luahkan..so krik krik je la..

"Errkk aah saya lambat..tapi nnti gf awak marah kalau sy naik motor ngan awak" kata yi kyung dngan nada sedih

"Wait!! Gf??whoo??saya x de gf la..diorang smua tu perasan jekk.."balas sehun dngan nada geram + sedih sbb tngok ekspresi yi kyung..

"Yahh yi kyung ppalii..dh lambat nii" bebel sehun..belom smpat yi kyung jawab tangan dia ditarik sehun supaya dia naik motor..nak c nak dia ikut je la..sbb lagi 5 min je yg tinggal..

Skip

-atas motor-

"Yikyung asal awak lambat arini?" -sehun
"Ernmm saya bangun lambat" -yi kyung
"Asal bangun lambat?" -sehun
"Smalam tdo lambat and saya tdo lambat sbb buat kerja skolahh..bnyak sngat" -yi kyung
"Ohh saya ponn" -sehun
"Erkk x tanye pon" -yi kyung
"Ahahaha sory prasan skit.."- sehun
"Nanti waktu rehat,awak rehat dngan sapa?" -sehun
"Tah la..knp?"- yi kyung
"Tk de pape laa"- sehun
"Ok"-yi kyung

Skip

-waktu rehat-

*haishh mana yi kyung nii..eh japp tu bukan dia ke??asal dia rehat ngan 3 jendul tu?*bebel sehun dlm hati..

"Yahh yikyung..sini kjapp" kata sehun dngan nada marah sambil rentap tangan yi kyung

"Yahh sehun sakit laa..lepaskan la" bls yi kyung

"Asal awak rehat ngan tiga jendul tu?" Marah sehun

"Yg awak nk marah knp.?lepasss laaa..sakit!!!" Balas yi kyung yg hampir nk nangis

Akhirnya sehun lepaskan tangan yi kyung..yikyung pon pegi tempat lain kerana ingin lari dari sehun..gilerr ke apa..ingat x sakit?

Sejak perkara tu berlaku,yikyung tidak layan sehun smpai waktu balik..di rumah plak..sehun call hmpir 50 kali.text msj 300 kali..tapi x de sapa pon balas..sehun pon terguris skit hati sbb yi kyung x layan..sehun tekad esok dia kena minx maaf and luahkan perasaan dia..kalau x..nanti x psl2 3 jendul tu rembat..

(3 jendul- 1) baekhyun 2) chanyeol 3) luhan)

Keesokannya...

Semasa sehun naik motor dia ternampak kelibat yi kyung..

"Awak saya minx maaf..jeball..maafkan saya..jeongmal mianhae.." rayu sehun dkat yi kyung..

Yi kyung ni jenis hati lembut..x smpai hati dia tngok sehun camtu..akhirnya dia maafkan sehun..

"Ok saya maafkan" kata yi kyung smbil senyum..

"Yehett jom ah naik ngan saya" -sehun

"Ok" -yi kyung

Skip

-depan skolah-

Sehun dkatkan mulutnye di telinga yi kyung lalu membisikkan sesuatu sehingga ekspresi yi kyung happy gilerr...

"Psttt saya suka awak..sudi x jadi yeochin saya?+sehun

"Nae saya sudi" - yi kyung..

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Akhirnya mereka hidup dngan bahagia..
Sehun telah luahkan perkara itu diskolah DI HADAPAN GATE SKOLAH!

THE END

MIANHAE KALAU X BEST

YG NI KAWAN BAGI IDEA..

SORY KALAU TYPO

SORY KALAU X BEST

SORY SORY SORY

EXO-K IMAGINEWhere stories live. Discover now